Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Indieanus

Legacy Member
Is er ondertussen al een officieel bericht gekomen omtrent de vraag of je online nu ook met de oude controls kunt defenden? (dus met de legacy controls en niet met de tactical defending controls?)

ik vind via google verschillende antwoorden... Aangezien dit een optie bij 'controller-settings' is, ben ik geneigd om te denken dat je wel degelijk met legacy online zal kunnen spelen?

GETHEZ

Legacy Member
alé hebben ze nu allemaal zo'n strikte instructies gekregen..?

er moet toch ergens ene slimmen zijn die al verkoopt...? of ni??? :sad:

eentje is genoeg... ;)

Affinity

Legacy Member
Dat defenden zal wel wennen denk (hoop) ik.... is beetje vervelend , tzijn heel veel toetsen die ge moet gebruiken en ben zo al niet echt een console gamer :p

Kiiilerke

Legacy Member
0 schoten op doel af en toe op wereldklasse dus zal wel niet zo een groot probleem zijn online:p

ChainsawVHS

Legacy Member
GM houthalen zegt: donderdag, morgen kan ook wel maar op dit moment hebbe ze nog geen toestemming gekregen :sad:

miekju

Legacy Member
Net PS3 terug gekregen en paar wedstrijdjes na elkaar afgewerkt. Geniale demo. Verdediging is niet zo'n geweldige aanpassing omdat ik nooit echt met veel druk speelde. Fifa 12 is een topper, imo.

Freddy_reloaded

Legacy Member
In saturn zalt wel 54€ zijn :) beetje gelijk F1 dat vorige week uitkwam..

GETHEZ

Legacy Member
en wat als er nu is iemand heel overtuigend gaat zeggen in een winkel dat ze het elders al verkopen ?.? :D

kabouterwesley

Legacy Member
Been there done that :p

Met 2 achter elkaar zelfs (ff tijd tussen gelaten enal)

Mission failed!

supke

Legacy Member
krijg toch ferm op m'n doos online, wel altijdmaar door counters :')
dan heb ik bijna altijd 72% balbezit en hebbek toch wel wat kansen, altijd maar dan ook altijd krijgek het deksel op de neus omdat ze vlug counteren en mijn verdediging der gewoon staat op te kijken ;/ ook al blijf ik al sprintend naar de aanvaller lopen :')

w/e gewoon nog oefenen I guess
atm vindek het maar een counter-spel altijd zo goals tegenkrijgen is vrij irri :)

Kiiilerke

Legacy Member
supke zei:
krijg toch ferm op m'n doos online, wel altijdmaar door counters :')
dan heb ik bijna altijd 72% balbezit en hebbek toch wel wat kansen, altijd maar dan ook altijd krijgek het deksel op de neus omdat ze vlug counteren en mijn verdediging der gewoon staat op te kijken ;/ ook al blijf ik al sprintend naar de aanvaller lopen :')

w/e gewoon nog oefenen I guess
atm vindek het maar een counter-spel altijd zo goals tegenkrijgen is vrij irri :)

direct online gaan zonder te oefenen is wel niet zo slim he:p

ik heb 2 weken hard moeten oefenen om mij te kunnen weren op legendary
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan