Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerkiiilerke zei:Gelukkig kan je geen legacy gebruiken![]()

The'Jok3r zei:game mania wilrijk zegt morgenmiddag

kabouterwesley zei:Belt gij elke Game-Mania?![]()


supke zei:krijg toch ferm op m'n doos online, wel altijdmaar door counters :')
dan heb ik bijna altijd 72% balbezit en hebbek toch wel wat kansen, altijd maar dan ook altijd krijgek het deksel op de neus omdat ze vlug counteren en mijn verdediging der gewoon staat op te kijken ;/ ook al blijf ik al sprintend naar de aanvaller lopen :')
w/e gewoon nog oefenen I guess
atm vindek het maar een counter-spel altijd zo goals tegenkrijgen is vrij irri![]()
