Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
De Burgemeester zei:
Messi is dan ook niet groot of breed gebouwd, je moet echt zijn snelheid en behendigheid gebruiken.
Ik begrijp trouwens niet dat Messi 5 skill sterren heeft, die gebruikt amper tot nooit skills irl.
Als het aankomt op echt belangrijke matchen zijn er toch maar weinig spelers die skills gebruiken om voorbij hun man te komen ze.

Hq Nine

Legacy Member
Net online matchke geknalt in het season online spul

Direct Man City - Barcalona , ff de dikkenekke ploeg 0-3 ingemaakt

Barca is echt ni meer simpel om mee te spelen ^^

ForzaBarça

Legacy Member
gamerplayer zei:
zal morgen wel verkocht worden,laat weten als iemand hem in MM of dreamland ziet aub

Oke, komt in orde,ik moet toch rond de middag in Oostende zijn.
Kzal dan terwijl eens binnenspringen in MM en indien nix dan naar dreamland,fun en GM (is toch allemaal op dezelfde baan)

djemz

Legacy Member
alvast dikke merci eh om hem nog te pre orderen voor me, scheelt me toch weer een 15 euro.

Wilcao

Legacy Member
Reverz zei:
Waar vergelijk ik de twee? Het enige wat ik claim is dat zij by far de 2 beste voetballers zijn ter wereld en iedereen die geen oogkleppen op heeft zal het daarmee akkoord zijn. Ik snap dus niet wat er zo grappig is...

Mijn excuses dan. Ik ben het er mee akkoord dat ze beide de beste voetballers van deze planeet zijn. Ik snap niet dat sommige hier Ronaldo zo onderschatten omdat ze hem niet kunnen uitstaan door zijn arrogantie. Over Chicharito ben ik het niet met je eens. Die gast is een op en top spits!!!

Wilcao

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Jammer genoeg maakt het geen verschil dat ze in holland al verkopen, moet een concurrent van België zijn.

greetz

En in de MM in Nederland niet, althans in Maastricht nog niet :sad:. Straks nog maar eens gaan en anders ff de stad in, naar de V&D.

HOPLON

Legacy Member
Braxgata zei:
Virtuele prof aanmaken en trainen :)

Idem dito beginnen trainen, virtuele prof is wel maar voor later.

Maar het allereerste wordt toch een oefenmatchke: Brugge - Anderlecht :)

Braxgata

Legacy Member
Hopelijk krijg ik straks in de klas een SMS'ke dat ik men game mag gaan afhalen :D

Alcoholic Punk

Legacy Member
HOPLON zei:
Hoe had ik het kunnen denken ... :sleep:

Sterker dan mezelf :)

Zal wel matchke West Ham - Millwall zijn bij mij.
Het nieuwe "british modern" dat ze erin gestoken hebben is wel leuk.

HOPLON

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Sterker dan mezelf :)

Zal wel matchke West Ham - Millwall zijn bij mij.
Het nieuwe "british modern" dat ze erin gestoken hebben is wel leuk.

Wat is dat voor een beest die "british modern"??

Braxgata

Legacy Member
Eigenlijk zou 9lives is een groot toernooi moeten organiseren voor fifa 12, als je ziet hoeveel mensen wachten op de release

Morrissey

Legacy Member
Braxgata zei:
Eigenlijk zou 9lives is een groot toernooi moeten organiseren voor fifa 12, als je ziet hoeveel mensen wachten op de release

Kunt ge daar ook wat belachelijk komen doen als ge verliest zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan