exo
Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:En die ****** is weer 92 eh ... Zoizo weeral overrated !ad:
You sir, are an idiot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BF-GeNoCiiDe zei:En die ****** is weer 92 eh ... Zoizo weeral overrated !ad:
Reverz zei:Normaal gezien zou het inderdaad toch wel duidelijk Messi > Ronaldo >>>>>> * moeten zijn.
Meh, 85 zou echt wel zwaar overrated zijn, Hernandez is niet zoo goed. Ik veronderstel trouwens dat zijn overall rating door een paar zwakke stats gewoon naar beneden getrokken word terwijl hij wel gewoon pijlsnel zal zijn...

exo zei:You sir, are an idiot.

exo zei:Neen, Arsenal all the way here!
Maar zowel Ronaldo als Messi spelen op een zeer hoog niveau. Als die schlemiel van een Villa die de laatste tijd amper een deuk in een pakje boter stampt 91 krijgt toegewezen (overall score dan) dan mag Ronaldo zeker 92 krijgen, 94 had zelfs niet misstaan, net onder Messi.
Oogkleppen afdoen kan soms deugd doen.![]()
Reverz zei:Normaal gezien zou het inderdaad toch wel duidelijk Messi > Ronaldo >>>>>> * moeten zijn.
Meh, 85 zou echt wel zwaar overrated zijn, Hernandez is niet zoo goed. Ik veronderstel trouwens dat zijn overall rating door een paar zwakke stats gewoon naar beneden getrokken word terwijl hij wel gewoon pijlsnel zal zijn...


Waar vergelijk ik de twee? Het enige wat ik claim is dat zij by far de 2 beste voetballers zijn ter wereld en iedereen die geen oogkleppen op heeft zal het daarmee akkoord zijn. Ik snap dus niet wat er zo grappig is...Wilcao zei:Ronaldo en Messi vergelijken en zeggen dat Chicharito niet zooo goed is.![]()
Freddy_reloaded zei:Mannekes mannekes, ze zouden beter zoals in NBA 2K gratis stats updates doen elke week die de prestaties IRL weerspiegelen, zo hebde (hopelijk) minder discussie.
Voor zij die vrezen dat CR7 minder zal zijn dan Messi ingame, die stats zijn ook ni alles he, Ronaldo is fysiek veel sterker en groter dus ik speel liever met hem (duels, kopduels) dan met Messi, ook al heeft die laatste mss 3 puntjes meer...![]()
De Burgemeester zei:Messi is dan ook niet groot of breed gebouwd, je moet echt zijn snelheid en behendigheid gebruiken.
Ik begrijp trouwens niet dat Messi 5 skill sterren heeft, die gebruikt amper tot nooit skills irl.

Messi mag dan wel klein zijn, het is wel nen blok graniet. Ondanks zijn kleine gestalte hebben veel verdedigers die groter & sterker zijn veel moeite om hem van de bal te zetten.De Burgemeester zei:Messi is dan ook niet groot of breed gebouwd, je moet echt zijn snelheid en behendigheid gebruiken.
1ste werk dat ik morgenvroeg doe. Als we daarmee een klant tevreden houden met plezier. Als telefoon nr geef ik wel een fictief nr in hé dus je gaat geen bericht krijgen dan maar het gaat wel aan de kant staan voor jou en van het moment het verkocht mag worden kan je het dan uithalen.djemz zei:het gaat hier wel om fifa en niet over cod eh.. Maar als je kan mag je hem idd nog pre-orderen voor mij, ik heb het op verschillende manieren geprobeert, dan gebeld naar de klantendienst van dreamland, daar heb ik het artikelnr moeten vermelden en ze zei me dat ze 700 stuks besteld hadden voor alle winkels en dat ze allemaal besproken waren.
Maar als je nog een pre order kan zetten voor mij mag je dit zeker doen op de naam van Benjamin Gesquiere en graag in dreamland veurne
Hangt af of tegen dan een concurrent al verkoopt en indien ja moet dat nieuws al in dreamland bekend zijn, beste wa je kan doen wanneer je weet dat ze het ergens verkopen, bellen naar die dreamland winkel en het zeggen en dan zullen ze wel zeggen of het kan of niet.Als ik het zie van een concurrent zet ik ze direct in de winkel en dan pas geef ik het door maar andere winkels wachten soms echt tot ze mail krijgen je mag verkopen en dat kan even duren -> bellen dus als je weet hebt van een concurrent.Scorp1o zei:Zit de kans erin dat we morgen bij openingstijd reeds FIFA12 kunnen kopen? In nederland zit iedereen reeds FIFA12 te spelen en in ons belgisch apenlandje sch..ten ze in hun broek als je nog maar vraagt of het te koop is...![]()
Jammer genoeg maakt het geen verschil dat ze in holland al verkopen, moet een concurrent van België zijn.Ricky Bobby zei:Hangt af of tegen dan een concurrent al verkoopt en indien ja moet dat nieuws al in dreamland bekend zijn, beste wa je kan doen wanneer je weet dat ze het ergens verkopen, bellen naar die dreamland winkel en het zeggen en dan zullen ze wel zeggen of het kan of niet.Als ik het zie van een concurrent zet ik ze direct in de winkel en dan pas geef ik het door maar andere winkels wachten soms echt tot ze mail krijgen je mag verkopen en dat kan even duren -> bellen dus als je weet hebt van een concurrent.
greetz