Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joriske18 zei:Agents hebben ne goeie stun dacht ik. Ik als consular sage heb momenteel ne 1min cc.
?therapy? zei:Met sorc heb ik nen 60sec whirlwind stun![]()
)Zelfde hier qua progress. Proficiat, doe zo voort!Clipstar zei:Wij zitten nu met de guild (Flying Dutchmen) op 5/5 EV normal, 5/5 EV hard & 4/5 EV nightmare.
Het verchil tussen hardmode & nightmare is relatief klein, eerder een dps check uitgezonderd de laatste boss (SOA) deze fight vraagt veel coördinatie, veel dps & nogal wat healing, maar die kunnen we momenteel niet proberen op nightmare door de aggro bug, dit zou nu dinsdag moeten gefixed worden.
Greets,
Clipstar
Guildleader "Flying Dutchmen"
www.flyingdutchmen.be

glennvdz zei:Zelfde hier qua progress. Proficiat, doe zo voort!
We zijn in onze guild wat nieuwe mensen aan het gearen op dit moment (wts melee classes).![]()

Jersy zei:we geraken deze keer maar niet voorbij soa op hard mode
altijd is er wel een of andere healer die in cycloon geraakt en op een lightning ball wordt gegooid ...
staticsoul89 zei:Ik vind dat melee eigelijk serieus benadeeld is voor pve end game content. De enigste boss waar je in het voordeel bent tegenover casters is bij bonecrusher omdat je daar zoveel moet lopen en als caster is dat redelijk lastig.

MassiveD zei:euhm
Diegenen die een lightning ball achter hun krijgen ; gewoon inlopen en hem doen ontploffen, problem solved.
95% van onze dps is melee ^^MassiveD zei:Hebben jullie zoveel melee dan?
Ik ben in mijn guild de enigste melee al de rest is zowat BH/sorc/sniper.
Nuja, heeft ook zen voordelen natuurlijk![]()
Kan meer zijn dat uw server low populated is, op onze server zit het nog goed vol. Je kan altijd rerollen op onze server (legions of lettow) je bent 50 op een weekje.MassiveD zei:Meh, men guild is zowat aant opdrogen...verscheidene mensen leaven omdat het hun niet meer interesseert en dan zit je daar met 6 man die nog wel willen maar niet kunnen.
Een 2de tank vinden + andere recruits is ook maar lol op mijn server...moogt spammen wat ge wilt...geen bal die replied. Ochja, blijkbaar nog andere guilds met problemen.
Mss toch maar quitten dan.

Gratz!!JasperCLA zei:Soa nightmare plat, jeuj
Full rakata btw
MassiveD zei:Meh, men guild is zowat aant opdrogen...verscheidene mensen leaven omdat het hun niet meer interesseert en dan zit je daar met 6 man die nog wel willen maar niet kunnen.
Een 2de tank vinden + andere recruits is ook maar lol op mijn server...moogt spammen wat ge wilt...geen bal die replied. Ochja, blijkbaar nog andere guilds met problemen.
Mss toch maar quitten dan.

JasperCLA zei:Neem een pauze en wacht op character transfer. Het zou zonde zijn om al die goede toekomstige content niet te kunnen spelen![]()
JasperCLA zei:Neem een pauze en wacht op character transfer. Het zou zonde zijn om al die goede toekomstige content niet te kunnen spelen![]()
(no offence ofc).glennvdz zei:Kan meer zijn dat uw server low populated is, op onze server zit het nog goed vol. Je kan altijd rerollen op onze server (legions of lettow) je bent 50 op een weekje.![]()
