Archief - Eternity Vault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Batiatus

Legacy Member
joriske18 zei:
Agents hebben ne goeie stun dacht ik. Ik als consular sage heb momenteel ne 1min cc.
?therapy? zei:
Met sorc heb ik nen 60sec whirlwind stun :love:

Ik heb een 50 agent en voor zover ik weet hebben ze een flashbang en ook een 60s cc (nadeel bij de cc van de agents is wel, da ge ze voor combat moet gebruiken, buiten bij een sorc/sage kan je die cc in combat ook gebruiken (vind ik veel handiger, ben nu een sorc aant levelen, en bij flashpoints is een in-combat cc wel handig :) )

Clipstar

Legacy Member
Wij zitten nu met de guild (Flying Dutchmen) op 5/5 EV normal, 5/5 EV hard & 4/5 EV nightmare.
Het verchil tussen hardmode & nightmare is relatief klein, eerder een dps check uitgezonderd de laatste boss (SOA) deze fight vraagt veel coördinatie, veel dps & nogal wat healing, maar die kunnen we momenteel niet proberen op nightmare door de aggro bug, dit zou nu dinsdag moeten gefixed worden.

Greets,
Clipstar
Guildleader "Flying Dutchmen"
www.flyingdutchmen.be

glennvdz

Legacy Member
Clipstar zei:
Wij zitten nu met de guild (Flying Dutchmen) op 5/5 EV normal, 5/5 EV hard & 4/5 EV nightmare.
Het verchil tussen hardmode & nightmare is relatief klein, eerder een dps check uitgezonderd de laatste boss (SOA) deze fight vraagt veel coördinatie, veel dps & nogal wat healing, maar die kunnen we momenteel niet proberen op nightmare door de aggro bug, dit zou nu dinsdag moeten gefixed worden.

Greets,
Clipstar
Guildleader "Flying Dutchmen"
www.flyingdutchmen.be
Zelfde hier qua progress. Proficiat, doe zo voort!
We zijn in onze guild wat nieuwe mensen aan het gearen op dit moment (wts melee classes). :D

MassiveD

Legacy Member
glennvdz zei:
Zelfde hier qua progress. Proficiat, doe zo voort!
We zijn in onze guild wat nieuwe mensen aan het gearen op dit moment (wts melee classes). :D

Hebben jullie zoveel melee dan?

Ik ben in mijn guild de enigste melee al de rest is zowat BH/sorc/sniper.


Nuja, heeft ook zen voordelen natuurlijk :P

staticsoul89

Legacy Member
Ik vind dat melee eigelijk serieus benadeeld is voor pve end game content. De enigste boss waar je in het voordeel bent tegenover casters is bij bonecrusher omdat je daar zoveel moet lopen en als caster is dat redelijk lastig.

Jersy

Legacy Member
we geraken deze keer maar niet voorbij soa op hard mode
altijd is er wel een of andere healer die in cycloon geraakt en op een lightning ball wordt gegooid ...

MassiveD

Legacy Member
Jersy zei:
we geraken deze keer maar niet voorbij soa op hard mode
altijd is er wel een of andere healer die in cycloon geraakt en op een lightning ball wordt gegooid ...

euhm


Diegenen die een lightning ball achter hun krijgen ; gewoon inlopen en hem doen ontploffen, problem solved.

MassiveD

Legacy Member
staticsoul89 zei:
Ik vind dat melee eigelijk serieus benadeeld is voor pve end game content. De enigste boss waar je in het voordeel bent tegenover casters is bij bonecrusher omdat je daar zoveel moet lopen en als caster is dat redelijk lastig.

Niets aan te doen, is zowat in elke MMO.

Ik vind het ook ambetant maar je moet het zo bekijken :


melee : pro
ranged : ezmode

:D

Jersy

Legacy Member
MassiveD zei:
euhm


Diegenen die een lightning ball achter hun krijgen ; gewoon inlopen en hem doen ontploffen, problem solved.

i know
maar kzegget meestal whipen als een healer wordt gemindtrapped of een healer land naast een ball ...

we geraken ook meestal wel in fase 3, maar dan loopt het wel ergens mis
dunno why

Kriminal

Legacy Member
Dps int center van de room laten, instant op mind traps gaan en constant direct degene die getarget worden door een bal erin vlammen. En als shield van boss dropped alles op boss mind traps moeten dan maar wachten.

glennvdz

Legacy Member
MassiveD zei:
Hebben jullie zoveel melee dan?

Ik ben in mijn guild de enigste melee al de rest is zowat BH/sorc/sniper.


Nuja, heeft ook zen voordelen natuurlijk :P
95% van onze dps is melee ^^

MassiveD

Legacy Member
Meh, men guild is zowat aant opdrogen...verscheidene mensen leaven omdat het hun niet meer interesseert en dan zit je daar met 6 man die nog wel willen maar niet kunnen.

Een 2de tank vinden + andere recruits is ook maar lol op mijn server...moogt spammen wat ge wilt...geen bal die replied. Ochja, blijkbaar nog andere guilds met problemen.

Mss toch maar quitten dan.

glennvdz

Legacy Member
MassiveD zei:
Meh, men guild is zowat aant opdrogen...verscheidene mensen leaven omdat het hun niet meer interesseert en dan zit je daar met 6 man die nog wel willen maar niet kunnen.

Een 2de tank vinden + andere recruits is ook maar lol op mijn server...moogt spammen wat ge wilt...geen bal die replied. Ochja, blijkbaar nog andere guilds met problemen.

Mss toch maar quitten dan.
Kan meer zijn dat uw server low populated is, op onze server zit het nog goed vol. Je kan altijd rerollen op onze server (legions of lettow) je bent 50 op een weekje. :)

Sovereign

Legacy Member
MassiveD zei:
Meh, men guild is zowat aant opdrogen...verscheidene mensen leaven omdat het hun niet meer interesseert en dan zit je daar met 6 man die nog wel willen maar niet kunnen.

Een 2de tank vinden + andere recruits is ook maar lol op mijn server...moogt spammen wat ge wilt...geen bal die replied. Ochja, blijkbaar nog andere guilds met problemen.

Mss toch maar quitten dan.

Neem een pauze en wacht op character transfer. Het zou zonde zijn om al die goede toekomstige content niet te kunnen spelen;)

glennvdz

Legacy Member
JasperCLA zei:
Neem een pauze en wacht op character transfer. Het zou zonde zijn om al die goede toekomstige content niet te kunnen spelen;)

Yep, and 1.2 is bringing loads of new goodies

MassiveD

Legacy Member
JasperCLA zei:
Neem een pauze en wacht op character transfer. Het zou zonde zijn om al die goede toekomstige content niet te kunnen spelen;)

Doen we met de guild ook tot 1.2 hit...we zoeken actief naar 1 extra tank en we zitten goed(guild op zich bestaat nog wel als community maar was gewoon even /bleh toen paar core members er de brui aan geven) voor 1.2


En rerollen op een andere server...noty en al zeker niet in een NL/BE only guild :P(no offence ofc).

dr.lee

Legacy Member
glennvdz zei:
Kan meer zijn dat uw server low populated is, op onze server zit het nog goed vol. Je kan altijd rerollen op onze server (legions of lettow) je bent 50 op een weekje. :)

50 op een week?? Als ge een hele week verlof neemt en bijna non-stop gamed misschien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan