glennvdz
Legacy Member
Dit hebben we gedaan in co-op met een andere guild, aangezien een gedeelte van onze lvl 50's nog kerst aan het "vieren" waren met familie.
Eerste indruk van de normal mode, het is op gebied van endgame & normal mode zoals verwacht vrij gemakkelijk. De fights op zich zijn wel zeker de moeite. De 4de boss staat morgen op het programma.
1ste boss
2de boss
3de boss
Geen picture hier van, wel een video (ook van de bovenste twee bosses), chest was bugged dus geen loot & ook geen echte "boss" om deftige screenshot van te nemen.
4de boss
Twee attempts gedaan op de boss alvorens er mensen weg moesten. Morgen doen we normaal verder.
Eerste indruk van de normal mode, het is op gebied van endgame & normal mode zoals verwacht vrij gemakkelijk. De fights op zich zijn wel zeker de moeite. De 4de boss staat morgen op het programma.
1ste boss
2de boss
3de boss
Geen picture hier van, wel een video (ook van de bovenste twee bosses), chest was bugged dus geen loot & ook geen echte "boss" om deftige screenshot van te nemen.
4de boss
Twee attempts gedaan op de boss alvorens er mensen weg moesten. Morgen doen we normaal verder.



