Archief - Eternity Vault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glennvdz

Legacy Member
Dit hebben we gedaan in co-op met een andere guild, aangezien een gedeelte van onze lvl 50's nog kerst aan het "vieren" waren met familie.

Eerste indruk van de normal mode, het is op gebied van endgame & normal mode zoals verwacht vrij gemakkelijk. De fights op zich zijn wel zeker de moeite. De 4de boss staat morgen op het programma.


1ste boss


2de boss


3de boss
Geen picture hier van, wel een video (ook van de bovenste twee bosses), chest was bugged dus geen loot & ook geen echte "boss" om deftige screenshot van te nemen.

4de boss

Twee attempts gedaan op de boss alvorens er mensen weg moesten. Morgen doen we normaal verder.

WilliaM

Legacy Member
Is een healer nodig in zo'n 'raids'? Want ben van plan om een soort healer te spelen maar ik zou graag weten of healers noodzakelijk zijn in de endgame dinges.

Dhene

Legacy Member
WilliaM zei:
Is een healer nodig in zo'n 'raids'? Want ben van plan om een soort healer te spelen maar ik zou graag weten of healers noodzakelijk zijn in de endgame dinges.

deuh...

d-loc

Legacy Member
Maak dan een algemene operation thread. En proficiat, ik hoop er ook snel aan te beginnen.

glennvdz

Legacy Member
HH boss down:



Laatste boss down in EV, genaamd SOA...
Boss was natuurlijk net despawned op de moment dat we op positie staan voor den foto ^^

d-loc

Legacy Member
Vandaag Eterinity Vault gecleared op normal mode. Best easy. Morgen die Hutt ops. Best leuk wel.

Shrimpy

Legacy Member
En is de raid leuk? Want Black talon (flashpoint) was indrukwekkend goed, en de twee volgende flashpoints waren al meer een teleurstelling..

zarathustra

Legacy Member
Het is wel een beetje spijtig dat ze op dat vlak blijkbaar voor het wow model kiezen :/ normal modes om er snel eens door te vliegen en dan waarschijnlijk progress op heroic mode

Skipze

Legacy Member
Glennvdz, allemaal heel tof, maar en tip, vermeld de bosses hun naam voluit, het meerendeel hier is nog geen 50 en heeft geen idee wat de naam van de boss 'HH' of 'SOA' is, voor zulke afkorting te gebruiken is het nog te vroeg ;)

glennvdz

Legacy Member
@ Drakinus: verschillende hele leuke gevechten tussen, imo mochten ze normal mode toch ietsje moeilijker gemaakt hebben, maar ik kan begrijpen dat ze iedereen willen laten genieten van hun eerste raid. Hardmode voelt toch al meer progress aan.
@ Skipze: Ja, inderdaad, het is nog wat vroeg voor afkortingen sorry.

Grootste probleem atm, veel footage, maar met alle content, totaaal geen zin om tijd te steken in video's te maken. :)

d-loc

Legacy Member
Vandaag eerste 2 bosses in EV Hardmode gekilled. Uitdaging was groter en iets grotere dpscheck.

VV@rl()rd

Legacy Member
Beetje dwaze vraag: Hoeveel mensen heb je nodig voor raids in TOR?

cheers!

Kowlier

Legacy Member
8.
is endgame eingelijk echt de moeite? ik hou mijn hart vast als ik zo de forums lees (alhoewel daar 99% whine tussen staat).
gisteren wat party's gehad met lvl 50's en die waren toch wel redelijk teleurgesteld. gear is temakkelijk te krijgen en de ops en harmode/nightmare is niet overdreven moeilijk.

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
8.
is endgame eingelijk echt de moeite? ik hou mijn hart vast als ik zo de forums lees (alhoewel daar 99% whine tussen staat).
gisteren wat party's gehad met lvl 50's en die waren toch wel redelijk teleurgesteld. gear is temakkelijk te krijgen en de ops en harmode/nightmare is niet overdreven moeilijk.

Hart vast qua te makkelijk?

Kowlier

Legacy Member
ja, qua the makkelijk. gisteren een bounty hunter in full 2nd grade pvp armour gezien bijvoorbeeld :/ game is twee weken uit...

en ik ben ook bijna lvl 50, en ik rush niets, enkel daily pvp quest en voor de rest wa dungeons, af en toe es een pvp premade en de class quests.

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
ja, qua the makkelijk. gisteren een bounty hunter in full 2nd grade pvp armour gezien bijvoorbeeld :/ game is twee weken uit...

en ik ben ook bijna lvl 50, en ik rush niets, enkel daily pvp quest en voor de rest wa dungeons, af en toe es een pvp premade en de class quests.

Mja wel rekening mee houden dat mensen die nu 50 zijn en raiden, zeker niet de gemiddelde speler zijn. Waarbij ik niet wil zeggen dat het allemaal makkelijk moet zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan