Archief - Eternity Vault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reverz

Legacy Member
Eerste 2 bazen van Eternity Vault zijn nauwelijks moeilijker op hard mode dan op easy mode.

Hebben momenteel moeite met de pylon's... lijkt te buggen voor ons maar er is blijkbaar iets wat wij verkeerd doen want andere guilds kunnen em wel killen.

Kriminal

Legacy Member
Reverz zei:
Eerste 2 bazen van Eternity Vault zijn nauwelijks moeilijker op hard mode dan op easy mode.

Hebben momenteel moeite met de pylon's... lijkt te buggen voor ons maar er is blijkbaar iets wat wij verkeerd doen want andere guilds kunnen em wel killen.

Die pylons zijn gewoon bugged op hard/nightmare. Probeer eens eerst south oplossen dan north de 2de en 3de rij en dan weer south.

Reverz

Legacy Member
Kriminal zei:
Die pylons zijn gewoon bugged op hard/nightmare. Probeer eens eerst south oplossen dan north de 2de en 3de rij en dan weer south.
Dat hadden we idd ook gehoord... gaan we vanavond proberen.

Gisteren trouwens ook bugged out op Karagga's Palace. Alles gecleared tot Karagga zelf en dan de instance niet meer inkunnen.

glennvdz

Legacy Member
Reverz zei:
Eerste 2 bazen van Eternity Vault zijn nauwelijks moeilijker op hard mode dan op easy mode.

Hebben momenteel moeite met de pylon's... lijkt te buggen voor ons maar er is blijkbaar iets wat wij verkeerd doen want andere guilds kunnen em wel killen.
Je moet de Zuid-kant eerst afwerken.


Hoe dit werkt:

Je hebt dus uw twee groepen, één in het noorden en één in het zuiden;
Enkel de zuid-kant klikt op het paneel tot de "lijn" is afgewerkt;
Eens dit gebeurd is begint Noord pas met klikken;
Rinse & repeat

Deze tactic zou altijd moeten werken op zowel hardmode & nightmare mode; tenminste dit is de tactic die wij gebruiken in beide modussen.

glennvdz

Legacy Member
Gisterenavond die nieuwe bosses eens geprobeerd.
Het resultaat:
Eerste 3 (vd 4) down, voor de laatste boss was het te laat (al weten we wel hoe die neer te halen).

Die 3de boss is trouwens één van mijn favoriete gevechten in swtor, een boss waar je zowaar uw hersenen bij moet gebruiken. ;)



Mijn opinie van de nieuwe bosses:
ze zijn echt de goeie richting aan het uitgaan met de nieuwe pve content. Remember, dit is een PVE thread, dus ni beginnen zagen over PVP. ;)

Kriminal

Legacy Member
glennvdz zei:
Gisterenavond die nieuwe bosses eens geprobeerd.
Het resultaat:
Eerste 3 (vd 4) down, voor de laatste boss was het te laat (al weten we wel hoe die neer te halen).

Die 3de boss is trouwens één van mijn favoriete gevechten in swtor, een boss waar je zowaar uw hersenen bij moet gebruiken. ;)



Mijn opinie van de nieuwe bosses:
ze zijn echt de goeie richting aan het uitgaan met de nieuwe pve content. Remember, dit is een PVE thread, dus ni beginnen zagen over PVP. ;)

Vind de nieuwe bosses ook heel goed. Die voorlaatste boss in KP is inderdaad fun. Toch ook eventjes moeten denken ;)

Reverz

Legacy Member
Kriminal zei:
Die pylons zijn gewoon bugged op hard/nightmare. Probeer eens eerst south oplossen dan north de 2de en 3de rij en dan weer south.
Heeft gewerkt...

glennvdz zei:
Gisterenavond die nieuwe bosses eens geprobeerd.
Het resultaat:
Eerste 3 (vd 4) down, voor de laatste boss was het te laat (al weten we wel hoe die neer te halen).

Die 3de boss is trouwens één van mijn favoriete gevechten in swtor, een boss waar je zowaar uw hersenen bij moet gebruiken. ;)

Mijn opinie van de nieuwe bosses:
ze zijn echt de goeie richting aan het uitgaan met de nieuwe pve content. Remember, dit is een PVE thread, dus ni beginnen zagen over PVP. ;)
Mjah, als er binnen de 24 uur na release meteen 50 guilds alles op nightmare clearen dan heb je toch nog veel werk aan de winkel.

De hard modes zijn gewoon een grap momenteel. Ik kan het verschil met de normal modes niet eens zien. Enfin, de basis fights zien er okish uit maar zoals gezegd, werk aan de winkel voor hard modes en blijkbaar ook nog voor de nightmares.

glennvdz

Legacy Member
@Reverz: via welke site zie jij dat er 50 guilds die op nightmare mode gecleared hebben?
100% zeker van dat die nightmare mode niet enabled is als uw gegevens kloppen.

Geen idee over welke hardmodes je nu spreekt, maar SOA hardmode vs normal mode of nightmare mode, als je daar het verschil niet ziet.... ;)

Reverz

Legacy Member
glennvdz zei:
@Reverz: via welke site zie jij dat er 50 guilds die op nightmare mode gecleared hebben?
100% zeker van dat die nightmare mode niet enabled is als uw gegevens kloppen.

Geen idee over welke hardmodes je nu spreekt, maar SOA hardmode vs normal mode of nightmare mode, als je daar het verschil niet ziet.... ;)
Stond op official forums. Lijkt me sterk dat Nightmare niet enabled was... de kans lijkt mij veel groter dat Bioware Nightmare mode gewoon langs geen kanten getuned heeft en ze het dus té gemakkelijk gemaakt hebben.

Ik heb zelf nog geen nightmare modes gedaan maar ook op SOA is het verschil niet zo huge. Ok, die orbs doen een pak meer dmg dan op normal maar voor de rest zie ik vrij weinig verschil eigenlijk. En alles daarvoor is nog steeds een weggevertje.

Ik hoop trouwens dat ze damagemeters in de game gaan steken want het is op dit moment gewoon onmogelijk om te weten hoeveel DPS ik doe en hoe dat staat in verhouding met de DPS van anderen enzo. Ik was eerst wel fan van het no-mods idee omdat mods in WoW veel dingen veel te gemakkelijk hebben gemaakt maar dan moeten ze natuurlijk zelf allemaal die functies beginnen coderen en daar hebben ze momenteel natuurlijk genen tijd voor.

Kowlier

Legacy Member
kwa hard modes atm, ik vind de trash nog het moeilijkst soms. als je geen echte stunner mee hebt in de party is het soms echt wel op u tanden bijten.

gisteren voor het eerst eternity vault en karaga's palace gedaan. EV was betrekkelijk simpel. met een pug group alles ge-oneshot buiten de laatste boss, die hebben we 4x moeten doen omdat de platforms buggen, iemand (ik dus) een platform mis met een par milimeter, of de tank 3x op rij gemindtrapped werd.

karaga's is al heel wat moeilijker. gewoon die eerste boss alleen al.duurt echt zolang eer die down is. dan gaat het al wat vlotter.

Jersy

Legacy Member
eerste keer eternity vault gedaan met guild
eerste 2 bazen zijn neer, maar we hebben nu wat moeite met die pylons
we zitten in 2 groepen zoals hier gezegd, maar we worden altijd neer gehaald door die 2 golden adds
stunnen jullie die ofzo?

d-loc

Legacy Member
Jersy zei:
eerste keer eternity vault gedaan met guild
eerste 2 bazen zijn neer, maar we hebben nu wat moeite met die pylons
we zitten in 2 groepen zoals hier gezegd, maar we worden altijd neer gehaald door die 2 golden adds
stunnen jullie die ofzo?

Natuurlijk, je kan die gewoon cc'en. Ze hebben geen immunity.

Jersy

Legacy Member
ik denk dat we teveel marauders hebben
die hebben enkel droid stun :)

d-loc

Legacy Member
Ik denk het niet, die trash is belachelijk gemakkelijk. Je gaat me niet zeggen dat je geen enkele stun hebt bij die pillars of knockbacks, 33k health.

Kowlier

Legacy Member
niet iedere class heeft een deftige stun. mijn trooper heeft een aoe stun voor 2s, en een single target stun voor 4 s. als ge alleen maar dat hebt is dat verre van voldoende.

joriske18

Legacy Member
Agents hebben ne goeie stun dacht ik. Ik als consular sage heb momenteel ne 1min cc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan