Archief - Eternity Vault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadash

Legacy Member
Ik vind het best uitdagend en ik zit al een ganse tijd ene paar lvls boven de quests. Zit nu op Alderaan een lvl 28-32 wereld terwijl ik in het begin lvl 33 en nu al lvl 34 was en ik moet toch telkens opletten en al mijn abilities gebruiken om een mob te doden.

Ben wel Sentinel en die zouden naar verluid wel wat zwakjes zijn mss dat het daar aan ligt.

mp4me

Legacy Member
dadash zei:
Ik vind het best uitdagend en ik zit al een ganse tijd ene paar lvls boven de quests. Zit nu op Alderaan een lvl 28-32 wereld terwijl ik in het begin lvl 33 en nu al lvl 34 was en ik moet toch telkens opletten en al mijn abilities gebruiken om een mob te doden.

Ben wel Sentinel en die zouden naar verluid wel wat zwakjes zijn mss dat het daar aan ligt.

haha ik heb net hetzelfde en ben ook sentinel.

Ik voel me echt een noob op lvl 32 had ik nog moeite met een lvl 29 elite ofzo :p

glennvdz

Legacy Member
Kowlier zei:
8.
is endgame eingelijk echt de moeite? ik hou mijn hart vast als ik zo de forums lees (alhoewel daar 99% whine tussen staat).
gisteren wat party's gehad met lvl 50's en die waren toch wel redelijk teleurgesteld. gear is temakkelijk te krijgen en de ops en harmode/nightmare is niet overdreven moeilijk.
99% van de mensen die niet tevreden zijn komen van wow & zullen hopelijk terug die richting uit gaan.

Er is veel te veel te doen op 50. Kerels die iets anders zeggen zijn geen lvl 50, of weten totaal niet wat er te doen is.

Kowlier

Legacy Member
ben bijna 50, maar buiten dungeons en daily pvp zie ik niet direct wat er te doen valt. holocrons verzamelen en craften mss, maar om te craften moet ik hardmode dungeons doen :(

edit; mss mijn frustratie wat verduidelijken. ik had gehoopt op veel open pvp in ilum, aangezien het pvp team van warhammer online daar aan meewerkt. maar wat ik tot nu toe gehoord heb, is ilum leeg :/ de mensen gaan hun daily's oppikken en zijn terug weg. ik ben nogal een hater van pve content, aangezien die mij heel rap tegensteekt.

mp4me

Legacy Member
mja wat verwacht je nu dat iedereen al 50 is ofzo ,een beetje geduld is soms eens op zijn plaats.

d-loc

Legacy Member
Extreem veel te doen op level 50 is overdreven. Een deel van de hardmode flashpoints zijn gebugged. Ilum 'pvp' is een grap. BH classquest die gebugged is. Saaie warzones grinden wordt een sleur. Operations op normal en hardmode zijn gemakkelijk. Mijn crewskills waren 400 toen ik 50 dingde. Affection met companions? Komop.
Er is wel wat te doen, maar ze hebben nog veel werk.

Batiatus

Legacy Member
d-loc zei:
Extreem veel te doen op level 50 is overdreven. Een deel van de hardmode flashpoints zijn gebugged. Ilum 'pvp' is een grap. BH classquest die gebugged is. Saaie warzones grinden wordt een sleur. Operations op normal en hardmode zijn gemakkelijk. Mijn crewskills waren 400 toen ik 50 dingde. Affection met companions? Komop.
Er is wel wat te doen, maar ze hebben nog veel werk.

Ach, hoe lang is SW:TOR nu al uit? Er komen heus nog patches en uitbreiding hoor.

d-loc

Legacy Member
Batiatus zei:
Ach, hoe lang is SW:TOR nu al uit? Er komen heus nog patches en uitbreiding hoor.

Natuurlijk. Ik breek het spel dan ook niet af. Ik zeg gewoon dat je op dit moment op level 50 niet zoveel te doen hebt.
Ik kijk alvast uit naar de eerste grote patch in januari, want het aantal bugs is om van te janken.

edit; ik spreek eerder over solo play.

?therapy?

Legacy Member
glennvdz zei:
99% van de mensen die niet tevreden zijn komen van wow & zullen hopelijk terug die richting uit gaan.

Er is veel te veel te doen op 50. Kerels die iets anders zeggen zijn geen lvl 50, of weten totaal niet wat er te doen is.
Als het easy is om aan alles te geraken dan zouden die WoW spelers toch blij moeten zijn? :unsure:

Batiatus

Legacy Member
d-loc zei:
Natuurlijk. Ik breek het spel dan ook niet af. Ik zeg gewoon dat je op dit moment op level 50 niet zoveel te doen hebt.
Ik kijk alvast uit naar de eerste grote patch in januari, want het aantal bugs is om van te janken.

edit; ik spreek eerder over solo play.

Ikzelf heb nog niet bijster veel bugs tegengekomen. Wel af en toe, bij een cutscene dat men character iemand neerknalt, maar het wapen mankeert. (Men char houdt dus eigenlijk niets vast)

d-loc

Legacy Member
Gisterenavond Eternity Vault Hardmode, 3 keer aan de hand gehad, dat na een whipe, niemand meer de ops kon binnen gaan omdat het gevecht zogezegd nog bezig is. Ops dan moeten resetten en al die trash weer clearen.
Tijdens 2de boss, we whipen, gaan terug naar binnen, even wachten tot iedereen terug aanwezig is om te vertrekken, begint iedereen opeens te sterven. Zelfs die ene persoon die was gaan repairen op de fleet. 2 keer gebeurd.
Tijdens de tweede try van Gharj doet hij de eerste 45% gewoon niets. Geen knockbacks, geen eiland vernietigen..

En over de moeilijkheidsgraad, wij waren met 7, 3 randoms gezocht (1 tank, 2 dps) en de 2 bosses waren neer op 4-5u. Waarschijnlijk had het minder lang geduurd zonder bovenstaande bugs.

Bugs in pvp dat je resst en dan met full health in resszone ligt, je kan nergens op klikken, je ligt daar gewoon op grond en dan wordt je eruit geboot wegens inactiviteit.

Rare lag in Warzones dat andere spelers gewoon zitten te twitchen na een knockback en dat de positionering opeens helemaal anders is na enkele seconden.

Quests die je niet kan abandonnen. Kan oplopen tot 10 grijze quests in je log die je niet kwijt raakt.

Visuele bugs zal je overal wel vinden, maar ook al gezien dat iemand's lichaam volledig verdwijnt en enkel de lightsabers zichtbaar waren ;p.

Er zijn nog genoeg bugs en dat is normaal bij een release. Maar als alle neutral/dark BH's geen followupquest krijgen op level 50 naar Ilum. Ja ik bedoel, dat maakt deel uit van het spel.

Kowlier

Legacy Member
het probleem is dat er al zoveel volk 50 is na amper twee weken :/ ik heb immens veel quests overgelaten nochtans :(

d-loc

Legacy Member
En het gebrek aan random tanks/healers tbh. Basilisk Droid is een van de drukkere servers en toch.

Batiatus

Legacy Member
d-loc zei:
Gisterenavond Eternity Vault Hardmode, 3 keer aan de hand gehad, dat na een whipe, niemand meer de ops kon binnen gaan omdat het gevecht zogezegd nog bezig is. Ops dan moeten resetten en al die trash weer clearen.
Tijdens 2de boss, we whipen, gaan terug naar binnen, even wachten tot iedereen terug aanwezig is om te vertrekken, begint iedereen opeens te sterven. Zelfs die ene persoon die was gaan repairen op de fleet. 2 keer gebeurd.
Tijdens de tweede try van Gharj doet hij de eerste 45% gewoon niets. Geen knockbacks, geen eiland vernietigen..

En over de moeilijkheidsgraad, wij waren met 7, 3 randoms gezocht (1 tank, 2 dps) en de 2 bosses waren neer op 4-5u. Waarschijnlijk had het minder lang geduurd zonder bovenstaande bugs.

Bugs in pvp dat je resst en dan met full health in resszone ligt, je kan nergens op klikken, je ligt daar gewoon op grond en dan wordt je eruit geboot wegens inactiviteit.

Rare lag in Warzones dat andere spelers gewoon zitten te twitchen na een knockback en dat de positionering opeens helemaal anders is na enkele seconden.

Quests die je niet kan abandonnen. Kan oplopen tot 10 grijze quests in je log die je niet kwijt raakt.

Visuele bugs zal je overal wel vinden, maar ook al gezien dat iemand's lichaam volledig verdwijnt en enkel de lightsabers zichtbaar waren ;p.

Er zijn nog genoeg bugs en dat is normaal bij een release. Maar als alle neutral/dark BH's geen followupquest krijgen op level 50 naar Ilum. Ja ik bedoel, dat maakt deel uit van het spel.
Van die BH bug heb ik inderdaad al gehoord. Mensen in de guild waar ik in zit hebben dit ook gehad :/

d-loc

Legacy Member
Batiatus zei:
Van die BH bug heb ik inderdaad al gehoord. Mensen in de guild waar ik in zit hebben dit ook gehad :/

Dat is eigenlijk het enige wat me echt stoort aangezien ik zelf eentje speel :p.

glennvdz

Legacy Member
@D-Loc: niet echt mee akkoord omtrent stuff at lvl 50.

Aan het werken richting rank 100 valor, nog maar pas rank 50 gehaald & het gaat echt wel al een pak trager. Over een paar ranks ben je toch 50 warzone's bezig voor 1 rank up. Hier alleen ben je dus al lange tijd mee bezig.
Niet iedereen is te vinden ofc voor pvp, er zijn nog veel andere dingen te doen op max level.
- daileys@ Ilum & Balmora & Corelia/ dailey normal & hardmode flashpoints/ weekly pvp/ weekly hardmodes/ alle datacrons verzamelen voor een optimalisatie/ hardmodes farmen voor crafting verder uit te bouwen etc etc.

Natuurlijk kun je nooit iedereen tevreden stellen, maar over het algemeen zijn mensen van lvl 50 hun uren zijn zéér goed gevuld op het moment.


Er is wel iets mis met de coding in het systeem, gaan ze op dit moment voor betere "fps" , dan zijn er server issues met random crashes, fixen ze dit val je plots van 40fps terug richting 15fps.

syndrom

Legacy Member
d-loc zei:
En het gebrek aan random tanks/healers tbh. Basilisk Droid is een van de drukkere servers en toch.

hoh das in elke mmo hé. Veel mensen willen die verantwoordelijkheid niet die deze rollen met zich meebrengen.

Gisteren een commando gerolled omdat ik een healer wou zijn, wat de leegte opvullen.

Wel grappig, ik doe gisteren dan esseless met 3 jedi en al de loot die dropt is voor een trooper :D. De game beloonde me precies omdat ik geen force user gerolled had haha.

Batiatus

Legacy Member
d-loc zei:
En het gebrek aan random tanks/healers tbh. Basilisk Droid is een van de drukkere servers en toch.

Bij vorige MMO's had ik hier ook last van. Daarom dat ik nu een healer (IA Operative) gerolled ben :D. Mijn volgende zal waarschijnlijk een tank worden. Heb ik altijd wel iets te doen dan.


syndrom zei:
hoh das in elke mmo hé. Veel mensen willen die verantwoordelijkheid niet die deze rollen met zich meebrengen.

Gisteren een commando gerolled omdat ik een healer wou zijn, wat de leegte opvullen.

Wel grappig, ik doe gisteren dan esseless met 3 jedi en al de loot die dropt is voor een trooper :D. De game beloonde me precies omdat ik geen force user gerolled had haha.

Herkenbaar :D. Gisteren ook een flashpoint gedaan met 3 Siths, maar er zaten er 2 idioten bij die voor het minste begonnen te zagen etc.. Die hebben dan op het einde van de fp /ragequit ofzo gedaan, waardoor ik de flashpoint niet kon afmaken. Maar bijna alle drops waren toch voor een Imperial Agent, dus ik content! :D

syndrom

Legacy Member
precies of het spel aanvoelt dat er een niet sith/jedi class in de group zit :D

glennvdz

Legacy Member
Eerste 4 bosses down op Hardmode, bezig nu met SOA.
Interessant gevecht op hardmode :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan