Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Het enigste wat dit spel nog kan redden is dat ze het spel de meest bizarre fucked up game ever maken waarvan zelfs de Japanners beginnen huilen uit ongemak.

AssassiN

Legacy Member
Goldrusher had ier een tweet geplaatst van Jon St. John(stem van Duke Nukem), hier is nog ene van hem:

Sorry Duke fans, but the panel I'm on Friday morning has nothing to do with Mr. Nukem. Thanks for asking!

Kan zijn voor gwn de verrassing erin te houden, zullen het weten over 2u en 30min.

Jerre Muesli

Legacy Member
Ze hadden die titel gewoon 5 jaar geleden moeten dumpen...

Goldrusher

Legacy Member
No way, Duke Nukem is legendarisch.


Broussard postte net dit:

[youtube]zDegjfVi-Aw[/youtube]


En hier is Randy Pitchford, de baas van Gearbox:

vdk.jpg

Goldrusher

Legacy Member
Randy Pitchford, CEO of Gearbox Software, says an announcement regarding the future of the IP would be made on Sunday at the company’s panel at the video game convention PAX 2010, which is being held in Seattle, Washington.

Pitchford actually worked on the “Duke Nukem 3D”, the precursor to “Duke Nukem Forever,” before leaving the company to start, along with others, Gearbox Software. Over the years Gearbox has made successful titles such as the “Brothers in Arms” series and the recent “Borderlands.”

According to Pitchford, Gearbox began finishing “Duke Nukem Forever” in late 2009. “Clearly the game hadn’t been finished at 3D Realms but a lot of content had been created,” he says. “The approach and investment and process at 3d Realms didn’t quite make it and it cracked at the end. With Gearbox Software we brought all those pieces together. It’s the game it was meant to be.”

That means that the game will be a sequel to Duke Nukem 3D and will have both single player and multiplayer. “Aliens come and say they’re going to be our friends and Duke knows this isn’t going to work out,” Pitchford says. “Duke once again is in the pivotal spot and its up to him to save the world.”

http://blogs.wsj.com/speakeasy/2010...-duke-nukem-forever-will-finally-be-released/

AssassiN

Legacy Member
Op gearbox forums is er ook al een sectie gemaakt voor Duke Nukem Forever.
Nog niemand in gepost, who'll be first? :)

.z.

Legacy Member
shipping in 2010, my god.... K'heb heel veel moeite om er iets van te geloven. Wat gameplay footage zou mij al wat meer overtuigen :)

RaZoR be

Legacy Member
ben es benieuwd of het er nog anders uit ziet dan de demo's die we hebben gezien :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan