Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creamium

Legacy Member
wow, daar let ik nu pas op. ja, net de impressie van GB gelezen en blijkbaar draaide de game op pc's waar een 360 controller aan vastzat. ik denk dat pc toch wel het preferred platform wordt voor deze game

cyclops jelle

Legacy Member
Creamium zei:
wow, daar let ik nu pas op. ja, net de impressie van GB gelezen en blijkbaar draaide de game op pc's waar een 360 controller aan vastzat. ik denk dat pc toch wel het preferred platform wordt voor deze game

Hoeft niet want gearbox kan zowel PC als de 360 en PS3 perfect mee uit de voeten.

Kyubi

Legacy Member
cyclops jelle zei:
Hoeft niet want gearbox kan zowel PC als de 360 en PS3 perfect mee uit de voeten.

Klopt, Borderlands is daar het beste voorbeeld van.

Ik kijk alvast enorm uit om weer met The Duke aan de slag te gaan!

virus_

Legacy Member
"it's time to kick ass and chew bubble gum. and I'm all out of gum" :D
eindelijk, duke is terug

Fir3wulf

Legacy Member
nostalgie alom :)
Vroeger deed hij zijn behoefte in zijn oogholte :p

cyclops jelle

Legacy Member
Varkens komen ook gewoon ;).

Maare leuk feitje dat Randy Pitchford de grote baas van Gearbox ooit ontwikkelaar was bij 3D realms en Duke Nukkem 3D heeft afgerond heeft daarna Gearbox gestart. Toen hij hoorde wat er met 3D realms hoorde heeft hij het gedeelte was van het team inclusief zijn oude baas en geestelijke vader van de Duke in het team genomen.

Volledige interview hier te zien :

Gamekings: Elke dag nieuwe video's

mythe

Legacy Member
dr.salt zei:
Ik geloof het pas als ik hem in men PS3 steek en hem begin te spelen...

12 jaar wachten doet dat met een mens ;)
Een PS4 is ook nog goed :unsure:

Ik vrees eigenlijk voor het spel. Ik denk dat het niet slecht zal zijn maar te lang in ontwikkeling om nog vernieuwend uit te pakken en grafisch zal het ook niet mee kunnen. HL2 is een uitzondering (maar die hadden dan ook geen complicaties van een developer die niet doorwerkt :p)

Teknohol1c

Legacy Member
GOh, moet 'n game zoals dit echt vernieuwend zijn? Denk dat 80% dit spel wilt puur omwille van de nostalgie. Idem hier ze. Als 't op wa trekt, 't mag zelfs nog b-spel genoemd worden, komt 't toch in huis ze.
Footage zag er geweldig uit :D

tinbie

Legacy Member
haha zalig spelleke als het even grandioos speelt als duke nukem 3-D (heb de boxed nog liggen). WmuHHahhahhHa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan