Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FromZero2Hero zei:Net demo gespeeld se.
Niet slecht, de nodige dosis humor is er.![]()
gStar zei:Staat die demo in de store ?

syndrom zei:kbetwijfel dat de full game plots zoveel beter gaat zijn. Hohja 12 jaar in ontwikkeling en dan maar vlug vlug afgemaakt door gearbox. Wie verwacht er nu echt een goede game.
syndrom zei:Maar zo'n 90's shooter waar het alleen maar knallen is en wat (platte) humor nee dank u.
syndrom zei:we zijn 2011, ik heb graag iets meer aan men shooters tegenwoordig. Pas op een game zoals serious sam of een painkiller speel ik ook wel graag. Maar deze voelt gewoon niet goed aan, guns voelen niet lekker, game ziet er ook gewoon oud uit door de U3 engine, massas kartelranden.
Ma kom elk zen meug zeker. geef mij maar de oude duke3d
.