Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FromZero2Hero

Legacy Member
Net demo gespeeld se.

Niet slecht, de nodige dosis humor is er. :cool:

Digishine

Legacy Member
Demo is al aan het downloaden zo'n 1400 mb groot
en heb gisteren hem al geactiveerd op men steam account :cool:

dukeatsteam.png

MeGusta

Legacy Member
normaal bij game mania krijg je ook first access op pre-order, maar dat was blijkbaar iets wat zij "toevallig" hebben vergeten te vermelden... -_-" resultaat dak nu vamiddag nog mag naar ginder gaan in de hoop dat ze nog een code zullen hebben -_-"

game mania...ze zakken elke dag meer en meer in men achting -_-"

syndrom

Legacy Member
kvind het maar brak infeite, spel ziet er nie uit en speelt maar brak ook.

Ok de humor is er, maar das niet genoeg imo

Evolµtion

Legacy Member
ik vind het wel nog chill. daarnet eens de demo gespeeld. het is natuurlijk maar een demo.

syndrom

Legacy Member
kbetwijfel dat de full game plots zoveel beter gaat zijn. Hohja 12 jaar in ontwikkeling en dan maar vlug vlug afgemaakt door gearbox. Wie verwacht er nu echt een goede game.

cyclops jelle

Legacy Member
syndrom zei:
kbetwijfel dat de full game plots zoveel beter gaat zijn. Hohja 12 jaar in ontwikkeling en dan maar vlug vlug afgemaakt door gearbox. Wie verwacht er nu echt een goede game.

1. Je weet er niet wat er aan content als
2. Je weet niet in hoeverre het verhaal klaar was
3. Oude medewerkers die aan vroegere duke games hebben gewerkt werken bij gearbox, randy pitchford bijvoorbeeld
4. Gearbox is een getalenteerde studio
5. Studio is groot, hoe meer mensen hoe sneller een product klaar is

En zo kan ik nog wel even door gaan, maar je kan je beter afvragen wat voor soort game je verwacht? Alla Call of duty? Dan ben je aan het verkeerde adres dit is gewoon een heerlijke fun shooter.

syndrom

Legacy Member
fuck neen, aub geen call of duty. Maar zo'n 90's shooter waar het alleen maar knallen is en wat (platte) humor nee dank u.

Goed voor 10 - 20 euro ofzo.

En gearbox mag dan getalenteerd zijn, een ip overnemen zoals duke nukem forever is gewoon om problemen vragen imo

thelordofpee

Legacy Member
De argumenten dat gij nu geeft zijn toch uw persoonlijke mening, en dan ligt het aan u dat ge zo'n game niet leuk vind.

AssassiN

Legacy Member
syndrom zei:
Maar zo'n 90's shooter waar het alleen maar knallen is en wat (platte) humor nee dank u.

Wa verwacht je dan wanneer je Duke Nukem Forever gaat spelen?
Een dramatisch verhaal waarin Duke zijn vrouw en kinderen ontvoerd zijn en die moet terug gaan halen?
Hij vindt onderweg al zijn vrienden dood met de nodige traantjes?

En een groot deel van 3D Realms zijn meegekomen met de game naar Gearbox en hebben het mee afgewerkt. Randy was er even in het begin van het project en dan vertrokken(dus da maakt ni zoveel uit).

syndrom

Legacy Member
we zijn 2011, ik heb graag iets meer aan men shooters tegenwoordig. Pas op een game zoals serious sam of een painkiller speel ik ook wel graag. Maar deze voelt gewoon niet goed aan, guns voelen niet lekker, game ziet er ook gewoon oud uit door de U3 engine, massas kartelranden.

Ma kom elk zen meug zeker. geef mij maar de oude duke3d

AssassiN

Legacy Member
syndrom zei:
we zijn 2011, ik heb graag iets meer aan men shooters tegenwoordig. Pas op een game zoals serious sam of een painkiller speel ik ook wel graag. Maar deze voelt gewoon niet goed aan, guns voelen niet lekker, game ziet er ook gewoon oud uit door de U3 engine, massas kartelranden.

Ma kom elk zen meug zeker. geef mij maar de oude duke3d

Dus je zaagt over de graphics maar je wilt dan wel liever duke3d gaan spelen.
Logica?

En waarom vindt iedereen die graphics slecht? Ik vind die er nog goe uitzien, niet dat graphics uitmaken voor zo'n soort game.
De mentaliteit dat graphics het belangrijkste zijn is verschrikkelijk, dan kan je gewoon Crysis en Far Cry gaan spelen.

Ik vond de guns wel nog goe aanvoelen, ik heb mij geamusseerd met de demo en kijk uit naar de full game.

Het is trouwens niet Unreal Engine 3 dat gebruikt werd, maar Unreal Engine 2(UT2K3, UT2K4) dat zij enorm bijgewerkt hebben. Kartelranden?
Ofwel is de PS3-versie enorm minderwaardig tov de PC-versie of ik mis iets.

syndrom

Legacy Member
ja als ge speelt op een pc gaat ge geen zo'n fel last hebben van het feit da er in de ps3 versie geen AA zit.

Ma kom als ge al 12 jaar zit te wachten wilt ge de minpunten gerust aanvaarden zeker?

mythe

Legacy Member
Ik wacht de reviews af, heb er mijn bedenkingen over.
Volgens mij gaat het een door-de-weeks gamepje worden dat zo'n 70-75/100 gaat scoren. Laten we hopen voor 3D realms/Gearbox en de uitgever dat het niet zo is en dat het potten breekt, want anders is 12 jaar werkt wel wat zielig :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan