Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeverwinterX zei:Die beste man heeft het snel uitgespeeld zeg. Ik zal binnen een aantal weken pas een geinformeerd gefundeerd oordeel kunnen geven nadat ik het volledig heb uitgespeeld en het even heeft kunnen bezinken.
En nogal vreemd om een forum member hoog aan te schrijven. Noem om het even welke AAA game en op het game forum zal je altijd mensen vinden die het geniaal vinden en andere die het crap vinden. En in de technical/support section zal het altijd lijken alsof de wereld vergaat omdat niemand op de aardbol het spel kan spelen. No exceptions. Noem het maar een rule of the internet.
Ikaruga zei:mijn grootste probleem dat ik gewoon heb met heel die DA2 failure is dat Bioware simpelweg zijn reputatie en kunnen overboord gooit door te gaan streamlinen. Alles is streamline tegenwoordig, en het wordt altijd extra geapprecieerd als developers nog eens durven inovatief en uniek te zijn.
Het argument "DA2 lijkt meer de ME weg in te slaan, en dat vind ik goed" is net wat zo hinderlijk aan het worden. Om de duur is Alles wat van bioware komt, mass effect met quasi geen verschil behalve de setting. Identiteit van de serie, nihiel. "Mass" zal op termijn een prefix worden voor elke Bioware titel.
Het eindeloos aangehaalde Baldurs Gate publiek verwacht dat Bioware zich enigzins aan zijn reputatie houdt, maar dat doen ze dus niet.
Bioware zal binnen de kortste keren gewoon volledig meegaan met het mainstream rushfest. En al wie zegt dat het moet om te concurreren, kijk naar Valve of Blizzard, het bewijs dat dat niet moet.
En overigens, wat ik ook uberhaupt niet kan verdragen is dat stigma dat "wij, pc gebruikers" neerkijken op het consolepubliek. Als ik iets haat, dan is het die console en alles wat eraan hangt. Wat ik eerder betreur is de standaard die het consolepubliek aanvaard.
Dat heeft niets te maken met neerkijken, if anything mochten consolespelers hun standaarden ook wat optrekken en wat meer eisen, ipv gewoon die mainstream crap te blijven slikken.
Dus wederom, dat PC "elitisme" staat ook maar in functie van een beter product te krijgen.
DuraFlex zei:Kwestie van ook eens een mening te willen vormen ... zijn er hier nog die het spel niet kunnen starten omdat alles gelocked is tem 10 maart?![]()

syndrom zei:Ik vind het wat jammer dat ge zegt dat consolegamers een lage standaard hebben, daar heb je het toch mis ze (in mijn geval). Ik ben voorstander van DA2 omdat het veel vlotter speelt voor mij, maar das een kwestie van smaak. Slik ik daarom mainstream crap? Ik kan er heus inkomen dat jullie het jammer vinden dat die traditionele rpg's verdwijnen maar bekijk het ook es van een developer zijn kant, hoelang is bioware bezig geweest aan DA:O? Het spel is dan massaal gedownload, is dat dan de dank van de pc gamers. (ik beschuldig hier niemand hé)
En vergeet niet dat EA hier ook wel zal achter zitten, zeker achter heel die dlc affaire. Moest het enkel aan Bioware liggen zou er misschien wel een en anders zijn denk ik.
Wat ik me dan afvraag is, vinden jullie mass effect dan zo slecht? En ik ga akkoord dat het niet zo mag worden dat elke nieuwe rpg een kopie is van mass effect é. Nu elk zijn meug é, ik zal mij alvast wel amuseren met dragon age 2
NeverwinterX zei:Je hebt niet opgelet, dat noemt 4chan.

syndrom zei:Ik vind het wat jammer dat ge zegt dat consolegamers een lage standaard hebben, daar heb je het toch mis ze (in mijn geval). Ik ben voorstander van DA2 omdat het veel vlotter speelt voor mij, maar das een kwestie van smaak. Slik ik daarom mainstream crap? Ik kan er heus inkomen dat jullie het jammer vinden dat die traditionele rpg's verdwijnen maar bekijk het ook es van een developer zijn kant, hoelang is bioware bezig geweest aan DA:O? Het spel is dan massaal gedownload, is dat dan de dank van de pc gamers. (ik beschuldig hier niemand hé)
soulreaper zei:(...)
Hier is het tegenwoordig een schande als je tegen de stroom inzwemt en niet akkoord bent met wat er hier verkondigd wordt.
(...)
en tot nu toe zijn er meer tegenstanders (...)
door het nostalgie gevoel dat nieuwkomers dus niet hebben...)syndrom zei:piraterij... geef toch gewoon toe dat het een grote rol zal spelen in heel het "devs laten pc gamers in de steek"
Wostmetvoeten zei:ik vind bv games zoals assassins creed of darksiders, iets om op pS3 of xbox te gamen !
lowscore zei:Maar toch blijft de PC games markt groeien. (PC IS STRONG: PC Games Revenue Up 19% | Rock, Paper, Shotgun

