Renegadexxripxx
Legacy Member
Ikaruga zei:dat maakt niet uit, want 't gaat hier over een zuiver technisch aspect. Een "opvolgende titel in de franchise", if that suits your needs
De engine van DAO is nog altijd technisch gezien OK. Nu wachten op een volledig nieuwe engine zou businessgewijs van bioware een domme zet geweest zijn. The witcher kon zich dat niet permiteren. Ze waren een te onbekende speler, en the witcher zelf was algemeen gezien, zonder enhanced editie, ook niet perfect genoeg om met dezelfde engine daar nog eens een uitbreiding op te enten. Om nog maar te zwijgen over het feit dat dit nog de oude aurora engine was, ergo een BIOWARE engine. Wat de echte reden is geweest waarom ze hun eigen engine hebben ontwikkeld. Met name om geen royalties te moeten afstaan aan BIOWARE.
Eens dat TW2 er is, verwacht ik voor een middellange tijd ook geen nieuwe engine van CDProject meer. Maar enkel nog een paar sequels/uitbreidingen om de investering van deze engine goed te maken. Allez dat is mijn onexpertvolle gedachte over de reden waarom ze niet eerst een uitbreiding hebben gelanceerd en direct zijn beginnen te werken aan een volledig nieuw project.
Niemand werkt namelijk gratis. En vooral gaan ze niets anders maken als het niet nodig is.
(appelen met citroenen mja swat) ga dan ff andere topic gaan zeuren dat DA2 het geld niet waard is omdat je 4minder pixel hebt !
Als ge al geen commentaar moogt geven op het feit dat iemand +10 pagina's lang steeds in dezelfde discussie dezelfde argumenten blijft aanhalen zodat je net een copy paste-bot lijkt, dan is het maar pover gesteld zenne. Dit ben jij uiteraard niet alleen, maar je draagt er wel aan bij.
. Ook al kan het er nog degelijk uitzien.