Archief - doom remake (volk gezocht)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InFerNo

Legacy Member
maps zijn wss hét belangrijkste deel van deze remake

btw irc.belgianmetal.com (infy.dyndns.org) de chan #doom3 ofzo werkt perfect nu kthx
ik geraak langs geen kante op quakenet :(

Genious

Legacy Member
wel, ik ben nu vroeger dan verwacht terug van reis (niets anders gehad dan pech, van regen tot grondverzakkingen :sad: ), maar ik blijf voorstellen om te beginnen vanaf 1 september, iedereen is dan terug of kan intussen een beke oefenen.

mensen kunnen mij altijd hier pmen of mij mailen , ik stuur heel binnenkort alvast een mailtje naar alle die al meedoen

kSeon?

Legacy Member
i had been thinkin'
mss een verhaal van de andere maan doen? we laten daar ook ff de hel losbarsten etc? in het originele verhaal is er nadrukkelijk gezegd dat die 2 manen in verbinding stonden met elkaar...


just a thought =)

Genious

Legacy Member
daar zit iets in, maar dan gaan we ons eens goed moeten bezinnen over hoe die maps er uit gaan zien :)

Genious

Legacy Member
ge zijt dus voor da idee? mij goed, ik vind het ook niet slecht, dan kan er wat verhaal insteken.

een verhaal is idd een goed idee, iemand die echt een schrijverstalent tot onze beschikking wil stellen?

Genious

Legacy Member
al lang gezien die site :)

maar zij zijn bepaalde din gen niet van plan te wijzigen die ik wel zou willen doen, voornamenlijk ivm gameplay, maar aangezien we beke zelf gaan iets creëren over die andere basis maakt het niet echt meer uit :)

virox

Legacy Member
Een gedacht voor et verhaal: Op die andere maan dus, zijn ze ondertss verwittigd dat er iets vreselijks gebeurt is op mars zelf. Net op het moment dat ze rescueteam willen uitzenden naar mars om de boel te checken. Krijgen ze melding van een noodschip van mars dat hun richting uitkomt. Ze maken alles klaar om de overlevenden op te vangen. Via radiocontact hebben de overlevenden de basis gewaarschuwt dat ze maar met 5 overlevenden zijn en zichzelf hebben kunenn opsluiten in de cocpit van da schip want de rest van de overlevenden zijn zelf in zombies verandert. Kortom de rest wat er gebeurt zombies en andere demons breken tijdens landing uit. Gelukkig valt het aantal slachtoffers nog mee tijdens et gevecht dat erop volgt. Maar ze moeten wel terugtrekken tot dieper in de basis. De demons zullen dan ook alles proberen om bij hen te komen. Ze zitten in gelijk in de val. Vanaf ier zou et spel moeten beginnen. Ge moet proberen zoveel mogelijk demons op te sluiten in ruimtes of te killen en een wegvrijmaken naar het landingsplatform waar alles begonnen is. En daar een een ander noodschip klaarmaken en iederen evacuren.
Nie zagen over m'n verhaalskills, ik probeer ook mor é :p.

Genious

Legacy Member
we gaan dus een andere verhaallijn doen die zich op dezelfde momenten afspeelt als doom 3 (meer wil ik er nog niet over kwijt)

als er mensen nog willen meedoen, ge kunt nog altijd pm'en of mailen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan