Archief - doom remake (volk gezocht)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lunake

Legacy Member
You were on leave at the beach, only a few minutes from the complex, when you
got the word. You suited up, grabbed a pistol, and raced your pickup truck to
the complex. When you arrived, flashes of light, howls, and chanting could be
heard from the interior. Corpses were scattered everywhere. Obviously the
Gatekeeper was doing something inside -- something that would soon reach some
kind of awful climax.

You know that within an hour or two, an entire division of marines will arrive
to assault the base with full artillery and air support. You also know that
they will be too late. Far too late. The airplanes will be plucked from the
sky by floating terrors, the cannons melted by diabolic rockets and fireballs,
the soldiers blasted to shreds as they charge into the armored shell of the
UAC buildings. In an hour or two, the monstrosities inside will have finished
their awful task, and will be prepared, once more, to take on the world.

It's up to you. You have to enter the complex and stop the Gatekeeper. Alone.


DUS

tis ne remake, ok? en zwijg er nu over :)
en kvind da wel ns sjiek om te leze nog eens van vroeger :)

AzzKickr

Legacy Member
!nfy: leest de eerste zin eens van Lunake zen storyboard !!!

Hoe komt ge er in hemelsnaam bij te durven verkondigen dat D³ geen remake is van D1, D2 ? Jeeeezus, hoe noemt gij dan een spel dat aan zen derde editie toe is dat hetzelfde verhaal heeft, dezelfde vijanden, dezelfde wapens als zen 2 vorige uitgaven ? juist ja, REMAKE !
:offtopic:

anyways, kzou alzek van jullie was het internet toch maar eerst eens afschuimen want volgens mij gaan er nog mensen zijn die jullie idee hebben en mss er al aan bezig zijn.... zou mor dom zijn om een mod te maken waaraan men elders in de wereld al aan bezig is .... Kunt mss een joint-venture doen ? :D

InFerNo

Legacy Member
er is ergens een filmpje van D3 waar de makers allemaal verkondigen dat het geen remake is

een remake storywise kan al zeker ni
moet ge in de 1ste doom rondlope om een professor te zoeke en is er dan plots een opening naar de hel waardoor allemaal monsters naar ju wereld kome???

Nee.

Dank.

tides

Legacy Member
Laten we zeggen dat het een SOORT remake is. Dawn of the Dead 2004 (het is dan wel een fil, geen spel) is ook een remake, maar of ie nog zoveel weg heeft van de originele ;)

Piekatsjoe

Legacy Member
idd infy heb dat ook gezien...

Ze zeide gelijk van dat doom ³ zicht ergens anders ofspeelt ofzo :S kweniemir pcies

SpiRit

Legacy Member
!nFy zei:
er is ergens een filmpje van D3 waar de makers allemaal verkondigen dat het geen remake is

een remake storywise kan al zeker ni
moet ge in de 1ste doom rondlope om een professor te zoeke en is er dan plots een opening naar de hel waardoor allemaal monsters naar ju wereld kome???

Nee.

Dank.


het is een remake drop it dude

en geweldig idee ik zou mijn hulp aanbieden moest ik het kunnen veel succes :niceone:

InFerNo

Legacy Member
he is geen remake drop it dude

ik heb al wa opgezocht over de oude weapons and they appear to be just sprites op het scherm ;)
dus een moddeler die de weaps maakt is wel aangerade, ik ga nu een double barreled probere te moddele ;o

InFerNo

Legacy Member
Lunake zei:
nice :)

btw

[01:09:42] * Connecting to infy.dyndns.org (6667)
-
[01:10:03] * Unable to connect to server (Connection timed out)
-
[01:10:06] * Connect retry #1 infy.dyndns.org (6667)
-

XenoPhobian is zich er mee aant amusere en zolang raad ik een QNet chan aan :p :p

Lunake

Legacy Member
Doom 3 is a re-make of the original Doom, story-wise (this is said by Todd
Hollenshead in an interview), that's why I placed it after the story of the
first Doom.


interview >>>> filmke :)

kSeon?

Legacy Member
... er zyn vele redenen waarom het geen remake is...
  • doom 1 speelde zich af op een maan van mars...
  • soul cube @doom1 of 2 ? (kan zijn dat het erin zat ze, maar nie direct gezien)
  • like said before, je loopt nie achter een professor etc

je moet doom3 gewoon bekijken alsof de eerste 2 nooit gebeurt zyn, gewoon the story 'revisited'/'herschreven'...

een complete remake is het ZEKER niet.

tides

Legacy Member
!nFy zei:
ik heb al wa opgezocht over de oude weapons and they appear to be just sprites op het scherm ;)
dus een moddeler die de weaps maakt is wel aangerade, ik ga nu een double barreled probere te moddele ;o

DooM 1 had wel nog geen double barreld :p maar das niet erg. Ik zou graag eens proberen een plasmagun te moddelen, als ik mag natuurlijk :p

Maar welk programma gebruik jij?

InFerNo

Legacy Member
Moose_T zei:
DooM 1 had wel nog geen double barreld :p maar das niet erg. Ik zou graag eens proberen een plasmagun te moddelen, als ik mag natuurlijk :p

Maar welk programma gebruik jij?
ik heb net doom 1 shareware geinstalleerd :D
en idd geen double barreled te zien = merde

Phil

Legacy Member
Man man, een remake is geen kopie he ...

Natuurlijk kunt ge er dingen aan veranderen ...

Maar het verhaal is in grote lijnen hetzelfde ...


(trekt die 3D doomremake van 500+mb eigenlijk op iets? de moeite om het te downloaden? of niet?)

-Cor[R]upt-

Legacy Member
Skinnen kank mss een beetje helpe, principe is toch tzelfde als Q3 engine en voor sof2 hemmik al vrij veel weaponskins gemaakt :/

Maar volledig nief textures make benk nog nie zo goe in.

tides

Legacy Member
Genious zei:
natuurlijk moogt ge da, mag ik daaruit verstaan da ge meedoet?

Ik zal proberen zo veel mogelijk te helpen als ik kan, en als ik een blok aan het been blijk te zijn, geef mij dan gewoon één of andere symbolische taak ;)

InFerNo

Legacy Member
Phil zei:
(trekt die 3D doomremake van 500+mb eigenlijk op iets? de moeite om het te downloaden? of niet?)

het is gewoon de originele doom maar dan een beetje mooier gemaakt ;)

Lunake

Legacy Member
man
L E E S eens :)

Doom 3 is a re-make of the original Doom, story-wise

STORY WISE

get the point? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan