Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
seurinck zei:heb ikzelf ook nog nooit gespeeld.


Stancke zei:RBR is op heden nog altijd dé rally sim hoor.

seurinck zei:btw ik zie dat er ook de RBR live 2010 bestaat wat is het verschil met de gewone RBR ?

friggelke zei:dit ziet er ......... zeer gelekt uit!
instant buy!
volgens mij bedoel je gelikt 
The Moff zei:Er zijn geen aanwijzingen van de co-piloot? Of betreft het hier een andere modus aangezien ook de auto's zeer snel opeenvolgen.
op het einde vliegt hij daar over een paar stenen zonder gevolgen, of zie ik dat verkeerd?