Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spookiekiller

Legacy Member
Concept art of niet, op grafisch vlak valt er nooit te klagen bij codemasters imo.
Dirt 2 was zeer fijn om te spelen, maar ze hebben het verpest met al die 'Baja' en 'Landrush' crap. Wie wilt er nu rijden met trage Buggy's/Jeeps :confused: Hopen dat ze deze keer meer rally/rallycross hebben en meer tracks (véél meer tracks ...)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Wat hier geldt, kan anders zijn in bv the USA of Azië.Ik kan mij goed voorstellen dat de Amerikanen juist anders denken over het rally en buggy gedoe.
Dirt 2 was een compleet spel die iedereen tevreden hield.

Spookiekiller

Legacy Member
Bitchin :cool:

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Md4zvVQrxDs&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Md4zvVQrxDs&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

mijas65

Legacy Member
ziet er zot goed uit zoals den 2 :p

en dat einde is dat soort stunt arena ofzo ?

Spookiekiller

Legacy Member
idd, ik denk ook wel dat dat de knipoog was :woohoo:

Hopelijk is die laatste footage een aanwijzing naar een nieuwe game modus ofzo. Zelf Ken Block achtige video's in elkaar knutselen anyone?


[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HQ7R_buZPSo&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HQ7R_buZPSo&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

--> vanaf minuut 5.01 ziet ge het stukske met de ontploffende trailer in het echt.

Goldrusher

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
het laatste ziet er een beetje ken block uit :D
No shit Sherlock.
't Is Ken Block in het hele filmpje, mocht je dat nog niet doorhebben. ;)

devil

Legacy Member
heet dat spel nu niet gewoon DIRT 3 en niet colin mcrea dirt 3 ?

Goldrusher

Legacy Member
Wellicht zoals de vorige DiRT in USA, Colin McRae DiRT in Europa.

51A9aVegaGL._SL160_.jpg
613iU4DbMJL._SL160_.jpg


512dfVw0ceL._SL160_.jpg
617xdfIUNtL._SL160_.jpg

hatetn

Legacy Member
ze zouden beter Colin McRae hier ook uit de naam laten vallen. of toch op zijn minst een game maken die hem eer aandoet

Spookiekiller

Legacy Member
Hmm, wel raar eigenlijk dat codemasters eerst Dirt3 aankondigd. Normaal moet er eind dit jaar toch een vervolg komen op Grid?

Goldrusher

Legacy Member
GRID 2 is ook voor volgend jaar.

Logisch ook, gezien de concurrentie van GT5, TDU2 en NFS. En in mindere mate F1 en WRC.

Spookiekiller

Legacy Member
Ah zo werkt da :) naart schijnt gaat Resistance 3 ook al voor volgend jaar zijn. Dan blijven enkel LBP2 en GT5 nog over om naar uit te kijken. Geen exclusive FPS (COD v treyarch stinkt).

Spookiekiller

Legacy Member
Dirt 3 details vrijgegeven! | PS3Clan | Playstation nieuws PS3 reviews videos wallpapers trophies trailers themes

* We moeten rekening houden met sneeuw en ijs in de game.
* Ook weersveranderingen tijdens het racen doen hun intrede.
* Het spel zal verder YouTube uploads ondersteunen.
* Er is splitscreen support.
* Voor de “casualtjes” onder ons is er een party modus aangekondigd (beetje burnout Paradise Party Pack achtig wellicht?). De party modussen heten “Transporter, Goldrush, Outbreak and Cat ‘n’ Mouse”.
* En er is een open-wereld speelveld aanwezig (zeker zoals Burnout Paradise).
* Een vernieuwde career mode die uitnodigt om te werken en te racen als een team.
* Je start als “privateer” met race-auto’s van de jaren 90. Hierbij moet je denken aan een mix van modernere en classic cars, met daarbij de Morris Cooper!
* Dirt 3 zal super buggies en RAID trucks bevatten naast rally-auto’s.
* En alle voertuigen zijn gedetailleerder dan ooit tevoren.
* Met zeker 100 routes, lopend van Noorwegen tot Aspen en van Monte Carlo tot de vlaktes van Afrika heb je een behoorlijke speelweide!
* Dirt 3 komt uit op zowel PC, PlayStation 3 als Xbox 360. En wel in 2011!
* Dirt 3 zou, net als GRID 2, op de GamesCom in Keulen deze maand te spelen zijn.

Goldrusher

Legacy Member
The bullshots have arrived:

dirt-3-20100806034851917.jpg


dirt-3-20100806034854932.jpg


dirt-3-20100806034858135.jpg


dirt-3-20100806034901354.jpg


DiRT 3 First Look - Xbox 360 Preview at IGN

It feels like a return to the ideals of the series' forebears - the Colin McRae games - with the addition of Finland, Norway and Monte Carlo as well as the introduction of the all-important WRC licence lending DiRT 3 a more traditional air. It helps that Ken Block, the American star that's taken McRae's position as series' figurehead, has made the shift to the premier rally series, and as Codemasters returns to its roots its game feels remarkably more mature.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan