Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vraeck

Legacy Member
Vraag me af hoelang ze de naam McRae nog gaan (mis)bruiken. Dit gaat ongetwijfeld weer een stevige klepper van een game worden, ik vraag me enkel af waarom ze die gaylord van een Ken Block zo naar voren blijven schuiven, die komt nog niet aan de enkels van Colin

LaBuenaVida

Legacy Member
Kan niet wachten om terug te rijden met een SUBARU! <3
Al 11jaar diehard fan van Subaru's ^^

Kzal deze aanschaffen, want kben Colin Mcrae rally beu gespeeld op PSX ^^

Nighth4wkske

Legacy Member
Toch benieuwd hoe ze da ken block gedoe gaan uitwerken..
Ne keer rond een kegelke rijden en een vlammeke derbij en daarna zien in slowmo = boring :D Nuja tis wel es iets anders en het zal ook wel spectaculair zijn.. maar liever een paar rally tracks meer :p

Goldrusher

Legacy Member
Features...
"It's the biggest game the Racing Studio has ever embarked on," adds Matt Horsman, the studio's design manager. Horsman is referring to the fact that the game will incorporate both the original Dirt's rallying action and Dirt 2's more extreme sports bent. The result is that Codemasters is hoping to attract any and all fans of rally sport, which is reflected in the game's tagline of "Race like a pro&#8230;come play in the dirt."

Also new to Dirt 3 is split-screen multiplayer, which Horsman and Moody acknowledge has been added to compete with the many other recent racing games that have boasted this feature. Eight-player multiplayer will also be returning, but the online features have been expanded more into the social space. For example, 30-second instant replays can be uploaded to YouTube, allowing you to showcase your virtual gymkhana runs to the world. There will also be Facebook and iPhone/iPod apps, allowing you to create clans and tournaments even while you're away from the game.

On the track front, the big new feature is diverse weather conditions that include snow, with new locations to show off the white stuff, including Norway and Aspen. There will also be other conditions, including rain, and improvements to the Ego engine mean that nighttime races are now possible. The development team has devoured racing data from Dirt 2 and found that head-to-head and land rush were the most popular disciplines from that game and will be expanded in Dirt 3 as a result. There's an abundance of new routes--100 over Dirt 2's 41, with rally tracks that are not on the official WRC roster, including Kenya. Battersea Power Station will also make a return, but it will be completely remodeled courtesy of trainer manufacturer DC Shoes--it will now be a compound with corkscrews and jumps that can be used by drivers to film epic stunt videos.

Release...
The team is "nine months out" now according to Clive Moody, Codemasters Racing Studio's executive producer, putting the game on course for an approximate May 2011 release date.

Fun fact...
Despite its painstaking efforts to model each car interior accurately, only 5 percent of racers in Dirt 2 used the in-car view.

http://www.gamespot.com/xbox360/driving/dirt3/news.html?sid=6272778&mode=previews

Xploziv

Legacy Member
de incar-view van dirt 2 trok toch op ni veel ze
leuke gimmick als je door het water rijd maar voor de rest...

ik hoop vooral op meer locaties, dirt 2 begon echt afgezaagd te worden op de duur

dr.salt

Legacy Member
Ik ben nu net aan Dirt 2 begonnen (tijdgebrek doorheen het jaar dwingt me enkel toppers te spelen en in de zomer al de rest die nog interessant leek).

Moet zeggen dat het toch een hele verbetering is tov dirt 1, meer soorten races, snellere laadtijden, betere graphics, trophies, etc...

20cent

Legacy Member
chromeplus zei:
er zaten te weinig tracks in de 2de vond ik. en ook maar één wagen die echt fijn reed. (mitsubishi eclipse)

ik vind van niet, de subaru sti en de mitsubichi lancer evo x vond ik persoonlijk de beste auto's, mar je meot ze wel aankunnen natuurlijk ;)

renaat13

Legacy Member
Vraeck zei:
Vraag me af hoelang ze de naam McRae nog gaan (mis)bruiken. Dit gaat ongetwijfeld weer een stevige klepper van een game worden, ik vraag me enkel af waarom ze die gaylord van een Ken Block zo naar voren blijven schuiven, die komt nog niet aan de enkels van Colin

Akkoord hij heeft niet de palmares van Colin maar is ook niet een nobody...

In 2005 was hij in Amerika "Rookie of the Year". Hij eindigde ook vierde in het Amerikaans kampioenschap. Dit jaar geniet hij zelfs de steun van Ford...

Tevens reed Block dit weekend in Duitsland en stond hij na dag 1 -> 10 op een minuut van Peter Solberg. En dit voor iemand die voor de eerste keer aan de start kwam in die rally. De tweede dag stond hij negende. De laatste dag moest hij opgeven met een probleem aan de wagen. Block vergelijken met McRae is appelen met peren vergelijken. Dat is precies alsof je het palmares van McRae vergelijkt met dat van Loeb. Dan zouden we ook hetzelfde kunnen zeggen van McRae. Maar ook hier is dat appelen met peren vergelijken... :crazy:

Xplod

Legacy Member
Hopelijk weer véél rally point-to-point KP's
Ze zeggen het toch zelf .... "Huge rally content"
Classic's races .... zelfs tot in the 80's gaan ze terug.
You Tube upload mogelijkheden ... Facebook en Iphone-apps ....

Man man man .... can't wait :drool:
2011 is wel nog héél lang wachten :sad:

YouTube - Dirt 3 Interview

cyclops jelle

Legacy Member
Wereldwijde release DiRT 3 = 24 mei 2011

Plus nog 2 nieuwe screenshots :
ogwau.jpg

kwqsf.jpg

Jonas89

Legacy Member
Dirt 2 was voor mij super, dus deze zal het zeker even goed doen :)

vrukkus

Legacy Member
Dat het maar rap mei is zodat ik de teleurstelling van WRC kan doorspoelen.

TheCeet

Legacy Member
Deze kopen ipv Killzone (Killzone koop ik binne half jaartje wel)

Dirt 2 was goed maar het was iets teveel Amerikaanse stijl en weinig rally zelf vond ik.

Stancke

Legacy Member
Damn, dat ziet er goed uit!

Zo te zien hebben ze de IRC licentie te pakken, eindelijk terug officiële rallywagens ingame:love: (hopelijk toch...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan