Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie ode, hopelijk hiermee een bevestiging dat ze echt weer de rally toer opgaankoolcast zei:[youtube]_2gwGg1Oblw[/youtube]
sSn1p3dZz zei:Inderdaad een goede subaru van '00-'11 of een Lancer Evo
Wat ik mij afvraag, gaan de recente WRC's (Citroën DS3 en de Fïesta) er in zitten? Net zoals de Mini S2000, Skoda S2000 en dergelijke.Zolang het meeste maar rally is. Liefst volledig!seurinck zei:ik heb toch wel graag eens een classic.
nuja we krijgen wagens van de jaren '70,'80,'90,'00 en '10 dacht ik.
dus voor iedereen zal er wel iets inzitten![]()

woow, daar zo een goedkope prijskoolcast zei:Net besteld. Wou hem eerts importeren uit UK, maar net zag ik de prijs bij consoleshop.
Aangenaam verrast en daar bestelt.![]()

TheCeet zei:En btw der is een gerucht dat de special edition 300 dollar gaat kosten
Het bevat een schaalmodel van de Ford Fiësta
