Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixed na 2 minmentor0 zei:Der is iets misgegaan tussen uw spoiler tags vrees ik...


Vandaag zijn de modi bekend geworden en daarmee ook de details over deze multiplayer modi die je kan beoefenen in DiRT 3. De nieuwe rallygame zal drie multiplayer modi bevatten: Invasion, Transporter en Outbreak.
In Invasion moet je met vrienden de wereld behoeden tegen ‘killer robots’. Deze robots staan op de weg als kartonnen borden en moet je omver rijden, maar je moet uitkijken dat je geen kartonnen wolkenkrabbers omver rijdt.
De tweede modus is Transporter, deze komt neer op de bekende modus Capture the Flag. De vlag wordt op willekeurige plaatsen geplaatst en het is natuurlijk de bedoeling dat jij de vlag kaapt.
De derde modus die besproken is, is de Outbreak. Hierin begint één van de auto’s met een ‘virus’. Hij geeft het virus aan een andere speler door op zijn auto in te beuken. Diegene die als laatste niet is geïnfecteerd is de winnaar.
Deze drie multiplayer modi lijken leuk en hopelijk pakt dit goed uit met rallywagens in DiRT 3. De game ligt vanaf 24 mei aanstaande in de winkels.
that's what she saidmentor0 zei:Ben nogal ne rappe, I know![]()