Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Meegedaan.

Precies of ik ga die winnen :p Doe aan elke GM wedstrijd mee en nog nooit iets gewonnen

TheCeet

Legacy Member
mentor0 zei:
Meegedaan.

Precies of ik ga die winnen :p Doe aan elke GM wedstrijd mee en nog nooit iets gewonnen

ik vorig jaar 2 ticketten voor de 24 uren van zolder :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Mijn exemplaar is besteld bij Consoleshop, nu wachten tot 24 mei en hopen dat tegen dan PSN terug werkt. :p

koolcast

Legacy Member
Voor die 10€ bestel ik het het liever hier...vanaf 15€ verschil koop ik mijn games via amazon,shopto,...;)

TheCeet

Legacy Member
koolcast zei:
Voor die 10€ bestel ik het het liever hier...vanaf 15€ verschil koop ik mijn games via amazon,shopto,...;)

Voor mij telt het gezegde: Alle kleine beetjes helpen.
:p

koolcast

Legacy Member
Ik hou me toch nog effe zoet met Portal 2 en 4 dagen voor deze (Dirt 3) komt L.A Noire dus...:p

MegaMentor

Legacy Member
Brink binnen 2 weekskes dusja :) Games genoeg.

Ik zie op de release zelf wel of ik deze koop.

Riix

Legacy Member
Ik ga deze week nog bellen voor mijn stage en ineens vragen of ik daar ook vakantie werk mag doen. Als ik dan daar mag gaan werken in de vakantie...INSTA buy on release samen met MX vs ATV ALIVE <3 Loved Dirt2 & MX vs ATV REFLEX dus deze ook want ze zien er al even leuk uit en mischien speelt het zelfs nog leuker :D
Kzie er wel naar uit :D

MegaMentor

Legacy Member
Ben vooral benieuwd naar de stuur-support in de game. In één van die video's legden ze uit hoe ze meerdere G27's naar de knoppen hebben geholpen tijdens het testen :p Moeten ze toch serieus bezig zijn om dat de optimaliseren voor hun game.

Riix

Legacy Member
mentor0 zei:
Ben vooral benieuwd naar de stuur-support in de game. In één van die video's legden ze uit hoe ze meerdere G27's naar de knoppen hebben geholpen tijdens het testen :p Moeten ze toch serieus bezig zijn om dat de optimaliseren voor hun game.

Da wist ik niet en ja als ze inderdaad een paar G27 hebben kapotgereden met de test, dan hebben ze inderdaad tijd en geld ingestoken :D

TheCeet

Legacy Member
die exclusive superteams.
Hopelijk zit de code er bij als ik bestel via shopto.net
Ik weet enkel dat game mania die code weg geeft..

MegaMentor

Legacy Member
sSn1p3dZz zei:
Da wist ik niet en ja als ze inderdaad een paar G27 hebben kapotgereden met de test, dan hebben ze inderdaad tijd en geld ingestoken :D

Game-development is een miljoenen-business, denk niet dat ze gaan kijken op die paar honderd euro's :p Mjah zoveel te beter, ik wil niet dat een game mijn stuur afbreekt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan