Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Hollanders zijn Hollanders zeg ik altijd!
En ondertussen zit Silent Thunder vrolijk GTA IV te spelen![]()

Private_BE zei:Dat hem ieder van ons ma is een PS3 geeft ik wil da spel ook![]()

5de middelbaar momenteelblaatschaap zei:amai, is da hogeschool?
leerkrachten/docenten hebben tegenwoordig ook geen gezag meer... gaat zo hard de verkeerde kant op (zie anderlecht)


Private_BE zei:Vandaag na communie feestje gegaan van men nichtje.
Was spijtig genoeg niet morgen, dus geen race wars
Wat er wel al gereed stond was een TVR'ke en nog iets anders Amerikaans in een custom aanhangwagenske....
Pics: http://users.telenet.be/Wilms/Aanhangwagen/ (GSM Kwaliteit)

wrs woont die nicht daar in de buurt ofzoDillyracer zei:Race Wars is toch vandaag ?![]()

Ironpole zei:Holy shit, de pastoor hier is gepakt met kinderporno. /strijk
