[EZ]
Legacy Member
say wha...!?Stancke zei:Enzo, staat er een topic op de site van 5MCT ofzo over m'n site?Stuk of 10-20 die vandaar uit linken?
Ge bedoelt wrs het klasforum (5ECMT), ma da's zo dood als iets (enkel antwoorde voor huistake worde daar gepost)...
edit: kheb wel da van diene wereld's kleinsten bodybuilder daar gepost, msn daardoor!?
ander nieuws:
laptop = airbourne
laptopzak was niet goed toe, én versleten, dus laptop is gevallen, tegen trap gestoten, heeft salto gemaakt maar is nog op z'n voetjes belandt met enkel blikschade
(klavier stond op nen bult, en der is een beuk in den hoek, straks is fotoken trekke
)
Stuk of 10-20 die vandaar uit linken?




