Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendc

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik heb nen Canon EOS 400D (digitale spiegelreflex)
Is maar klein hobby'ke^^ Kga zo is rond me de camera...
Heb hem ook nog niet zo lang...
Kdenk om is zon cursus te doen, dan kan ik die camera nog wa beter gebruiken he...

Ik heb nu ne Eos 300D (vervangt een arsenaal aan oude analoge body's en een klein digitaal ding waar k nix mee ben), en ik gebruik dieje vooral voor autosportfotografie...

Edit: http://www.flickr.com/photos/25905986@N07/

Anoniem04

Legacy Member
Kheb hindernissenparcours gedaan op sportdag vandaag.

Vrouwkes+hindernissen met water onder=win

[EZ]

Legacy Member
vandaag met 3 NFS Carbon zitte spele op PSP tijdens economie, had nie verwacht dat da draadloos zo goed werkte :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
[EZ];9999417 zei:
vandaag met 3 NFS Carbon zitte spele op PSP tijdens economie, had nie verwacht dat da draadloos zo goed werkte :D

Je hoort tijdens de les economie te doen en niet met je PSP te spelen jongeman. :naughty::lol:

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik zit 2 uur per dag op men ipod op msn in de les...
En mijn leerkracht is apple fan en dan mag da x), me men pda me windowsmobile mag het nie ze

[EZ]

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik zit 2 uur per dag op men ipod op msn in de les...
En mijn leerkracht is apple fan en dan mag da x), me men pda me windowsmobile mag het nie ze
zalig :rofl:



johan tb zei:
Je hoort tijdens de les economie te doen en niet met je PSP te spelen jongeman. :naughty::lol:
maar meneeeeeer, tis een racespelleken!

was wel grappig, in't midde van den uitleg van de leerkracht "pakt dezelfden oto!" of "pakt ies een ander boan joenge!!" (we zatte redelijk ver uit mekaar :p)

SpeedFreak.be

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik zit 2 uur per dag op men ipod op msn in de les...
En mijn leerkracht is apple fan en dan mag da x), me men pda me windowsmobile mag het nie ze

Waar moet dat heen........... :ironic:

En @ EZ dondert niet. :p

blaatschaap

Legacy Member
amai, is da hogeschool?

leerkrachten/docenten hebben tegenwoordig ook geen gezag meer... gaat zo hard de verkeerde kant op (zie anderlecht :p)

Mr Syphon

Legacy Member
in mijn les zou ge da ook allemaal mogen
ma ik buis jullie allemaal dan omdat ge ni oplet mhuahahahah :evil:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
in mijn les zou ge da ook allemaal mogen
ma ik buis jullie allemaal dan omdat ge ni oplet mhuahahahah :evil:

Ik denk dat ik binnen de kortste tijd een leuke verzameling I-pods, I-Phones en Psp's zou hebben. :lol:

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
weet ik hoe oud hier iedereen is
ik weet alleen dat johan nen ouwe is :p
en hollander tschijnt ook :p

Den ouwe gaat zich in een hoekje schamen dat 'em Nederlander is. :sad:
En ik ben GEEN Hollander die proleten komen uit Noord en Zuid Holland en ik kom uit de mooie provincie Gelderland in Nederland. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan