Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaatschaap

Legacy Member
nooit gehoord van da kreng :unsure:

kent er hier iemand goei online winkels a la play.com, redcoon, pixmania enzo?
gratis of goedkope shipping, en wie haalt er hier dingen uit amerika? welke site? :)

Schummi88

Legacy Member
blaatschaap zei:
nooit gehoord van da kreng :unsure:

kent er hier iemand goei online winkels a la play.com, redcoon, pixmania enzo?
gratis of goedkope shipping, en wie haalt er hier dingen uit amerika? welke site? :)

Is dat 'kreng' dat parkeerding waardoor je tegen niets kan rijden? :D

www.proxis.be en www.mediadis.be , persoonlijk verkies ik Mediadis :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Schummi88 zei:
Is dat 'kreng' dat parkeerding waardoor je tegen niets kan rijden? :D

Nope wat ik heb begrepen is dat het systeem als je dreigt tegen een ander te rijden dat je gordel wordt aangetrokken, noodremprocedure wordt ingezet, enz. Ook de radar van mijn adaptieve cruisecontrol zit daar in. :s

Dus heerlijk maandag naar de Lexus. :sad:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Stancke zei:
Bij andere merken failed dat niet:p

Ik heb tot nu toe nog niets gehad als ik dat met sommige mercedessen/Bmw's/audi's vergelijk......

Een vriend heeft 3/4 jaar een audi A8 4.2 gehad die heeft van die 9 maand 6 maand bij de garagist gestaan vanwege allerlei mankementen. :sHij heeft hem nu verkocht maar dat heeft hem serieus geld gekost.:wtf:

Schummi88

Legacy Member
De ZanziLan-crew organiseert voor de 6e keer haar jaarlijkse LAN-party. Deze gaat door in "de Notelaar" in Oostmalle (Provincie Antwerpen).

  • Wat: LAN-party.
  • Waarom: Voor de FUN en voor wat COMPETITIE
  • Voor wie: iedereen die graag gamed
  • Waar: de Notelaar te Oostmalle (Lierselei 19)
    http://www.zanzilan.be/locatie.php
  • Wanneer: 1-2-3 augustus 2008
  • Aantal deelnemers: 70 plaatsen
  • Uren: deuren open vanaf vrijdag 18u00. Deuren toe op zondag om 18u00.
  • Compo's: Trackmania Nations Forever, COD4, UT2004, CSS, DOTA, ...
  • Fun Compo's: Worms World Party, Jupiler-compo, Poker, ...
  • Kostprijs: 15 euro inkom (Betalen voor 31 mei 2008 = 12 euro inkom)
  • Drinks & foods: Onze cateringcrew zorgt ervoor dat jullie niets te kort komen!
    http://www.zanzilan.be/catering.php
  • Inschrijvingen: Inschrijvingen te doen via de site http://www.zanzilan.be/subscribe.php
    Betalingswijze: via overschrijving


Info: 1 adress: http://www.zanzilan.be

Het is die dagen ook kermis in Oostmalle dus als je de LAN even beu bent kan je je ook amuseren op de kermis.

AAN IEDEREEN DIE KOMT: HAVE FUN :niceone:


Om wat reclame te maken eh mannen :D

blaatschaap

Legacy Member
op vorige lans konden ze zo hun bier al nie binnen houden, wa moet da dan mé dieje compo zijn? :p

128MB

Legacy Member
Wa houdt die compo in? Zuipen voor kapot? :D

Schummi jij zit zelf in een clan? Of ben je gewoon crew?

Schummi88

Legacy Member
128MB zei:
Wa houdt die compo in? Zuipen voor kapot? :D

Schummi jij zit zelf in een clan? Of ben je gewoon crew?

De inhoud van de compo blijft geheim, dus zwijgen Johan ;). Het heeft niets te maken met zuipen maar des te meer met de flesjes en de winnaar krijgt natuurlijk wel bier :D. Deze compo heeft al 2j op rij grappige momenten opgeleverd :).

Ik ben gewoon crew :).

DaCrashOveride

Legacy Member
Gistere The Subs live gezien... Was proper
En moete blaze... Der stonde zonder overdrijve 20 flikke... En ik was enige niet flik xD
Ik kom daar aan, direct flashende lichen... Muziek maar stil gezet xD Direc tpillamp in men ogen... Zon hele uitleg... Dan 7 seconde hard blaze, maar khad koppijn en kwas moe xD Ik blaas die 7 seconde, krijg men sleutelhanger (ne ZILVERE :o) en kvoe lmij zo licht in menne kop xD

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
De inhoud van de compo blijft geheim, dus zwijgen Johan ;). Het heeft niets te maken met zuipen maar des te meer met de flesjes en de winnaar krijgt natuurlijk wel bier :D. Deze compo heeft al 2j op rij grappige momenten opgeleverd :).

Ik ben gewoon crew :).
Tampons?

Stancke

Legacy Member
Enzo, staat er een topic op de site van 5MCT ofzo over m'n site?:D Stuk of 10-20 die vandaar uit linken?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Net terug van de Lexus wss is de radar kapot dus die moeten ze bestellen. De 21 mei moet hij toch voor een beurt dus dan doen ze dat ook meteen. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan