SpeedFreak.be
Legacy Member
blaatschaap zei:watte?![]()
Zo'n gvd kreng dat iets moet doen als hem als stormram wilt gebruiken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blaatschaap zei:watte?![]()

blaatschaap zei:nooit gehoord van da kreng
kent er hier iemand goei online winkels a la play.com, redcoon, pixmania enzo?
gratis of goedkope shipping, en wie haalt er hier dingen uit amerika? welke site?![]()


Schummi88 zei:Is dat 'kreng' dat parkeerding waardoor je tegen niets kan rijden?![]()

ad:Schummi88 zei:Is dat 'kreng' dat parkeerding waardoor je tegen niets kan rijden?
www.proxis.be en www.mediadis.be , persoonlijk verkies ik Mediadis![]()

Stancke zei:Bij andere merken failed dat niet![]()
Hij heeft hem nu verkocht maar dat heeft hem serieus geld gekost.

128MB zei:Wa houdt die compo in? Zuipen voor kapot?
Schummi jij zit zelf in een clan? Of ben je gewoon crew?
. Het heeft niets te maken met zuipen maar des te meer met de flesjes en de winnaar krijgt natuurlijk wel bier
. Deze compo heeft al 2j op rij grappige momenten opgeleverd
.
.
) en kvoe lmij zo licht in menne kop xDTampons?Schummi88 zei:De inhoud van de compo blijft geheim, dus zwijgen Johan. Het heeft niets te maken met zuipen maar des te meer met de flesjes en de winnaar krijgt natuurlijk wel bier
. Deze compo heeft al 2j op rij grappige momenten opgeleverd
.
Ik ben gewoon crew.
johan tb zei:De 21 mei moet hij toch voor een beurt dus dan doen ze dat ook meteen.![]()
