Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
lal, ik ga er geen console voor kopen hoor.

Voor de rest koop je geen games, maar dan ga je ineens een xbox ervoor kopen -_-

[EZ]

Legacy Member
Dillyracer zei:
lal, ik ga er geen console voor kopen hoor.

Voor de rest koop je geen games, maar dan ga je ineens een xbox ervoor kopen -_-
Duh, andere games kome meestal ook gelijktijdig op PC uit, of zijn EA Games, ...
(en eerlijk gezegd, bij de release van Forza 2 zat'k ook ff te denken om een 360 te kopen...)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb hier ook nog een xbox360 staan maar ik game er eigenlijk nooit op. :$

BuYcKi

Legacy Member
Dillyracer zei:
lal, ik ga er geen console voor kopen hoor.

Voor de rest koop je geen games, maar dan ga je ineens een xbox ervoor kopen -_-

Wa is uw punt?
De rest van de games zijn na 10u uitgespeeld of steken tegen..

GTA 4:
- ik moet nog lang wachten
- ik ga het eerst testen op die xbox
- ik heb alle gta games hier liggen, dus wrm zou ik die niet kopen?

:)

@johan, als ge em wegdoet laat wa weten :unsure:

SpeedFreak.be

Legacy Member
buycki zei:
@johan, als ge em wegdoet laat wa weten :unsure:

doe een bod hij staat hier stof te happen je krijgt er dan nog tdu en nog 2 spellen bij ook heb ik nog een stuur voor dat geval (kun je er ook bij krijgen).

voor de rest ik geloof dat er een 20 gb hdd inzit en er is 1 draadloze controller bij.

Anoniem04

Legacy Member
buycki zei:
Wa is uw punt?
De rest van de games zijn na 10u uitgespeeld of steken tegen..

GTA 4:
- ik moet nog lang wachten
- ik ga het eerst testen op die xbox
- ik heb alle gta games hier liggen, dus wrm zou ik die niet kopen?

:)

Je doet wat je wil, maar zeg dan niet tegen mij dat ik veel geld heb omdat ik mijn games wel koop.

BuYcKi

Legacy Member
Dillyracer zei:
Je doet wat je wil, maar zeg dan niet tegen mij dat ik veel geld heb omdat ik mijn games wel koop.

Het blijft nog altijd een gedachte nu.
Kgaan eerst es testen en dan zienk wel :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
Pak dan maar voor 10 jaar he gierige :(, op de meeting waarde tenminste vrijgevig :p

Laten we zeggen dat ik uitlenen zo mijn ervaringen heb......... (en dat zijn geen goeie). :p

Private_BE

Legacy Member
johan tb zei:
Laten we zeggen dat ik uitlenen zo mijn ervaringen heb......... (en dat zijn geen goeie). :p

Ik weet het wel, zou ook niet echt slim zijn om zoiets uit te lenen :p

blaatschaap

Legacy Member
mja, zouet ook nie doen
hoewel ik wel fatsoenlijk omga mé mijn materiaal
als ge ziet dat bij sommige nen dvd al na een paar dagen vol mé krassen sta...
bij mij ligt er nog geen stofke op :D

wa zou ne redelijk prijs zijn johan? 100 euro? ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, maar ik houd het op dit moment op 175 euro dat is de console 1 draadloze controller, 4 games (oa tdu en ridgeracer) en een logitech drivefx stuur de console is 06-12-2006 aangekocht. Tegenbod kan gedaan worden. ;)

verdere afhandeling liefst per pm

Private_BE

Legacy Member
blaatschaap zei:
mja, zouet ook nie doen
hoewel ik wel fatsoenlijk omga mé mijn materiaal
als ge ziet dat bij sommige nen dvd al na een paar dagen vol mé krassen sta...
bij mij ligt er nog geen stofke op :D

wa zou ne redelijk prijs zijn johan? 100 euro? ;)

Da haat ik ook die mensen die hun dvd's enzo vol krassen staan.
Mijn zijn altijd krasloos en doe da ook gewoon meteen in een dooske ipv te leggen op den tafel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan