Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:lal, ik ga er geen console voor kopen hoor.
Duh, andere games kome meestal ook gelijktijdig op PC uit, of zijn EA Games, ...Dillyracer zei:lal, ik ga er geen console voor kopen hoor.
Voor de rest koop je geen games, maar dan ga je ineens een xbox ervoor kopen -_-
Dillyracer zei:lal, ik ga er geen console voor kopen hoor.
Voor de rest koop je geen games, maar dan ga je ineens een xbox ervoor kopen -_-


buycki zei:@johan, als ge em wegdoet laat wa weten![]()
buycki zei:Wa is uw punt?
De rest van de games zijn na 10u uitgespeeld of steken tegen..
GTA 4:
- ik moet nog lang wachten
- ik ga het eerst testen op die xbox
- ik heb alle gta games hier liggen, dus wrm zou ik die niet kopen?
![]()
Private_BE zei:50 euro excl(da is hem nog waard voor mij
)

johan tb zei:En mij is em iets meer waard.![]()

blaatschaap zei:mag ik die eens komen lenen dan?![]()
denk het niet. 
johan tb zei:Zeker lenen voor een jaartje of 20.denk het niet.
![]()

Dillyracer zei:Je doet wat je wil, maar zeg dan niet tegen mij dat ik veel geld heb omdat ik mijn games wel koop.

johan tb zei:Zeker lenen voor een jaartje of 20.denk het niet.
![]()
, op de meeting waarde tenminste vrijgevig 
Private_BE zei:Pak dan maar voor 10 jaar he gierige, op de meeting waarde tenminste vrijgevig
![]()

johan tb zei:Laten we zeggen dat ik uitlenen zo mijn ervaringen heb......... (en dat zijn geen goeie).![]()


blaatschaap zei:mja, zouet ook nie doen
hoewel ik wel fatsoenlijk omga mé mijn materiaal
als ge ziet dat bij sommige nen dvd al na een paar dagen vol mé krassen sta...
bij mij ligt er nog geen stofke op
wa zou ne redelijk prijs zijn johan? 100 euro?![]()