Private_BE
Legacy Member
buycki zei:Die zitten al allemaal in hun bed..
Slaapwel!
Gij gaat in uw beddeke ja

Maja ik ga sebiet ook is slapen kheb stom hoofdpijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
buycki zei:Die zitten al allemaal in hun bed..
Slaapwel!

Mr Syphon zei:mja mijn gps kreeg me nog ni eens aant station van antwerpen
we hemme toch gekloot toen![]()
) 
Mr Syphon zei:jah waar hebben we toen overal gezeten![]()

johan tb zei:In ieder geval in buurten waar ik de portieren spontaan op slot wou doen.![]()
.Stancke zei:Zijn we ook geen 2x op hetzelfde punt uitgekomen in Antwerpen? Aan die brasserie op de hoek daar![]()
.Done x)Stancke zei:Start keer iemand thread ofzo?
johan tb zei:Ja meeting, meeting, meeting!!!!!![]()

