Frey
Legacy Member
buite private dan oOMr Syphon zei:we zijn allemaal voorbeeldige kerels zunne !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
buite private dan oOMr Syphon zei:we zijn allemaal voorbeeldige kerels zunne !
blaatschaap zei:no offense, maar zijde gij graag op stap mé pubers?
nie dat het hier allemaal nog pubers zijn maar toch![]()
Ik heb echt veel erger gezien. 
Ej waddist joeng, wa toekke op auven freiter emme?!!!blaatschaap zei:no offense, maar zijde gij graag op stap mé pubers?
nie dat het hier allemaal nog pubers zijn maar toch![]()


blaatschaap zei:agressieveling!!
ben nie zo voor meetings met internet mensen, maar zo eens een terraske doen in turnhout in de zomer zienek misschien wel zitten, der is genoeg volk da hier in de buurt woont dus![]()
. De vorige was de eerste en er zijn geen ongelukken gebeurd. Buiten Johan die zen motor van het kartje bijna verkloot had
.
.blaatschaap zei:ge zijt gaan karten? da willek ook wel eens doen (nooit gedaan)
.
khad toen pas gegeten en dan rap rap ff karten.Fr3nzY zei:buite private dan oO
ad:
Private_BE zei:Merci head:
Iedereen heeft mij graag maar niemand wilt het toegeven![]()
.
.
.Schummi88 zei:EDIT: woohoow, Paris-Roubaix met straks het bos van Arenberg (Wallers) en Carrefour de l'arbre.
ad:
)
blaatschaap zei:tsneeuwt hier nogal op canvasad:
eerst ff gamen en dan beneden tv gaan kijken (en in slaap vallen)
ben benieuwd wie er gaat staan dit jaar![]()
(kheb geen kabel op mijn kamer
).
.Schummi88 zei:Hier sneeuwt het ook op Canvas maar ik krijg af en toe beeld(kheb geen kabel op mijn kamer
).
Als we Boonen moeten geloven gaat hij een nummer opvoeren sterker dan dat van Museeuw. Mocht het zo zijn moet hij al vanaf 51km gaan want Museeuw ging vanaf 50km zoiets.

ad:
Jeuj, fietsende mannekesSchummi88 zei:EDIT: woohoow, Paris-Roubaix met straks het bos van Arenberg (Wallers) en Carrefour de l'arbre.

