Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
no offense, maar zijde gij graag op stap mé pubers? :p
nie dat het hier allemaal nog pubers zijn maar toch :D

Ach dat zooitje valt nog mee (zelfs den Private). :p Ik heb echt veel erger gezien. :lol:

DaCrashOveride

Legacy Member
blaatschaap zei:
no offense, maar zijde gij graag op stap mé pubers? :p
nie dat het hier allemaal nog pubers zijn maar toch :D
Ej waddist joeng, wa toekke op auven freiter emme?!!!

xD

PubersPubers! Kword dus wel 19 jaar e trut! :p
Ouwe zak! :p
De johan is tenminste ne graven ouwe... Dien is nog jong van hart!
:p
x

blaatschaap

Legacy Member
agressieveling!! :p

ben nie zo voor meetings met internet mensen, maar zo eens een terraske doen in turnhout in de zomer zienek misschien wel zitten, der is genoeg volk da hier in de buurt woont dus :)

Schummi88

Legacy Member
blaatschaap zei:
agressieveling!! :p

ben nie zo voor meetings met internet mensen, maar zo eens een terraske doen in turnhout in de zomer zienek misschien wel zitten, der is genoeg volk da hier in de buurt woont dus :)

Bwa, onze meetings zijn eigenlijk wel lachen :D. De vorige was de eerste en er zijn geen ongelukken gebeurd. Buiten Johan die zen motor van het kartje bijna verkloot had :D.

Oh ja, Private die met mij wou rondhuppelen in Antwerpen. Kheb dat nog te goed eh :p.

Schummi88

Legacy Member
blaatschaap zei:
ge zijt gaan karten? da willek ook wel eens doen (nooit gedaan :p)

Voor mij was het ook men eerste keer. De 1e run ging traag, 2e run ineens 3s sneller dan de beste ronde in men 1e run. Na het karten Antwerpen stad in en een McDonalds onveilig gemaakt. Stancke was daar maar naar het vrouwenvolk aan het zien eh ;).

128MB

Legacy Member
Ben gisteren nog es gaan karten hier in Bilzen.

15min was genoeg om men 6 kaaskroketten van uit men maag in de struiken te krijgen.

Zo kotsmisselijk ben'k nog nooit geweest :D khad toen pas gegeten en dan rap rap ff karten.
Echt dom geweest.

Maar ik was toch tevreden over men snelste tijd van 45sec.

Schummi88

Legacy Member
Private_BE zei:
Merci he :sad:

Iedereen heeft mij graag maar niemand wilt het toegeven :p

Ja, Private mijn schattebolletje :love: :D.

De Johan zal wrs wel weer op hotel gaan en de wijnkaart eens uitproberen :p.


EDIT: woohoow, Paris-Roubaix met straks het bos van Arenberg (Wallers) en Carrefour de l'arbre :love:.

blaatschaap

Legacy Member
Schummi88 zei:
EDIT: woohoow, Paris-Roubaix met straks het bos van Arenberg (Wallers) en Carrefour de l'arbre :love:.

tsneeuwt hier nogal op canvas :sad:

eerst ff gamen en dan beneden tv gaan kijken (en in slaap vallen :p)

ben benieuwd wie er gaat staan dit jaar :)

Schummi88

Legacy Member
blaatschaap zei:
tsneeuwt hier nogal op canvas :sad:

eerst ff gamen en dan beneden tv gaan kijken (en in slaap vallen :p)

ben benieuwd wie er gaat staan dit jaar :)

Hier sneeuwt het ook op Canvas maar ik krijg af en toe beeld :D (kheb geen kabel op mijn kamer ;)).

Als we Boonen moeten geloven gaat hij een nummer opvoeren sterker dan dat van Museeuw. Mocht het zo zijn moet hij al vanaf 51km gaan want Museeuw ging vanaf 50km zoiets :D.

blaatschaap

Legacy Member
Schummi88 zei:
Hier sneeuwt het ook op Canvas maar ik krijg af en toe beeld :D (kheb geen kabel op mijn kamer ;)).

Als we Boonen moeten geloven gaat hij een nummer opvoeren sterker dan dat van Museeuw. Mocht het zo zijn moet hij al vanaf 51km gaan want Museeuw ging vanaf 50km zoiets :D.

radio antenne :woohoo:
maar opt eind vant jaar ist gedaan :sad:

mja boonen, grote mond..., eerst zien :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan