Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ElSenilo zei:goeje evening
Spamding?wat wil dit zeggen?
met mij alles dik in orde, en zelf?
.
. Zien dat ik men lesvoorbereiding voor 22u afkrijg. Ik wil nog iets zien van PSV - Fiorentina
.ElSenilo zei:" Zij" ? vrouwen dus ook al op de forums?
vrouwen altijd stemming brengen rofl
.
)Stancke zei:Vooral het goeie weer herinner ik me! Was wel goeie meeting!

Spamding = ik ^^ElSenilo zei:goeje evening
Spamding?wat wil dit zeggen?
met mij alles dik in orde, en zelf?
klinkt interessant,...Schummi88 zei:spamding: sinds zij hier gearriveerd is, wordt TRC levendiger met de minuut.
alles goe hier eh Zeroke. Zien dat ik men lesvoorbereiding voor 22u afkrijg. Ik wil nog iets zien van PSV - Fiorentina
.
Jap hier zit er toch eentje,... xD *wuift*ElSenilo zei:" Zij" ? vrouwen dus ook al op de forums?
vrouwen altijd stemming brengen rofl
Weet je het zeker? xDSchummi88 zei:Jup, onze enigste vrouw hier op het raceforum.
De rest dat hier op het forum zit zul je ook wel snel leren kennen. Toch dan vooral de mede-TRCers.
TRC niet zomaar een bende kartende idioten (remember de meet eh mannen)

Recipe4hate zei:Jullie zijn geen bende, jullie zijn gewoon idioot![]()

zeroke14 zei:*echo echo*
Damn, het is hier leeg,...
Waar is al het volk gebleven?
Slaapwel mannekes!

aah de memmories ^^Schummi88 zei:Jup, onze enigste vrouw hier op het raceforum.
De rest dat hier op het forum zit zul je ook wel snel leren kennen. Toch dan vooral de mede-TRCers.
TRC niet zomaar een bende kartende idioten (remember de meet eh mannen)