Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElSenilo

Legacy Member
goeje evening:)
Spamding?wat wil dit zeggen?
met mij alles dik in orde, en zelf?

Schummi88

Legacy Member
ElSenilo zei:
goeje evening:)
Spamding?wat wil dit zeggen?
met mij alles dik in orde, en zelf?

spamding: sinds zij hier gearriveerd is, wordt TRC levendiger met de minuut :D.

alles goe hier eh Zeroke ;). Zien dat ik men lesvoorbereiding voor 22u afkrijg. Ik wil nog iets zien van PSV - Fiorentina :D.

ElSenilo

Legacy Member
" Zij" ? vrouwen dus ook al op de forums?
vrouwen altijd stemming brengen rofl

Schummi88

Legacy Member
ElSenilo zei:
" Zij" ? vrouwen dus ook al op de forums?
vrouwen altijd stemming brengen rofl

Jup, onze enigste vrouw hier op het raceforum :love:.

De rest dat hier op het forum zit zul je ook wel snel leren kennen. Toch dan vooral de mede-TRCers.

TRC niet zomaar een bende kartende idioten (remember de meet eh mannen ;) )

SpeedFreak.be

Legacy Member
Stancke zei:
Vooral het goeie weer herinner ik me! Was wel goeie meeting:)!

Ik zou zeggen lets meet again (don't know where don't know when but we'll meet again some sunny day). :)

zeroke14

Legacy Member
ElSenilo zei:
goeje evening:)
Spamding?wat wil dit zeggen?
met mij alles dik in orde, en zelf?
Spamding = ik ^^
Syphon zijn spamding xD (allee ja nie echt de zijne,... Ma hij is me zo beginnen noemen (dacht ik))
(ga je nog leren kennen)
Schummi88 zei:
spamding: sinds zij hier gearriveerd is, wordt TRC levendiger met de minuut :D.
alles goe hier eh Zeroke ;). Zien dat ik men lesvoorbereiding voor 22u afkrijg. Ik wil nog iets zien van PSV - Fiorentina :D.
klinkt interessant,...
ElSenilo zei:
" Zij" ? vrouwen dus ook al op de forums?
vrouwen altijd stemming brengen rofl
Jap hier zit er toch eentje,... xD *wuift*
Schummi88 zei:
Jup, onze enigste vrouw hier op het raceforum :love:.
De rest dat hier op het forum zit zul je ook wel snel leren kennen. Toch dan vooral de mede-TRCers.
TRC niet zomaar een bende kartende idioten (remember de meet eh mannen ;) )
Weet je het zeker? xD
Just kidding :)

blaatschaap

Legacy Member
euh ja en? been there, done that
kapotgespeeld toen het juist uit was, toen lagen de meeste hier nog in de wieg ofzo :p

pas nog geprobeerd maar word kotsmisselijk van da beeld :sop:

zeroke14

Legacy Member
*echo echo*
Damn, het is hier leeg,...
Waar is al het volk gebleven?
Slaapwel mannekes!

128MB

Legacy Member
Morgen gansen dag op Alden Biesen, voor de Limburgers hier die het kennen.

Europees project voorstellen, met burgermeester en tralala. Receptie enzo.

En normaal hebk maar ne halven dag vrijdag's, nu zit ik daar tot 's avonds :sop:

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
Jup, onze enigste vrouw hier op het raceforum :love:.

De rest dat hier op het forum zit zul je ook wel snel leren kennen. Toch dan vooral de mede-TRCers.

TRC niet zomaar een bende kartende idioten (remember de meet eh mannen ;) )
aah de memmories ^^

Dien gps kon mij ni naar huis brenge, maar em heeft mij in de vakantie wel ferm naar Techno Classic Essen gebracht ^^



Nog 1 exameke hier se en ik ben ervan af ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan