[EZ]
Legacy Member
amenDillyracer zei:Geluiden van MSN+Buzzers afzetten ftw !

Hitman: Blood Money gekocht voor 10 €, DVD-ROM, zalig spel

komt wel niet al te veel racen aan te pas

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
amenDillyracer zei:Geluiden van MSN+Buzzers afzetten ftw !



[EZ];9940482 zei:amen
Hitman: Blood Money gekocht voor 10 €, DVD-ROM, zalig spel
komt wel niet al te veel racen aan te pas![]()

[EZ];9942107 zei:Klote, kmoe tege morgen nen boek uit ne lijst kieze, vinde, leze, samevatte en alternatieve cover ontwerpen en nog wa zever :doh:
toch maar enkele stappen overslaan denk'k![]()
Ik ken da.

Aan de curbs, baan, vangrails etc kunt ge goed zien dat het van een game isPrivate_BE zei:Dit is toch echt he?
http://www.bestmotoringvideo.com/wallpaper/10_1600x1200.jpg
.
.128MB zei:Beetje uitgesteld?Ik ken da.
jah, 't is gelukt, nen hoop Photoshop-brushes en text op een papier geprint en dan wa knippen en plakken en donebuycki zei:Tja jong..
Ge hebt zelfs nog nen namiddag.
Dus da moet imo zeker kunnen![]()

Mee zei:Aan de curbs, baan, vangrails etc kunt ge goed zien dat het van een game is.
GT5 ziet er dan wel heel goed uit, fotorealistisch is het nog niet.

[EZ];9942107 zei:Klote, kmoe tege morgen nen boek uit ne lijst kieze, vinde, leze, samevatte en alternatieve cover ontwerpen en nog wa zever :doh:
toch maar enkele stappen overslaan denk'k![]()

duhMr Syphon zei:ik gok dat ge die opdracht vele weken eerder hebt gekregen![]()

ElSenilo zei:hallo, new guy!
over wat kun je hier allemaal kwijtspelen?
groetjes