Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Just wa trailerkes gezien van "The Cannonball Run" ziet er wel vette film uit, nu weet ik waar ze Gumball vandaan hebben gehaald ^^

Mr Syphon

Legacy Member
de mannen hebben hun precies weer goe geamuseerd op msn :rofl:

en den deze heeft pijn in zen armen van heel de tijd tegen de grond te gaan met het snowboarden :cry:

DaCrashOveride

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik ga tam in de zetel zinnen en Prison Break S1, S2 en S3 zien *yeah* :unsure:
Allemaal achtereen? gij ze zot...


Het gebeurde te Antwerpen op 25 januari 2008 :

Tijdens het recente optreden van Frans Bauer en Laura Lynn in Het Sportpaleis vroegen ze beiden aan het publiek om totale stilte.
Terwijl het muisstil werd begon Laura langzaam met de vingers van de rechterhand te knippen, elke seconde één knip.
Dit ging zo bijna een minuut lang door in een indrukwekkende stilte.

Toen boog Frans Bauer zich naar de microfoon en fluisterde:
'Tijdens iedere vingerknip van Laura, sterft er een kind in Afrika !'.

De stilte werd beklemmend.

Tot er iemand op de eerste rij hem toeriep :

'Lot die stoemme trut dan oephaawen heeee !'.

blaatschaap

Legacy Member
verlof vandaag :niceone:
lanneke gehad dit weekend, ik kan geen guitar hero meer horen of zien :eek:

DaCrashOveride zei:
...

'Lot die stoemme trut dan oephaawen heeee !'.
attentionwhore

zeroke14

Legacy Member
ahja ik dacht al,...
hier werkt hij ook niet *-)
mss zijn ze weer veranderingen aan het aanbrengen.
Had laatste tijd veel last van 'bugs'

---
Oh,... Jij zit in zo een studierichting met informatica *-)
Veel wiskunde nodig?
---
Tis goed kebbet gevonden
Zot interessante richting *-)

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
de mannen hebben hun precies weer goe geamuseerd op msn :rofl:

en den deze heeft pijn in zen armen van heel de tijd tegen de grond te gaan met het snowboarden :cry:

Amateur, ik voelde het alleen aan men kuiten met het sturen van men board (wat normaal is met die vaak dikke paksneeuw)

Gizmo_1987

Legacy Member
zeroke14 zei:
ahja ik dacht al,...
hier werkt hij ook niet *-)
mss zijn ze weer veranderingen aan het aanbrengen.
Had laatste tijd veel last van 'bugs'

---
Oh,... Jij zit in zo een studierichting met informatica *-)
Veel wiskunde nodig?
---
Tis goed kebbet gevonden
Zot interessante richting *-)

Wie? Wat? ik? studeren? :p

blaatschaap

Legacy Member
zeroke14 zei:
Ja gij MCT studeren xD
Echt wijs,...
Ik ga voor applicatie-ontwikkeling:baard:

Dan kunde beter een echte informatica richting gaan doen denk
MCT is vanalles wa, nie echt goed voor iemand die echt wil gaan programmeren =)

btw, weet iemand hier een thread staan over banken en spaarrekeningen? dacht dat er één stond maar kan het nie vinden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan