Gizmo_1987
Legacy Member
Mr Syphon zei:ik dacht lekker uitslapen maar dan komen ze mij wakker maken om te eten![]()
Ik dacht lekker uitslapen maar dan komen ze mij niet wakker maken om te eten

Eens mijn frittepot in gang steken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:ik dacht lekker uitslapen maar dan komen ze mij wakker maken om te eten![]()


johan tb zei:Tja pech gehad volgende keer beter.![]()

Mr Syphon zei:dan moet ik een jaar wachten want nu ben ik slaap kwijt![]()
![]()

Scjeir zei:daar denkt ge nie aan als ge zo zalig in da bed ligt onder ne warme dons
*opstaan we gaan eten !*
*grmbl*
.Tettn?buycki zei:Ok..
Hier ist ook zo, komt binnen in kamer,
ja teten is bijna klaar, zet raam open doet veluxgordijn open.
Direct fel zon in mijn wezen of gewoon fel licht.
Klig daar dan gelijk nen vampier van, shit da licht!!


Dillyracer zei:We zitten allemaal op msn![]()



moh die is zo hard wel beke uit de contest gerukt hebuycki zei:Frenzy/Nick - HWM reunited @ Groezrock! zegt:
die hemme just zo'n schoon kont man
Frenzy/Nick - HWM reunited @ Groezrock! zegt:
mijn tante ook
