Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zeroke14

Legacy Member
Ik wil gewoon een basis informatica,... ofja hoe uitleggen,... Ik wil vanalles ewa kunnen :)
Ik heb interesse in netwerken maken, beveiliging, maar ook in de creatievere kant zoals filmpjes monteren, banners,... Ik ben nu momenteel aan het prutsen in photoshop,... Ik vind het leuk, maar ik bak er niets van xD

Mee

Legacy Member
zeroke14 zei:
Ik wil gewoon een basis informatica,... ofja hoe uitleggen,... Ik wil vanalles ewa kunnen :)
Ik heb interesse in netwerken maken, beveiliging, maar ook in de creatievere kant zoals filmpjes monteren, banners,... Ik ben nu momenteel aan het prutsen in photoshop,... Ik vind het leuk, maar ik bak er niets van xD
http://www.khleuven.be/index.php?page=3101

Naar wat ik van mijn nicht hoor is dat min of meer wat gij wilt doen.

blaatschaap

Legacy Member
zeroke14 zei:
Ik wil gewoon een basis informatica,... ofja hoe uitleggen,... Ik wil vanalles ewa kunnen :)
Ik heb interesse in netwerken maken, beveiliging, maar ook in de creatievere kant zoals filmpjes monteren, banners,... Ik ben nu momenteel aan het prutsen in photoshop,... Ik vind het leuk, maar ik bak er niets van xD

dan zal het wel iets voor u zijn
maar omda ge applicatie-ontwikkeling zei...

btw, weet iemand hier een thread staan over banken en spaarrekeningen? dacht dat er één stond maar kan het nie vinden...

blaatschaap

Legacy Member
zeroke14 zei:
Het is zo iets dat ik ga doen,... Maar meer programeren-gericht.
Ik zal wel zien wat het brengt ^^
Maar ik ga er helemaal voor :)

wie heeft u da wijsgemaakt? toch nie op PIH zeker? :p
want die kunnen goed verkopen... ben daar vorig jaar ook bedrogen uitgekomen bij DAE... en MCT is tschijnt nie veel beter

dus ik zeg het nog eens; als ge écht wil programmeren, doe een échte informatica richting :)
en de vakken die bij zo'n richting bij komen die zulde echt wel kunnen gebruiken (moest dat u afschrikken)

ge kunt dan wel veel programmeren krijgen in MCT, maar da wil nie zeggen dat da van een hoog niveau is ;)

zeroke14

Legacy Member
blaatschaap zei:
wie heeft u da wijsgemaakt? toch nie op PIH zeker? :p
want die kunnen goed verkopen... ben daar vorig jaar ook bedrogen uitgekomen bij DAE... en MCT is tschijnt nie veel beter

dus ik zeg het nog eens; als ge écht wil programmeren, doe een échte informatica richting :)
en de vakken die bij zo'n richting bij komen die zulde echt wel kunnen gebruiken (moest dat u afschrikken)

Nee het VHTI opt Katho in Kortrijk,...
Daar heb je twee richtingen in de toegepaste informatica,...
Software-management en applicatie ontwikkeling,...
Een pure informatica richting ga ik niet aankunnen,...Ik heb een tekort aan wiskunde xD Ik heb maar twee uur wiskunde in het secundair,...

blaatschaap

Legacy Member
zeroke14 zei:
Nee het VHTI opt Katho in Kortrijk,...
Daar heb je twee richtingen in de toegepaste informatica,...
Software-management en applicatie ontwikkeling,...
Een pure informatica richting ga ik niet aankunnen,...Ik heb een tekort aan wiskunde xD Ik heb maar twee uur wiskunde in het secundair,...

ah dacht da ge MCT ging doen en dan keuze applicatie-ontwikkeling :unsure:

mja wiskunde, ben daar ook nooit goed in geweest
nie overal geven ze wiskunde in informatica, of alleen het eerste jaar (1 semester heb ik da gehad)
of ge moet over universiteit praten, das iets anders :)
anyway, succes ;)

-----

iemand hier die bij rabobank is? zoja, tevreden?
en wat met Credit Europe en Keytrade? :crazy:

zeroke14

Legacy Member
blaatschaap zei:
ah dacht da ge MCT ging doen en dan keuze applicatie-ontwikkeling :unsure:

mja wiskunde, ben daar ook nooit goed in geweest
nie overal geven ze wiskunde in informatica, of alleen het eerste jaar (1 semester heb ik da gehad)
of ge moet over universiteit praten, das iets anders :)
anyway, succes ;)

-----

iemand hier die bij rabobank is? zoja, tevreden?
en wat met Credit Europe en Keytrade? :crazy:

Ik vond het een interessante studiekeuze dat gizmo gedaan had,...
Ik hoop het voor die wiskunde ^^
ThnQ voor de succeswensen ^^

Geen rabobank *-) fortis xD
Van banken weet ik niets

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
Amateur, ik voelde het alleen aan men kuiten met het sturen van men board (wat normaal is met die vaak dikke paksneeuw)

het was dan ook men eerste keer ...

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
Yes, very nice!
zeroke14 zei:
Ik vond het een interessante studiekeuze dat gizmo gedaan had,...
Ik hoop het voor die wiskunde ^^
ThnQ voor de succeswensen ^^

Geen rabobank *-) fortis xD
Van banken weet ik niets
Ja je krijgt wiskunde, het eerste semester is herhaling van het middelbaar, het 2de semester is encrypteren en versleutelen, like :wtf: nx voor mij o_O

DaCrashOveride zei:
Studeerd Gizmo nog? Kdacht da dien gestopt was en beginne werke?
Mijn droomjob zi!
http://www.havenvanzeebrugge.be/Info/Beroepenfilmpjes/tabid/62/Default.aspx Shunter!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan