zeroke14
Legacy Member
Ik wil gewoon een basis informatica,... ofja hoe uitleggen,... Ik wil vanalles ewa kunnen 
Ik heb interesse in netwerken maken, beveiliging, maar ook in de creatievere kant zoals filmpjes monteren, banners,... Ik ben nu momenteel aan het prutsen in photoshop,... Ik vind het leuk, maar ik bak er niets van xD

Ik heb interesse in netwerken maken, beveiliging, maar ook in de creatievere kant zoals filmpjes monteren, banners,... Ik ben nu momenteel aan het prutsen in photoshop,... Ik vind het leuk, maar ik bak er niets van xD





nx voor mij 
