Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:hoelaat ist nu?
1u op het forum, 2u op men gsm, 3u op mn laptop![]()

zeroke14 zei:Tword me te ingewikkeld![]()


Mr Syphon zei:ik dacht lekker uitslapen maar dan komen ze mij wakker maken om te eten![]()

Mr Syphon zei:ik dacht lekker uitslapen maar dan komen ze mij wakker maken om te eten![]()
