[EZ]
Legacy Member
Dunno, TM nooit gespeeld (shameSergiow zei:dee screen doet mij denken aan ne twisted metal (2?) level![]()
)Ma mijn screen is alleszinds van CS 1.6
(level: fy_pool_day)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dunno, TM nooit gespeeld (shameSergiow zei:dee screen doet mij denken aan ne twisted metal (2?) level![]()
)
(level: fy_pool_day)Correctie: Admins (DrPepper en Matrix), Forum Supervisors (Epyon, Cyberkef, Radiance en zorbapol) en Super Moderators (Torro en ik) hebben sinds de nieuwe vBulletin geïnstalleerd is op het forum een opvallender nickname-kleurtje gekregen128MB zei:ST waarom hebt gij eigenlijk ne witte naam?
Supervisors hebben da en gij als enige super mod?

Klopt, maar dat werd te lelijk bevonden[EZ];7724632 zei:(Eer)gisteren was die oranje (toch in de forumlijst)![]()
Wit past beter bij beide forumstijlen.Private_BE zei:Oke dus Silent Thunder is Super Moderator maar waarom Sergiow ne Beta Tester ?![]()

Idd. Wij hebben elk 2 statussen dus nu; en we kunnen kiezen welke we onder onze nick zettenSergiow zei:


Ik heb vernomen dat zij twee naar bredene wilden,Stancke zei:Zaterdagmiddag ga ik met 2 (vrouwelijke) leerkrachten naar Antwerpen![]()
