Gavin
Legacy Member
je bent afgestemd op blauwe tetten, maar op groene knap je af..Scip zei:kvind da groen zo vuil eh :\ geef mij ma de goeien ouwen blauwen (waarop men ava ook is afgestemd)
zet ze dan maar niet in een geel licht

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bent afgestemd op blauwe tetten, maar op groene knap je af..Scip zei:kvind da groen zo vuil eh :\ geef mij ma de goeien ouwen blauwen (waarop men ava ook is afgestemd)

sorry jongeman!Scip zei:das nu es de praat van nen echte zwammer ze![]()
idd; smurfin van de smurfen in't groen, zeg nu zelf...Gavin zei:je bent afgestemd op blauwe tetten, maar op groene knap je af..
One day you will find out, my son... one day...lord_augustus zei:maar de vraag blijft dan nog altijd, wat zit er onder die muts![]()
Stancke zei:Straks naar de oogarts,hopelijk mag ik lenzen dragen!
Hoop met mij meead:

Hoeveel keer heb je het geprobeert? Bij mij heeft het weken geduurd eer ik 1 inkreeg.Fr3nzY zei:waarom zou je geen lenzen mogen?
de vraag is gewoon of je lenzen kan verdragen,
ik zou ook graag lenzen hebben, heb er boven ook een paar liggen, maar het probleem is is dat mijn ogen nogal klein zijn een nogal hevig reageren op contact, resultaat dak men lenzen totaal niet in krijg![]()
Fr3nzY zei:waarom zou je geen lenzen mogen?

Heb jij dan een vierkantig oog?Stancke zei:Als je oogbol niet 'rond' is,kan je geen lenzen dragen,daarom dus![]()

jajaStancke zei:lol,je weet wel wat ik bedoel![]()
welke sterkte heb je ? weet je dat al?128MB zei:jajawelke sterkte heb je ? weet je dat al?
Ik heb links -5 en rechts -4.25.