Silent Thunder
Legacy Member
Idem hier, maar dan -5.25 en -5 ofzo 
Ik draag nu al 6.5 jaar lenzen, en nog geen last mee, gelukkig. Hopelijk blijven mijn ogen het verdragen. Ge moet gewoon oppassen dat ge uw lenzen niet te lang aan één stuk draagt, zodat uw ogen genoeg zuurstof krijgen. Als het kan, draag ik bv. een halve dag een bril en als ik buitenshuis ga doe ik m'n lenzen in.
En Frenzy, ni te rap opgeven met die lenzen. De eerste twee weken voelde het bij mij ook alsof er ne zandbak in mijn ogen was gekapt, maar na een tijdje worden uw ogen dat gewoon
@ Stancke: ik denk dat ge ook lenzen op maat kunt laten maken naargelang de specifieke kromming en vorm van uw oogbol.

Ik draag nu al 6.5 jaar lenzen, en nog geen last mee, gelukkig. Hopelijk blijven mijn ogen het verdragen. Ge moet gewoon oppassen dat ge uw lenzen niet te lang aan één stuk draagt, zodat uw ogen genoeg zuurstof krijgen. Als het kan, draag ik bv. een halve dag een bril en als ik buitenshuis ga doe ik m'n lenzen in.
En Frenzy, ni te rap opgeven met die lenzen. De eerste twee weken voelde het bij mij ook alsof er ne zandbak in mijn ogen was gekapt, maar na een tijdje worden uw ogen dat gewoon

@ Stancke: ik denk dat ge ook lenzen op maat kunt laten maken naargelang de specifieke kromming en vorm van uw oogbol.
.
. 


@ 
ad: