Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silent Thunder

Legacy Member
Idem hier, maar dan -5.25 en -5 ofzo :)

Ik draag nu al 6.5 jaar lenzen, en nog geen last mee, gelukkig. Hopelijk blijven mijn ogen het verdragen. Ge moet gewoon oppassen dat ge uw lenzen niet te lang aan één stuk draagt, zodat uw ogen genoeg zuurstof krijgen. Als het kan, draag ik bv. een halve dag een bril en als ik buitenshuis ga doe ik m'n lenzen in.

En Frenzy, ni te rap opgeven met die lenzen. De eerste twee weken voelde het bij mij ook alsof er ne zandbak in mijn ogen was gekapt, maar na een tijdje worden uw ogen dat gewoon ;)

@ Stancke: ik denk dat ge ook lenzen op maat kunt laten maken naargelang de specifieke kromming en vorm van uw oogbol.

sluysen

Legacy Member
nja, ik draag een bril, meestal enkel op school fzo
kwet zelfs nie hoeveel ik heb (denk iets van -1.5 fzo)

Mee

Legacy Member
128MB zei:
Ik heb links -5 en rechts -4.25.
Dat is dus bijziend, als een tekst 20cm voor men ogen staat kan ik het niet lezen. Korterbij zie ik het perfect.
ikke -6,5 en -8,5 :oink:.

ik zou ook lenzen willen eigenlijk maar ik vrees dat ik dan elke keer als ik wissel tussen lenzen en bril veel koppijn krijg. Als ik nu bv. een uurke ga zwemmen (zonder bril uiteraard) en ik zet em dan terug op heb ik barstende koppijn :(.

idem met bv. slag tegen mijnen bril gekregen en dat em nie helemaal meer recht staat -> koppijn voor 2 dagen :(.

Stancke

Legacy Member
Ik wil gewoon lenzen omdat ik van plan ben te beginnen aan m'n 'nieuw leven'

-rijbewijs
-middelbaar afwerken
-politieschool volgen

you know,the whole shit:D

Btw:

Zaterdagmiddag ga ik met 2 (vrouwelijke) leerkrachten naar Antwerpen :D

Silent Thunder

Legacy Member
Mee zei:
ikke -6,5 en -8,5 :oink:.

ik zou ook lenzen willen eigenlijk maar ik vrees dat ik dan elke keer als ik wissel tussen lenzen en bril veel koppijn krijg. Als ik nu bv. een uurke ga zwemmen (zonder bril uiteraard) en ik zet em dan terug op heb ik barstende koppijn :(.

idem met bv. slag tegen mijnen bril gekregen en dat em nie helemaal meer recht staat -> koppijn voor 2 dagen :(.
Lenzen en bril is idd wel een ander zicht. Met nen bril is alles kleiner bv. Meestal heb ik wel dat ik met nen bril minder goed ver weg kan kijken zonder dat het een beetje "ambetant" aanvoelt, maar koppijn krijg ik ni van al dat wisselen :)

Plut0r

Legacy Member
Stancke zei:
Ik wil gewoon lenzen omdat ik van plan ben te beginnen aan m'n 'nieuw leven'

-rijbewijs
-middelbaar afwerken
-politieschool volgen

you know,the whole shit:D

Btw:

Zaterdagmiddag ga ik met 2 (vrouwelijke) leerkrachten naar Antwerpen :D
Meneer is nen echten pimp geworden :rofl:

Wanneer ziek u nog es :cool:

128MB

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Lenzen en bril is idd wel een ander zicht. Met nen bril is alles kleiner bv. Meestal heb ik wel dat ik met nen bril minder goed ver weg kan kijken zonder dat het een beetje "ambetant" aanvoelt, maar koppijn krijg ik ni van al dat wisselen :)
idd, in't begin was dat wisselen wennen voor mij, het zicht is echt anders.
Maar na een tijdje ziet ge evengoed met lenzen en bril.

Het is gewoon geduld hebben en wennen, veel wennen.

Stancke

Legacy Member
Ben nu 3 broodjes aan het eten tijdens de vergadering voor onze mini-onderneming,het is een race tegen de tijd:p

@Schummi88: gaan shoppen:p

DaCrashOveride

Legacy Member
Stancke zei:
Ben nu 3 broodjes aan het eten tijdens de vergadering voor onze mini-onderneming,het is een race tegen de tijd:p

@Schummi88: gaan shoppen:p

owla owla :) strinz and thingz:p
edit: dien iTrader is voor buy&sell zekers?

Stancke

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Ik zou eerder dromen van "trek mijn rits eens open", maar ieder zijn ding he :p


lol:rofl:

Bah,vanavond voor het eerst sinds Maart nog eens naar een fuif :sad:

Flare'

Legacy Member
Stancke zei:
lol:rofl:

Bah,vanavond voor het eerst sinds Maart nog eens naar een fuif :sad:
Sinds maart? :o
Mmm ik zou nu in een hoekje aant sterven zijn :p

Ik ga vanavond allessinds goe feesten @ Trancemissions² in Leuven ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan