Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Ik ben nu bezig met Crashday de 4de race zit ik al vast :p
Das zo rally track man das klote ge moet echt alles afsnijden kgaan morgen nog is proberen want na 5x ofzo nog altijd niet gelukt zelfs al hebde performance :p
En rally banden heb ik geld niet voor maarja zal wel nog lukken zkr ^^

Gizmo_1987

Legacy Member
mezelf zatvoeren op een etentje
en dan naar een fuif getrokken :D
manman :rofl:twas prachtig...:p
wijn=babbelwater :bow:

Schummi88

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
mezelf zatvoeren op een etentje
en dan naar een fuif getrokken :D
manman :rofl:twas prachtig...:p
wijn=babbelwater :bow:

volgens mij heeft em er 1 aan den haak geslagen ofzo :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Schummi88 zei:
volgens mij heeft em er 1 aan den haak geslagen ofzo :D

12!
allez, toch 12 meisjes aangesproken :D
gwn eens rondzien en als er een leuk meisje ergens alleen stond, droogweg ernaar toe stappen en dé openingszin gebruiken !

"Dag meisje!"

zo toch leuke gesprekken gehad met de dametjes en tot de conclusie gekomen dat ik een dagje ouder word :s

ook leuk gedanst @ podium met een paar meisjes :p :evil:
zelfs een meisje leren kennen die hier 2km vandaan woont :scream:
i got her email ^^

wijn is tof !

[EZ]

Legacy Member
Manmanman, 'k moe voor Nederlands een monoloog schrijven die een volledig A4-blad moet innemen, in letterype 10 :cry:

[EZ]

Legacy Member
mmm, not a bad idea :p
Ma dan gans vabuite leren, da's veel minder :cry:


Onzen dilly heeft voor de screen of the day gezorgd ze :p:
https://www.beyondgaming.be


EDIT:
Net ontdekt da die taak maar tegen dindsdag is, dus directe stopzetting van de werken :D

Anoniem04

Legacy Member
Is al den 2de keer hoor, eerste keer was met Flatout 2

2de keer dat ik slechte ratings krijg ook :unsure:

scipicore

Legacy Member
van mij hebde een 5 gekrege ze! :love:

die manne kenne gewoon niets van games en humor... de noobs

Gavin

Legacy Member
Dillyracer zei:
Is al den 2de keer hoor, eerste keer was met Flatout 2

2de keer dat ik slechte ratings krijg ook :unsure:
terecht ook
die screen is way onder uw gebruikelijk niveau jongen!

Private_BE

Legacy Member
Ik heb ma ne 3 gegeven :p

Tom's screen ownz all :)
Die staat 1ste gelijk met nog 2 andere ofzoiets....

Ik ben voorbij men rally lvl met crashday voor de mensen die dat zouden intereseren.....
niemand dus ;)
Maar ik vind het tot nu toe gwn vet spel en ga me een nieuw autoke aanschaffe :p

whoopie

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik heb ma ne 3 gegeven :p

Tom's screen ownz all :)
Die staat 1ste gelijk met nog 2 andere ofzoiets....

Ik ben voorbij men rally lvl met crashday voor de mensen die dat zouden intereseren.....
niemand dus ;)
Maar ik vind het tot nu toe gwn vet spel en ga me een nieuw autoke aanschaffe :p

kvond crashday maar een pover spel feitelijk

Private_BE

Legacy Member
Fijn voor een tijdje :)
Daarom dat ik het nu speel.
BTW TOM omdat gij TOM heet :p

Silent Thunder

Legacy Member
Moet Crashday nog installeren, heb het al een paar dagen :) Nog geen tijd gehad...

Manman, gisterennacht ben ik met een paar maten in ne Landrover Defender gaan scheuren door de velden :D Beestig masjien! Zo los door een maïsveld :rofl: We hebben ook zo een metalen paaltje omver gereden. "Hoe ge moogt hier ni door?" BOENK "Nu wel!" :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan