Private_BE
Legacy Member
Ik ben nu bezig met Crashday de 4de race zit ik al vast 
Das zo rally track man das klote ge moet echt alles afsnijden kgaan morgen nog is proberen want na 5x ofzo nog altijd niet gelukt zelfs al hebde performance
En rally banden heb ik geld niet voor maarja zal wel nog lukken zkr ^^

Das zo rally track man das klote ge moet echt alles afsnijden kgaan morgen nog is proberen want na 5x ofzo nog altijd niet gelukt zelfs al hebde performance

En rally banden heb ik geld niet voor maarja zal wel nog lukken zkr ^^


twas prachtig...





