Schummi88
Legacy Member
BrAiNpAiN zei:Op stap geweest met de schummi met andere woorden?![]()
gij moet zwijgen ja

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BrAiNpAiN zei:Op stap geweest met de schummi met andere woorden?![]()

Gelukkige verjaardag128MB zei:Happy b-day to me! Happy b-day to me!!!
Ben 17 vandaag![]()
:applause:Hoeveel Beaufort?[EZ] zei:Der komt al schot in de zaak van mijn buikpijn: alles borreld hier nijg, nu is de enige vraag ofda da goed is![]()

Kinderen wel ofwa?Mee zei:Hoeveel Beaufort?
Nen gelukigen 128MB!
En nie teveel oude menskes overhoop rijden hè :naughty:

200 pkMee zei:Hoeveel Beaufort?
. . .

You gotta be sh*ting mePrivate_BE zei:. . .
@ EZ lol pk is wel iets anders danbeaufort maja da zulde wel weten zkr![]()


128MB zei:lol
merci brecht![]()
