Poepoei
Legacy Member
Morgen is er zo'n 'happening' voor onze school, die gaat namelijk samen met een deel ander scholen en krijgt ne nieuwe naam, natuurlijk willen die pipo's da weer vieren 
Planneke van den dag:
Vóór 11u: levering smossen + drank
12u: eten + bedeling T-shirts
12.45u Iedereen verzamelen in OLVH
13.00u Vertrek in stoet naar Markt Tongeren (onder politiebegeleiding)
13.45u Start concert op de Markt
15.15u Onthulling van de nieuwe naam
17.00u Plechtigheid op het stadhuis
20.00u Aanvang jazzconcert in tent op het voetbalplein van OLVH
Da gaat nogal een zicht worden, dat is dus een samenkomst van 4 of 5 scholen, waarvan de onze al zo'n dikke 2.000 leerlingen heeft
Dat concert op de Grote Markt is naar 't schijnt van Pim en Katerine, dus da's wel minder
(hoewel die Katerine er ook wel mag wezen, alleen spijtig dat ge die muziek erbij moet nemen
)
'k Verwacht er niet teveel van, maar 't zal wel beter zijn dan les krijgen zeker

Planneke van den dag:
Vóór 11u: levering smossen + drank
12u: eten + bedeling T-shirts
12.45u Iedereen verzamelen in OLVH
13.00u Vertrek in stoet naar Markt Tongeren (onder politiebegeleiding)
13.45u Start concert op de Markt
15.15u Onthulling van de nieuwe naam
17.00u Plechtigheid op het stadhuis
20.00u Aanvang jazzconcert in tent op het voetbalplein van OLVH
Da gaat nogal een zicht worden, dat is dus een samenkomst van 4 of 5 scholen, waarvan de onze al zo'n dikke 2.000 leerlingen heeft

Dat concert op de Grote Markt is naar 't schijnt van Pim en Katerine, dus da's wel minder

(hoewel die Katerine er ook wel mag wezen, alleen spijtig dat ge die muziek erbij moet nemen
)'k Verwacht er niet teveel van, maar 't zal wel beter zijn dan les krijgen zeker


ad: 



