Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
Morgen is er zo'n 'happening' voor onze school, die gaat namelijk samen met een deel ander scholen en krijgt ne nieuwe naam, natuurlijk willen die pipo's da weer vieren :woohoo:

Planneke van den dag:

Vóór 11u: levering smossen + drank
12u: eten + bedeling T-shirts
12.45u Iedereen verzamelen in OLVH
13.00u Vertrek in stoet naar Markt Tongeren (onder politiebegeleiding)
13.45u Start concert op de Markt
15.15u Onthulling van de nieuwe naam
17.00u Plechtigheid op het stadhuis
20.00u Aanvang jazzconcert in tent op het voetbalplein van OLVH


Da gaat nogal een zicht worden, dat is dus een samenkomst van 4 of 5 scholen, waarvan de onze al zo'n dikke 2.000 leerlingen heeft :p

Dat concert op de Grote Markt is naar 't schijnt van Pim en Katerine, dus da's wel minder :(
(hoewel die Katerine er ook wel mag wezen, alleen spijtig dat ge die muziek erbij moet nemen :p)

'k Verwacht er niet teveel van, maar 't zal wel beter zijn dan les krijgen zeker :D

128MB

Legacy Member
Ik heb morgenvoormiddag vergadering over het europese project.
We bouwen een machine wat cd's brand, controleert, verpakt en stapelt samen met scholen uit vanalle landen uit europa: Italie, Duitsland, Noorwegen, Tsjechie, ... maar meer mag ik niet zeggen wat dat is classified :p

Schummi88

Legacy Member
sluysen zei:
goeimorgen iedereen :sleep: :sleep:

why oh why am I so tired...

ni zoveel snokken 's nachts eh :D.

Ah it's nice to get up in the morning in the good old summer time, FREE FROM SCHOOL :D

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
ni zoveel snokken 's nachts eh :D.

Ah it's nice to get up in the morning in the good old summer time, FREE FROM SCHOOL :D
gij moet dood, spast :D

over een uurke den auto in richting Geel... :sad:
Naja, vantenacht was toch dikke leut aaight :p

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
gij moet dood, spast :D

over een uurke den auto in richting Geel... :sad:
Naja, vantenacht was toch dikke leut aaight :p

jup twas wel lol :D, allemaal in de Clio en naar huis :p

[EZ]

Legacy Member
Jippie, 'k heb gene lintworm, enkel een lichte darmontsteking :s
3 medicamenten voorgeschreven gekregen waarvan 1 van €18 :eek:

Den dokter vroeg mij zo: "gade morge naar't school gaan?", en ik: "mmm... NEE" :p
Nog een dagske verlof dus :D

sluysen

Legacy Member
Schummi88 zei:
ni zoveel snokken 's nachts eh :D.

Ah it's nice to get up in the morning in the good old summer time, FREE FROM SCHOOL :D

it's nice to get up in the morning but better to stay in bed :D

Stancke

Legacy Member
na school naar het Defensiehuis geweest,damn,boekskes over het leger dat ik heb :wtf:

Poepoei

Legacy Member
Juist terug van café,

menne maat had zen glas op de pooltafel gezet, die vrouw komt op 'm af en vraagt zo heel droog: "Wilt ge € 520 betalen, of haalt ge uw glas van die tafel af?"

Nog geen tien minuten later stootte 'm zen glas omver op de kickertafel, tafel vol bier, glas kapot :unsure:

SPEEDMAN

Legacy Member
:D vree verhaalke ze

YOU TUNE TO RACE, NOT TO SHOW. ADDICTED TO SPEED PART II

128MB

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Juist terug van café,

menne maat had zen glas op de pooltafel gezet, die vrouw komt op 'm af en vraagt zo heel droog: "Wilt ge € 520 betalen, of haalt ge uw glas van die tafel af?"

Nog geen tien minuten later stootte 'm zen glas omver op de kickertafel, tafel vol bier, glas kapot :unsure:
ALs dat op die pooltafel was gebeurt :oink:

marcel

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
menne maat had zen glas op de pooltafel gezet, die vrouw komt op 'm af en vraagt zo heel droog: "Wilt ge € 520 betalen, of haalt ge uw glas van die tafel af?"


ik had meteen die 520€ gevraagd...

Poepoei

Legacy Member
marcel zei:
ik had meteen die 520€ gevraagd...
Mja, ma 't was nie op den doek he :p hij had 'm op de rand gezet (Denkt nie altijd na bij wat 'm doet :p)

En dien doek was eigenlijk al extreem vuil :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan