Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Is dagsken verlof genome :p
Nee, 'k ben ziek, 4de week school en 'k heb het al zitte :sad:

'k Zal dan maar wa DVD'kes bekijken zeker!? :unsure:

Schummi88

Legacy Member
Ik zit gwn thuis omwille van StuDay da in de middag doorgaat en vrijdag geen les, lekker lang weekend dus :D

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik zit gwn thuis omwille van StuDay da in de middag doorgaat en vrijdag geen les, lekker lang weekend dus :D
², maar ik heb morgen wel les :doh:

we gingen gister naar den td in den red&blue, en we mochten ni binne omda we te lang haar hadde :/

ge hebt gelijk Schummi tis een janetteclub daar:angry: (maar zitte wel lekkre griete gvd)

[EZ]

Legacy Member
En ik denk da'k ne lintworm heb :s
Want 't lijkt alsof er iets op mijn maag ligt (al 3 dagen nu), en 'k kan nie veel eten, ma 30 na da'k gegeten heb, heb'k al terug honger :s

Sebiet is bij den dokter gaan (en zijn Porsche Cayenne en Turbo bewonderen :p)


Fr3nzY zei:
², maar ik heb morgen wel les :doh:

we gingen gister naar den td in den red&blue, en we mochten ni binne omda we te lang haar hadde :/

ge hebt gelijk Schummi tis een janetteclub daar:angry: (maar zitte wel lekkre griete gvd)
:rofl: (n/o ;))

Stancke

Legacy Member
Lol,in het vervolg leer ik niet meer voor een SB van Wiskunde:p Was nog gemakkelijk,zal wel niet al m'n punten hebben maar nu ook weer niet gebuisd:D

Morgen eens proberen langs te gaan bij de politieschool en volgende week m'n brief versturen naar Brussel:unsure:

Plut0r

Legacy Member
Stancke zei:
Lol,in het vervolg leer ik niet meer voor een SB van Wiskunde:p Was nog gemakkelijk,zal wel niet al m'n punten hebben maar nu ook weer niet gebuisd:D

Morgen eens proberen langs te gaan bij de politieschool en volgende week m'n brief versturen naar Brussel:unsure:
zeg waar was je vorige week? kom je morgen? :woohoo:

Stancke

Legacy Member
Plut0r zei:
zeg waar was je vorige week? kom je morgen? :woohoo:

Bwa,ik weet het nog niet,er zijn er al een paar die morgen niet komen,zal zien want iedere week haken er meer en meer af:s

Vorige week was ik weg met Lore;)


Hoe zit dat nu met je PC?:s

Plut0r

Legacy Member
Stancke zei:
Bwa,ik weet het nog niet,er zijn er al een paar die morgen niet komen,zal zien want iedere week haken er meer en meer af:s

Vorige week was ik weg met Lore;)


Hoe zit dat nu met je PC?:s


Kaart is terug verkocht mss nog tegen einde van jaar of volgend jaar nieuwe PC kopen :bow:

Neemt uw lore mee :P

Stancke

Legacy Member
Plut0r zei:
Kaart is terug verkocht mss nog tegen einde van jaar of volgend jaar nieuwe PC kopen :bow:

Ah,ok,zeg,drink er morgen ene op m'n kosten éh;)

Mja,de laatste tijd is zo zowat aan het 'doodbloeden' in de Bras,allez,vroeger kende iedereen iedereen daar,nu is dat al wat minder geworden

128MB

Legacy Member
Morgen weeral toets.

van Mechanica, trillingen en drukpulsaties in pompen en olieleidingen, wet van pascal, ... ook papgemakkelijk natuurlijk :)

@brecht (private): check je sms'kes :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan