Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:



gizmo_1987 zei:²
tgaat lkr de laatste tijd, nieuw programma en kga steeds zwaarder in gewicht![]()

[EZ] zei:
Hebde soms een ezelken in uwen hof staan!?
Hoe weet gij da?
nie in den hof maar achter de garage 
², maar ik heb morgen wel les :doh:Schummi88 zei:Ik zit gwn thuis omwille van StuDay da in de middag doorgaat en vrijdag geen les, lekker lang weekend dus![]()
(maar zitte wel lekkre griete gvd)

)Fr3nzY zei:², maar ik heb morgen wel les :doh:
we gingen gister naar den td in den red&blue, en we mochten ni binne omda we te lang haar hadde :/
ge hebt gelijk Schummi tis een janetteclub daar(maar zitte wel lekkre griete gvd)
(n/o
)zeg waar was je vorige week? kom je morgen?Stancke zei:Lol,in het vervolg leer ik niet meer voor een SB van WiskundeWas nog gemakkelijk,zal wel niet al m'n punten hebben maar nu ook weer niet gebuisd
Morgen eens proberen langs te gaan bij de politieschool en volgende week m'n brief versturen naar Brussel![]()

Plut0r zei:zeg waar was je vorige week? kom je morgen?![]()



Stancke zei:Bwa,ik weet het nog niet,er zijn er al een paar die morgen niet komen,zal zien want iedere week haken er meer en meer af
Vorige week was ik weg met Lore
Hoe zit dat nu met je PC?![]()


Plut0r zei:Kaart is terug verkocht mss nog tegen einde van jaar of volgend jaar nieuwe PC kopen![]()
