DaCrashOveride
Legacy Member
lolz[EZ] zei:Amai, precies CSI![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lolz[EZ] zei:Amai, precies CSI![]()

DaCrashOveride zei:lol...![]()
just weer ne stoot uitgehaald zenne...
http://img130.imageshack.us/img130/2598/boenkbz9.jpg
legt alles wel uitwat wel grappig was, der stonden 2 bommas 4 meter van af ofzo en die hadden pas dor dak op dien boom was gereden toen ik mijn brommer stil legde en ffkes vloekte
![]()
![]()

Dillyracer zei:Atinoob !1!1!11!1!1!


Dillyracer zei:Welke nieuwe PC
Kheb gewoon is samengesteld en gekeken hoeveel het uitkwam![]()

ergens "clone" pakken en als ge films wilt zien ergens overlay opzettenStancke zei:Ik heb het al gevonden maar ik krijg geen beeld op m'n TV![]()

Mee zei:ergens "clone" pakken en als ge films wilt zien ergens overlay opzetten![]()

buycki zei:Slechte kabel mss ..
Probeer eens met andere van wie het wel werkt fzo ..
Had ik ook eens ..
Wa gebruikt ge btw ? Composiet of S-Video ?
jama, dient da als pc scherm of ni?128MB zei:Ik heb hier ne 27" LCD![]()