Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
Stancke zei:
Zou dat niet wat raar zijn indien ik zou zeggen dat m'n zus mooi is?:unsure:

Ze is 21j,misschien dat dat een betere referentie is:p
wat da gij raar vind interesseert ons ni :tongue:

wij wille foto's zien! :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
Zou dat niet wat raar zijn indien ik zou zeggen dat m'n zus mooi is?:unsure:

Ze is 21j,misschien dat dat een betere referentie is:p
lol dat zeg je nu pas? :p
ze was toch niet meer single ofzo zei je???
:crazy:

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
btw, hoe was de sauna stancke :scream:

goed éh:D schone tetten en poepke:p
ze zou wel leuk zijn voor een one-night-stand maar ik denk dat haar waarden en normen beetje anders liggen:sop:

EDIT:

ze snapt de hint niet :sad:
Code:
Stancke|  A Walk To Remember zegt:
je mag altijd komen slapen éh dan voelk me ni alleen 
Lore zegt:
haha
Lore zegt:
anders kunnen we ook es lang weggaan   
Lore zegt:
zaterdag ofzo

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
goed éh:D schone tetten en poepke:p
ze zou wel leuk zijn voor een one-night-stand maar ik denk dat haar waarden en normen beetje anders liggen:sop:

EDIT:

ze snapt de hint niet :sad:
Code:
Stancke|  A Walk To Remember zegt:
je mag altijd komen slapen éh dan voelk me ni alleen 
Lore zegt:
haha
Lore zegt:
anders kunnen we ook es lang weggaan   
Lore zegt:
zaterdag ofzo


mja vrouwn en hun waarden en normen :sop: :doh:

kom naar de zenith in gistel :D this jump-all-in
Vaste prijs en drinken tot dat ge doodvalt :p
inc cocktailbar :love:

Stancke

Legacy Member
Scip zei:
mss zijt GIJ de persoon die de wederzijdse hint nie snapt :p

Kan zijn maar meestal heb ik zulke dingen vlug door^^

EDIT: blijkbaar is ze niet zo dom dan ik dacht:D

Code:
Stancke|  A Walk To Remember zegt:
Zaterdag in de sauna? 
Lore zegt:
tuurlijk da  
Lore zegt:
tis topen daw dan wel alleen zijn e

Schummi88

Legacy Member
kerel, die gaat gene One-Night stand willen wrs. Ach gaat er is met weg en leert ze beter kennen, who knows worret nog iets :). BTW, wie zegt dat ze ooit al sex heeft gehad eh?

EDIT: FUCKING GO SON, FUCKING GO => WE ALL SUPPORT YOU :D

Stancke

Legacy Member
Schummi88 zei:
kerel, die gaat gene One-Night stand willen wrs. Ach gaat er is met weg en leert ze beter kennen, who knows worret nog iets :). BTW, wie zegt dat ze ooit al sex heeft gehad eh?


Ben er al mee weggeweest:p en het zal niets worden tussen ons,ze is mooi,ze is geil maar that's it:p de klik is er niet:D Meer dan wss heeft ze nog geen sex gehad,mja,alles is een eerste keer zeker?:p

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
lol sportdag en gaan snookeren, zouek ook gewild hebben toen wij da nog hadden :D. In Antwerpen en op de Hogeschool loopet vol met schoon marchendiese :p
Vorig jaar benk mej sportdag gaan bowlen en het jaar daarvoor gaan golfen (lekker mej die golfkarts rijden, spijtig da er maar 2 ware in heel da domein)

en idd Antwerp is zaalig qua vrouwvolk^^
(btw, kheb u nog ni zien rondlope op school..-wel zalig da gij ni weet wie ik ben:evil:- gade woensdag nr den td in den red&blue?)

en @ stancke, Boren man gvd, BOREN!!!

:unsure:da moet ge ni serieus neme

Schummi88

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Vorig jaar benk mej sportdag gaan bowlen en het jaar daarvoor gaan golfen (lekker mej die golfkarts rijden, spijtig da er maar 2 ware in heel da domein)

en idd Antwerp is zaalig qua vrouwvolk^^
(btw, kheb u nog ni zien rondlope op school..-wel zalig da gij ni weet wie ik ben:evil:- gade woensdag nr den td in den red&blue?)

en @ stancke, Boren man gvd, BOREN!!!

:unsure:da moet ge ni serieus neme

nop, kom niet binnen in die jeanettenclub :p. Mss wel ze aangezien dak donderdag (StuDay) en vrijdag (gwn altijd) geen les heb :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan