[EZ]
Legacy Member
Welcome 2 da club :applause:Gavin zei:Hey,
ik ben jullie nieuwe offtopic-vriend!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welcome 2 da club :applause:Gavin zei:Hey,
ik ben jullie nieuwe offtopic-vriend!

EINDELIJK een beetje humor hier...Gavin zei:Hey,
ik ben jullie nieuwe offtopic-vriend!

laat me raden?128MB zei:Voor aarderijkskunde hebben we een nieuw vervangster.
Ik heb 3 kussen van haar gehadZe is 21
Pas afgestudeerd.
Haar familie is van spaanse afkomst. Man wat een focking geil ...
dat was ikStancke zei:Gavin is geil![]()
het is een lerares, die haar nummer is vrij te verkrijgen op het secretariaat..whoopie zei:laat me raden?
3 kussen voor uw verjaardag vragen lukt
ma ge had haar nummer moete vragen!
en vrage of ge me haar op de foto mocht
zulle ze alty leuk vinde
4 jaar is wel nogwa veel é128MB zei:Jah ik ben verjaard he![]()

en dan een uitnodiging versturen om onder de derde palmboom links van de minst culminerende zonnestraal af te spreken in zijn cabrioDillyracer zei:En haar e-mail adres![]()

en dan een uitnodiging versturen om onder de derde palmboom links van de minst culminerende zonnestraal af te spreken in zijn cabrio
in TD:U
Zwam er nog slechter op geworden ?
) maar daar zijnw e niets mee..
Gavin zei:zitten ook nog leuke auto's in
http://users.telenet.be/gavin/jc/JustCause 2006-09-24 23-01-22-92.bmp bvb
platten tuub wel

Dikke fun128MB zei:


en wa gade lere?gizmo_1987 zei:Ik heb momenteel les photoshop
2 uur over de selecteergereedschappen??
docent: "wie heeft al fotoshop gehad"
*steekt hand op*
"beginner of gevorderd?"
eum, nogal gevorderd ja
"ok dan zal het wss saai zijn voor jou"