SpeedFreak.be
Legacy Member
Private_BE zei:Maja dies lichter ook waarschijnlijk![]()
maar de mijne is ook zuiniger...
en is niet lichter en een veel zwaardere motor (maar wel een pak jonger). 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private_BE zei:Maja dies lichter ook waarschijnlijk![]()
en is niet lichter en een veel zwaardere motor (maar wel een pak jonger). 
Private_BE zei:Ik zou een tweedehands auto alleen via een garage kopen, anders is da toch niet te vertrouwen...
.Schummi88 zei:Ik koop mijn 2e hands wagen enkel bij mensen die ik ken en vertrouw of bij een erkende 2e hands-garage.

Private_BE zei:Ik zou een tweedehands auto alleen via een garage kopen, anders is da toch niet te vertrouwen...
En wat moet ik wel niet zeggenDaCrashOveride zei:Man man, da gezaag over olle auto's werkt op men heupe...
Privatetje is blij me zn ferrari, eu ik bedoel zn lancia.
Gizmo is blij met zn opel (kzouet ook zijn)
Johan_tb is blij met zn lexus (ma zou liever nog iet sneller wille)
En ik ben niet blij met mijn twingokut, tot zover het autonieuws

protnie zei:En wat moet ik wel niet zeggen![]()

DaCrashOveride zei:Man man, da gezaag over olle auto's werkt op men heupe...
Privatetje is blij me zn ferrari, eu ik bedoel zn lancia.
Gizmo is blij met zn opel (kzouet ook zijn)
Johan_tb is blij met zn lexus (ma zou liever nog iet sneller wille)
En ik ben niet blij met mijn twingokut, tot zover het autonieuws
Private_BE zei:maar volgens de schatter is hij maar 2000 euro waard :ironic:
Belachelijk lage prijs, want als ge ziet hoe die nog uitziet. Amper kilometers en buiten airco kan ik niet klagen![]()


DaCrashOveride zei:Mijn auto is voor mij nie zo veel waard xD haha

Vooral geen benzines die 11 l verbruiken...whoopie zei:Het probleem is simpel: de schatter bekijkt de effectieve waarde van de wagen, en bekijkt ook hoe de markt ligt (en face it, de tweedehandsmarkt ligt enorm slecht tegewoordig).
Devastate zei:beter over auto's zagen dan in uw auto zagen![]()
. Nu ge hier toch zijt, babbelt maar gerust mee en komt wat meer langs
.