Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
Maja dies lichter ook waarschijnlijk :p

maar de mijne is ook zuiniger... :p en is niet lichter en een veel zwaardere motor (maar wel een pak jonger). :)

Private_BE

Legacy Member
Ik zou een tweedehands auto alleen via een garage kopen, anders is da toch niet te vertrouwen...

Schummi88

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik zou een tweedehands auto alleen via een garage kopen, anders is da toch niet te vertrouwen...

Ik koop mijn 2e hands wagen enkel bij mensen die ik ken en vertrouw of bij een erkende 2e hands-garage :).

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik zou een tweedehands auto alleen via een garage kopen, anders is da toch niet te vertrouwen...

Idd, tis maar is rondkijken dak doe. En is zien naar de prijzen. Als het der echt van komt ist van iemand dak ken of via een garage.

Kga dan in mijn nest kruipen. Good night everybody!

DaCrashOveride

Legacy Member
Man man, da gezaag over olle auto's werkt op men heupe...
Privatetje is blij me zn ferrari, eu ik bedoel zn lancia.
Gizmo is blij met zn opel (kzouet ook zijn)
Johan_tb is blij met zn lexus (ma zou liever nog iet sneller wille)
En ik ben niet blij met mijn twingokut, tot zover het autonieuws

protnie

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Man man, da gezaag over olle auto's werkt op men heupe...
Privatetje is blij me zn ferrari, eu ik bedoel zn lancia.
Gizmo is blij met zn opel (kzouet ook zijn)
Johan_tb is blij met zn lexus (ma zou liever nog iet sneller wille)
En ik ben niet blij met mijn twingokut, tot zover het autonieuws
En wat moet ik wel niet zeggen :(

Sander H

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Man man, da gezaag over olle auto's werkt op men heupe...
Privatetje is blij me zn ferrari, eu ik bedoel zn lancia.
Gizmo is blij met zn opel (kzouet ook zijn)
Johan_tb is blij met zn lexus (ma zou liever nog iet sneller wille)
En ik ben niet blij met mijn twingokut, tot zover het autonieuws

en ik rij met pa zijne auto rond ... (en nee, das gene audi/bmw/lexus/...)
tis mss goedkoop voor mij, maar een eigen vervoersmiddel is toch een luxe zu

whoopie

Legacy Member
Private_BE zei:
maar volgens de schatter is hij maar 2000 euro waard :ironic:

Belachelijk lage prijs, want als ge ziet hoe die nog uitziet. Amper kilometers en buiten airco kan ik niet klagen ;)

maar...
Kvind dat ge niet moogt klagen :p
Durf te wedden dat er velen zijn die enkel een recyclagepremie zouden geven :)

dus die :ironic: smiley is niet echt nodig vind ik.
Het probleem is simpel: de schatter bekijkt de effectieve waarde van de wagen, en bekijkt ook hoe de markt ligt (en face it, de tweedehandsmarkt ligt enorm slecht tegewoordig).
Terwijl de klant eerder kijkt wat de wagen hem zelf gekost heeft, en dan de emotionele waarde (u eigen wagen is voor u altijd meer waard).

Er zijn maar weinig mensen die echt realistisch zijn met de gewenste overnameprijs

SpeedFreak.be

Legacy Member
Het is gewoon een feit dat je eigen wagen voor jouw veel meer waard is dan voor en ander om over een reële schatting nog maar te zwijgen. :p

Mee

Legacy Member
whoopie zei:
Het probleem is simpel: de schatter bekijkt de effectieve waarde van de wagen, en bekijkt ook hoe de markt ligt (en face it, de tweedehandsmarkt ligt enorm slecht tegewoordig).
Vooral geen benzines die 11 l verbruiken...

Schummi88

Legacy Member
Devastate zei:
beter over auto's zagen dan in uw auto zagen :unsure:

Shit de mods hebben hun weg naar onze thread gevonden :help:. Nu ge hier toch zijt, babbelt maar gerust mee en komt wat meer langs :unsure: :D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan