Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private_BE zei:VTM
Net nen Lancia die zo goed als omzeep was. Ze starten de motor en jawel ONVERWOESTBAAR!
Zo moet het
@ Giz
Neen...
Ik heb een auto, misschien binnenkort een meisje. Serieus lees tegoei![]()
Mr Syphon zei:men volgende auto word toch een lancia, met al die argumenten dat private hier blijft aanhalen, damn ge kunt toch voor niks anders meer gaan zien zeker ?

DaCrashOveride zei:
Private_BE zei:VTM
Net nen Lancia die zo goed als omzeep was. Ze starten de motor en jawel ONVERWOESTBAAR!
Zo moet het![]()

johan tb zei:Dat lukt ook met een toyota hilux so what??![]()


MorGo7h zei:Binnenkort ook is uitkijken voor een auto. Khoop datk slaag op 9 maart voor m'n praktijk. Kzou graag een A3 hebben, maar kdenk dat m'n ouders dat te duur gaan vinden![]()
Misschien een Lancia Musa, geweldige en schone auto's.MorGo7h zei:Binnenkort ook is uitkijken voor een auto. Khoop datk slaag op 9 maart voor m'n praktijk. Kzou graag een A3 hebben, maar kdenk dat m'n ouders dat te duur gaan vinden![]()
HeheDillyracer zei:*denkt terug aan Private zijne PC*

Mee zei:Misschien een Lancia Musa, geweldige en schone auto's.

Private_BE zei:Nieuw of 2e hands?

