Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
waarom? vanaf 16 ist toch legaal? :D

Gizmo = Pedobear
pedobear.jpg

Gizmo_1987

Legacy Member
Die ziet er geen 16 uit! k'zoek iets met meer opties eigelijk, bouwjaar 1991 - 1986

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
:bow: VTM :bow:

Net nen Lancia die zo goed als omzeep was. Ze starten de motor en jawel ONVERWOESTBAAR!

Zo moet het ;)

@ Giz
Neen...

Ik heb een auto, misschien binnenkort een meisje. Serieus lees tegoei ;)

men volgende auto word toch een lancia, met al die argumenten dat private hier blijft aanhalen, damn ge kunt toch voor niks anders meer gaan zien zeker ?

Rubmifer

Legacy Member
Mr Syphon zei:
men volgende auto word toch een lancia, met al die argumenten dat private hier blijft aanhalen, damn ge kunt toch voor niks anders meer gaan zien zeker ?

oh het sarcasme :rofl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
:bow: VTM :bow:

Net nen Lancia die zo goed als omzeep was. Ze starten de motor en jawel ONVERWOESTBAAR!

Zo moet het ;)

Dat lukt ook met een toyota hilux so what?? :p

MorGo7h

Legacy Member
Binnenkort ook is uitkijken voor een auto. Khoop datk slaag op 9 maart voor m'n praktijk. Kzou graag een A3 hebben, maar kdenk dat m'n ouders dat te duur gaan vinden :p

Private_BE

Legacy Member
MorGo7h zei:
Binnenkort ook is uitkijken voor een auto. Khoop datk slaag op 9 maart voor m'n praktijk. Kzou graag een A3 hebben, maar kdenk dat m'n ouders dat te duur gaan vinden :p

Nieuw of 2e hands?

Mee

Legacy Member
MorGo7h zei:
Binnenkort ook is uitkijken voor een auto. Khoop datk slaag op 9 maart voor m'n praktijk. Kzou graag een A3 hebben, maar kdenk dat m'n ouders dat te duur gaan vinden :p
Misschien een Lancia Musa, geweldige en schone auto's.
Dillyracer zei:
*denkt terug aan Private zijne PC*
Hehe :)

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Misschien een Lancia Musa, geweldige en schone auto's.

Als ge er niks van kent moet ge niet onnozel doen he.

Dat het niet zo een mooie auto is snap ik. Maar voor de rest kent ge er niks van ;)

Mee

Legacy Member
Inderdaad, ik ben een absolute n00b (jawel, met nullen) op het gebied van auto's.





:ironic:

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Nieuw of 2e hands?

Met een 2ehands zouk ook content zijn ze :D
Maar dan nog, een deftig model is direct 15 000euro. En de oude model vindk echt ni schoon :p
Kdenk dak ga uitkijken voor iets in de aard van een Golf. En kwijfel nog tussen benzine en diesel. Mijn brandstof zal voor m'n eigen portemonnee zijn. Zou liefst benzine hebben, maar mijn portemonnee diesel. En het verschil in aankoopprijs op nen 2ehands wagen is meestal ni zo groot.
Nuja, eerst een rijbewijs. Hopelijk hebk dat in maart.

Gizmo_1987

Legacy Member
Gizmo still got teh skillz :D Lekker poezeke binnengedaan vnvnd :love: Zis 21! :love: blond :love: en dikke prammen :love: :rofl:
:inlove: :p
Zware avond achter de rug :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan