Anoniem04
Legacy Member
Mee zei:Inderdaad, ik ben een absolute n00b (jawel, met nullen) op het gebied van auto's.
:ironic:
Je weet het dan toch

Een auto heeft 4 wielen eh!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Inderdaad, ik ben een absolute n00b (jawel, met nullen) op het gebied van auto's.
:ironic:

Oei, da wist ik nieDillyracer zei:Je weet het dan toch
Een auto heeft 4 wielen eh!

protnie zei:En qua inhoud van de hersenpan...?![]()
Dacht dat m'n playermoves verroest waren maar blijkbaar heb ik ze nog 

gizmo_1987 zei:Gizmo still got teh skillzLekker poezeke binnengedaan vnvnd
Zis 21!
blond
en dikke prammen
![]()
:inlove:
Zware avond achter de rug![]()

wrong!Dillyracer zei:Je weet het dan toch
Een auto heeft 4 wielen eh!
Mee zei:Inderdaad, ik ben een absolute n00b (jawel, met nullen) op het gebied van auto's.
:ironic:

Private_BE zei:Het leesniveau is hier echt zeer laag...
Als ik zeg dat ge niks weet over Lancia, dan bedoel ik niet dat ge een "n00b" zijt op gebied van auto's![]()
Schummi88 zei:Voor de vrouwen of voor de muziek?
ma eigenlijk voor de muziek, lekker alles geven daar 
sluysen zei:best da je het zo duidelijk zegt enzo..
jij weet natuurlijk alles over lancia omdat je een "almachtige" en "niets beter dan da" delta hebt..
:ironic:
Private_BE zei:Wilt gij mij nu echt extra gelijk geven ofzo?
Want wat ge nu zegt is weer omdat ge is moet leren lezen...
Ik heb nergens gezegt dat er niets beter is.

Private_BE zei:Wilt gij mij nu echt extra gelijk geven ofzo?
Want wat ge nu zegt is weer omdat ge is moet leren lezen...
Ik heb nergens gezegt dat er niets beter is.
MorGo7h zei:Ge hoeft der ni zo hard in op te gaan
Ik vind u wagen wel een lekker bakske. Hoe is het verbruik ervan? En hoeveel heb je dervoor betaald alsk da mag vragen?

sluysen zei:Denk dat die schatter wel zijn vak kent..
wat verwacht je dan nog? 5000€![]()
gizmo_1987 zei:Ja, goed, welja, het blijft een wagen met een bepaalde leeftijd...
Ik krijg ook geen 5k meer voor de mijnen, wagentje van 17j oud
Wel zuiniger en sneller dan de delta!![]()
