Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
protnie zei:
En qua inhoud van de hersenpan...? :p

Ze zit op kot in brugge, dus is ze student van een of andere richting in't hoger onderwijs :unsure: Dacht dat m'n playermoves verroest waren maar blijkbaar heb ik ze nog :D:D

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Inderdaad, ik ben een absolute n00b (jawel, met nullen) op het gebied van auto's.





:ironic:

Het leesniveau is hier echt zeer laag...
Als ik zeg dat ge niks weet over Lancia, dan bedoel ik niet dat ge een "n00b" zijt op gebied van auto's ;)

sluysen

Legacy Member
Private_BE zei:
Het leesniveau is hier echt zeer laag...
Als ik zeg dat ge niks weet over Lancia, dan bedoel ik niet dat ge een "n00b" zijt op gebied van auto's ;)

best da je het zo duidelijk zegt enzo..
jij weet natuurlijk alles over lancia omdat je een "almachtige" en "niets beter dan da" delta hebt..
:ironic:

Private_BE

Legacy Member
sluysen zei:
best da je het zo duidelijk zegt enzo..
jij weet natuurlijk alles over lancia omdat je een "almachtige" en "niets beter dan da" delta hebt..
:ironic:

Wilt gij mij nu echt extra gelijk geven ofzo?
Want wat ge nu zegt is weer omdat ge is moet leren lezen...

Ik heb nergens gezegt dat er niets beter is.

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Wilt gij mij nu echt extra gelijk geven ofzo?
Want wat ge nu zegt is weer omdat ge is moet leren lezen...

Ik heb nergens gezegt dat er niets beter is.

Ge hoeft der ni zo hard in op te gaan :D
Ik vind u wagen wel een lekker bakske. Hoe is het verbruik ervan? En hoeveel heb je dervoor betaald alsk da mag vragen?

sluysen

Legacy Member
Private_BE zei:
Wilt gij mij nu echt extra gelijk geven ofzo?
Want wat ge nu zegt is weer omdat ge is moet leren lezen...

Ik heb nergens gezegt dat er niets beter is.

waarom zit je er dan constant over op te scheppen?
want zo komt het allesinds wel over..

Private_BE

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ge hoeft der ni zo hard in op te gaan :D
Ik vind u wagen wel een lekker bakske. Hoe is het verbruik ervan? En hoeveel heb je dervoor betaald alsk da mag vragen?

Das gewoon omdat ze blijven zagen, ik mag mijn eigen auto toch wel verdedigen. Niemand weet hoe mijn auto zijn rijgedrag is, dus kan niemand zeggen of hij goed of slecht is.

Mijn verbuik is hoog, 11 liter. Dat is met af en toe sportief rijden, maar niet de hele tijd.

Is ervoor van men opa geweest, maar volgens de schatter is hij maar 2000 euro waard :ironic:

Belachelijk lage prijs, want als ge ziet hoe die nog uitziet. Amper kilometers en buiten airco kan ik niet klagen ;)

sluysen

Legacy Member
Denk dat die schatter wel zijn vak kent..
wat verwacht je dan nog? 5000€ :lol:

128MB

Legacy Member
Vandaag meegereden met de Delta, best ruim en zit niet slecht.
90 in bebouwde kom :naughty:

Private_BE

Legacy Member
sluysen zei:
Denk dat die schatter wel zijn vak kent..
wat verwacht je dan nog? 5000€ :lol:

Ja, natuurlijk weet ik dat die geen 5000 euro meer waard kan zijn.

Maar het is gewoon spijtig, omdat het nog een goede auto is.

Gizmo_1987

Legacy Member
Ja, goed, welja, het blijft een wagen met een bepaalde leeftijd...
Ik krijg ook geen 5k meer voor de mijnen, wagentje van 17j oud :unsure:
Wel zuiniger en sneller dan de delta! :tongue::D

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Ja, goed, welja, het blijft een wagen met een bepaalde leeftijd...
Ik krijg ook geen 5k meer voor de mijnen, wagentje van 17j oud :unsure:
Wel zuiniger en sneller dan de delta! :tongue::D

Maja dies lichter ook waarschijnlijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan