DaCrashOveride
Legacy Member
Inderdaad!whoopie zei:in u geval is zo'n recyclagepremie best wel handig![]()

Maar da autoke blijft wel rijden ^^
Zelfs nu met de koud, elke keer direct gestart!

x
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad!whoopie zei:in u geval is zo'n recyclagepremie best wel handig![]()


Massa leeg: 1095kgPrivate_BE zei:Maja dies lichter ook waarschijnlijk![]()

gizmo_1987 zei:Massa leeg: 1095kg
kw/pk: 110 kW (150 pk)
koppel: 196nm @ 4800rpm
O-100: 8s
Schummi88 zei:Shit de mods hebben hun weg naar onze thread gevonden. Nu ge hier toch zijt, babbelt maar gerust mee en komt wat meer langs
![]()
.

Wat nog erg lang is...Private_BE zei:Dat gij een eikel zijt met nen A6 binnenkort![]()
Stock waarden op papier.MorGo7h zei:Stock of getjuuunt?

Devastate zei:hehe
tijdens de examens een beetje druk; nu heb'k weer tijd zat om u te komen lastigvallen !
spam on :applause:
.Ironpole zei:Ik ben den auto van ons ma aan het ont-tam-maken. Heb er een geronk uitgekregen.![]()


MorGo7h zei:Foto van EndOfTheBeginning_ op Netlog
Zomg, mss moete met nog minder kleren op uw netlog staan. (die rechtse)
Ben blij dak daar toch nooit iets mee begonnen ben![]()
.halp! ik heb op die link geklikt, en nu komt die ork iets in mijn gastenboek zettenDaCrashOveride zei:

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
....................@....¸¸.•¨¯`• De deur stond op een kier
.................(___)..... ¸¸.•¨¯`• Daarom ben ik weer even hier
...............(_____)........ ¸¸.•¨¯`• Doe hier voor jou mijn lieve wens
...............( @ @ )........¸.•´¸.¸¸.•¨¯`• Dat komt warm aan bij ieder mens
-----o000o---(_)----o000o----(¸¸.•¨¯`• Dag en nacht aan vrienden denken
(¸.•´ (¸.•´ .•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•¸.•´¸.•*¨¸.•´¸¸.•-- - - - - - ¯`• Doet in't leven vreugde schenken
nog een prettige avond  
’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥- .◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.
’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥ {{{}}} ♥♥*******melissa***** ♥♥ {{{}}} ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.
’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥- .◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.
MorGo7h zei:Foto van EndOfTheBeginning_ op Netlog
Zomg, mss moete met nog minder kleren op uw netlog staan. (die rechtse)
Ben blij dak daar toch nooit iets mee begonnen ben![]()

whoopie zei:maar...
Kvind dat ge niet moogt klagen
Durf te wedden dat er velen zijn die enkel een recyclagepremie zouden geven
dus die :ironic: smiley is niet echt nodig vind ik.
Het probleem is simpel: de schatter bekijkt de effectieve waarde van de wagen, en bekijkt ook hoe de markt ligt (en face it, de tweedehandsmarkt ligt enorm slecht tegewoordig).
Terwijl de klant eerder kijkt wat de wagen hem zelf gekost heeft, en dan de emotionele waarde (u eigen wagen is voor u altijd meer waard).
Er zijn maar weinig mensen die echt realistisch zijn met de gewenste overnameprijs
Private_BE zei:Dat is natuurlijk waar, het is inderdaad lijk Johan ook zei dat je je eigen auto meer waard zou vinden.
Probleem is, als er iemand mij geen voorrang geeft en op mij inramt. Auto nietmeer te maken. Ik krijg 2000 euro, maar daar koop ik niet diezelfde auto voor in zo een goei staat...
ad:Dillyracer zei:Verjaardagsfeestje Cedric, Christophe & Alexander !!
Thema: Moulin Rouge
Slimme mannen in ieder geval.
.