Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaCrashOveride

Legacy Member
whoopie zei:
in u geval is zo'n recyclagepremie best wel handig :p
Inderdaad! :p
Maar da autoke blijft wel rijden ^^
Zelfs nu met de koud, elke keer direct gestart! :p
x

Devastate

Legacy Member
Schummi88 zei:
Shit de mods hebben hun weg naar onze thread gevonden :help:. Nu ge hier toch zijt, babbelt maar gerust mee en komt wat meer langs :unsure: :D.

hehe :p
tijdens de examens een beetje druk; nu heb'k weer tijd zat om u te komen lastigvallen !

spam on :applause:

Ironpole

Legacy Member
Ik ben den auto van ons ma aan het ont-tam-maken. Heb er een geronk uitgekregen. :unsure:

Schummi88

Legacy Member
Devastate zei:
hehe :p
tijdens de examens een beetje druk; nu heb'k weer tijd zat om u te komen lastigvallen !

spam on :applause:

ola mannen, hebde dat gelezen 'spam on'. Dat moeten ze niet teveel tegen ons zeggen ze :p.

Brecht

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Foto van melissa1987_1987 op Netlog

Tom, waarom reageerd gij op zoiets? xD
halp! ik heb op die link geklikt, en nu komt die ork iets in mijn gastenboek zetten :cry:
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
....................@....¸¸.•¨¯`• De deur stond op een kier
.................(___)..... ¸¸.•¨¯`• Daarom ben ik weer even hier
...............(_____)........ ¸¸.•¨¯`• Doe hier voor jou mijn lieve wens
...............( @ @ )........¸.•´¸.¸¸.•¨¯`• Dat komt warm aan bij ieder mens
-----o000o---(_)----o000o----(¸¸.•¨¯`• Dag en nacht aan vrienden denken
(¸.•´ (¸.•´ .•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•¸.•´¸.•*¨¸.•´¸¸.•-- - - - - - ¯`• Doet in't leven vreugde schenken
nog een prettige avond  
’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥- .◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.
’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥ {{{}}} ♥♥*******melissa***** ♥♥ {{{}}} ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.
’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.♥- .◦’*°*’◦.♥ ♥.◦’*°*’◦.♥♥.◦’*°*’◦.

Anoniem04

Legacy Member
Verjaardagsfeestje Cedric, Christophe & Alexander !!
Thema: Moulin Rouge

Slimme mannen in ieder geval.

Private_BE

Legacy Member
whoopie zei:
maar...
Kvind dat ge niet moogt klagen :p
Durf te wedden dat er velen zijn die enkel een recyclagepremie zouden geven :)

dus die :ironic: smiley is niet echt nodig vind ik.
Het probleem is simpel: de schatter bekijkt de effectieve waarde van de wagen, en bekijkt ook hoe de markt ligt (en face it, de tweedehandsmarkt ligt enorm slecht tegewoordig).
Terwijl de klant eerder kijkt wat de wagen hem zelf gekost heeft, en dan de emotionele waarde (u eigen wagen is voor u altijd meer waard).

Er zijn maar weinig mensen die echt realistisch zijn met de gewenste overnameprijs

Dat is natuurlijk waar, het is inderdaad lijk Johan ook zei dat je je eigen auto meer waard zou vinden.

Probleem is, als er iemand mij geen voorrang geeft en op mij inramt. Auto nietmeer te maken. Ik krijg 2000 euro, maar daar koop ik niet diezelfde auto voor in zo een goei staat...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
Dat is natuurlijk waar, het is inderdaad lijk Johan ook zei dat je je eigen auto meer waard zou vinden.

Probleem is, als er iemand mij geen voorrang geeft en op mij inramt. Auto nietmeer te maken. Ik krijg 2000 euro, maar daar koop ik niet diezelfde auto voor in zo een goei staat...

Gues what als ik mijn Lexus total loss rij dan kan ik van datzelfde geld me ook wss niet dezelfde lexus halen. :sad:

Schummi88

Legacy Member
Dillyracer zei:
Verjaardagsfeestje Cedric, Christophe & Alexander !!
Thema: Moulin Rouge

Slimme mannen in ieder geval.

Die mannen weten hoe ze het moeten aanpakken :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan