Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sander H

Legacy Member
met de G25 lukt het mij ook nie goed, imo is het met de auto gemakkelijker (met mijne pa zijne dan, mijn ma hare reageert pas een halve seconde later alsk op de gas duw)

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Klein vraagje , kan je met GTR evolution op verschillende pc's met dezelfde cd key?

[EZ]

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Wie gaat er naar I love techno 24 oktober in gent?
ikke


gisteren achter ticket geweest, veel te duur voor wa het is, ma 'k wil het is meemaken, en 't is 't enigste grote electronic-music-event waar'k zelfs nie voor moe zagen om volk mee te krijgen :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben ik heb mijn wagen op de Ring in het decor gezet met alle gevolgen van dien. Zie verder in het grote nurburgring topic op mobiliteit. ;)

Proim

Legacy Member
johan tb zei:
Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben ik heb mijn wagen op de Ring in het decor gezet met alle gevolgen van dien. Zie verder in het grote nurburgring topic op mobiliteit. ;)
Aj, jammer :/
Zelf niets aan overgehouden hoop ik?

Mee

Legacy Member
johan tb zei:
Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben ik heb mijn wagen op de Ring in het decor gezet met alle gevolgen van dien. Zie verder in het grote nurburgring topic op mobiliteit. ;)
Bekijk het van de goede kant: misschien een nieuwe auto?

ps: het zal u leren om een G25 te hebben en geen sims te spelen :naughty:.

Frey

Legacy Member
Mee zei:
Bekijk het van de goede kant: misschien een nieuwe auto?

ps: het zal u leren om een G25 te hebben en geen sims te spelen :naughty:.
:')

IS-F dus? :p

Naja, al blij da ge zelf in orde bent en er toch nog ok tegenaan ziet :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mee zei:
Bekijk het van de goede kant: misschien een nieuwe auto?

ps: het zal u leren om een G25 te hebben en geen sims te spelen :naughty:.

Geloof mij maar dat je met een G25 en een sim bij de Nordschleife nog niet veel doet dat is echt iets heel anders in werkelijkheid. Neem alleen de hoogteverschillen in het parcours maar eens en je weet genoeg. ;)

MorGo7h

Legacy Member
Zijde daarvoor verzekerd? :( Kveronderstel wel dat ge nen omnium ebt, maar geld da ook op race parcours? :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
MorGo7h zei:
Zijde daarvoor verzekerd? :( Kveronderstel wel dat ge nen omnium ebt, maar geld da ook op race parcours? :p

Daar laat ik me even niet over uit als je het niet erg vindt. ;)

Mee

Legacy Member
Normaal gezien bent ge daar niet voor verzekerd dacht ik. Ge kunt hem natuurlijk wel naar huis rijden (hij reed toch nog dacht ik) en zeggen dat ge ergens anders bent tegengereden :unsure:.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mee zei:
Normaal gezien bent ge daar niet voor verzekerd dacht ik. Ge kunt hem natuurlijk wel naar huis rijden (hij reed toch nog dacht ik) en zeggen dat ge ergens anders bent tegengereden :unsure:.

Ik heb idd een oplossing gevonden, maar dat ga ik hier niet zetten. :p

Hij heeft wel een klap gehad waardoor het wiel scheef stond, hij staat atm bij de Lexus omdat ik het niet vertrouw (lexus zelf ook niet). Conclusie atm autoloos.

Frey

Legacy Member
johan tb zei:
Ik heb idd een oplossing gevonden, maar dat ga ik hier niet zetten. :p

Hij heeft wel een klap gehad waardoor het wiel scheef stond, hij staat atm bij de Lexus omdat ik het niet vertrouw (lexus zelf ook niet). Conclusie atm autoloos.
*is benieuwd*



(mn Windows 7 is kut instabiel :|)

128MB

Legacy Member
Men vandaag voor't eerst W7 tegengekomen bij ne klant :s en het internet wou nie werken, was echt radeloos :') kvond niks terug :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik ga echt niet zeggen hoe of wat, want de verzekering wil ik te vriend houden atm. ;)

In oktober/november gaat hier win 7 er op. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan