Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik ook met mijn auto voorScjeir zei:mijn ma hare reageert pas een halve seconde later alsk op de gas duw
.
ikkegizmo_1987 zei:Wie gaat er naar I love techno 24 oktober in gent?

Aj, jammer :/johan tb zei:Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben ik heb mijn wagen op de Ring in het decor gezet met alle gevolgen van dien. Zie verder in het grote nurburgring topic op mobiliteit.![]()
Proim zei:Aj, jammer :/
Zelf niets aan overgehouden hoop ik?

Bekijk het van de goede kant: misschien een nieuwe auto?johan tb zei:Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben ik heb mijn wagen op de Ring in het decor gezet met alle gevolgen van dien. Zie verder in het grote nurburgring topic op mobiliteit.![]()
:')Mee zei:Bekijk het van de goede kant: misschien een nieuwe auto?
ps: het zal u leren om een G25 te hebben en geen sims te spelen :naughty:.


Mee zei:Bekijk het van de goede kant: misschien een nieuwe auto?
ps: het zal u leren om een G25 te hebben en geen sims te spelen :naughty:.

MorGo7h zei:Zijde daarvoor verzekerd?Kveronderstel wel dat ge nen omnium ebt, maar geld da ook op race parcours?
![]()

Mee zei:Normaal gezien bent ge daar niet voor verzekerd dacht ik. Ge kunt hem natuurlijk wel naar huis rijden (hij reed toch nog dacht ik) en zeggen dat ge ergens anders bent tegengereden.

*is benieuwd*johan tb zei:Ik heb idd een oplossing gevonden, maar dat ga ik hier niet zetten.
Hij heeft wel een klap gehad waardoor het wiel scheef stond, hij staat atm bij de Lexus omdat ik het niet vertrouw (lexus zelf ook niet). Conclusie atm autoloos.