Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Geloof mij vrij, dat gaat ook serieus vervelen.
Het moet al een heeeel boeiende richting zijn dat ge al die lessen heel aandachtig kunt volgen, bij mij dan toch.


Dat is "maar" een jaar hè... hoewel ge in een Fysica richting altijd wel met wiskunde zult bezig zijn.Dillyracer zei:Ik wil Fysica gaan studeren, maar op de KUL is dat puur wiskunde het eerste jaar.
No-fucking-way.
Ik weet nog niet waar :/Dillyracer zei:Ik wil Fysica gaan studeren, maar op de KUL is dat puur wiskunde het eerste jaar.
No-fucking-way.

MorGo7h zei:Idd, gekocht toen ik 15j was ofzo. Woot een gaming keyboard, lololol
Kwil gewoon een saitek ofzo nu. Liefst met backlight wel.

Mee zei:Dat is "maar" een jaar hè... hoewel ge in een Fysica richting altijd wel met wiskunde zult bezig zijn.

MorGo7h zei:Ik wil mijn laptop NU!
Oli4V zei:kwil ook ne laptop, voor mee te smijten en te frisbee-en
MorGo7h zei:Ja idd, nooit meer eenzaam kakken! Kzal tan een conversatie voeren met u alsk nog is nen dikke stront leg!



Devastate zei:Ah, zo'n isemo-vliegerken![]()
Mijn platen heb ik voor niks van gehad van ne kerel dat zo'n klein winkelke eeft in m'n dorp daarvan
Da gaat wel goe stunten normaal 
