Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Geloof mij vrij, dat gaat ook serieus vervelen :p.
Het moet al een heeeel boeiende richting zijn dat ge al die lessen heel aandachtig kunt volgen, bij mij dan toch :unsure:.

BuYcKi

Legacy Member
Mee zei:
Geloof mij vrij, dat gaat ook serieus vervelen :p.
Het moet al een heeeel boeiende richting zijn dat ge al die lessen heel aandachtig kunt volgen, bij mij dan toch :unsure:.

Da beloofd :p
Chance dat het aantal lesuren nog redelijk meevalt.

Maarja, that's life I guess?
Tzal overal wel iets zijn dek ik :)

Anoniem04

Legacy Member
Ik wil Fysica gaan studeren, maar op de KUL is dat puur wiskunde het eerste jaar.

No-fucking-way.

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik wil Fysica gaan studeren, maar op de KUL is dat puur wiskunde het eerste jaar.

No-fucking-way.
Dat is "maar" een jaar hè... hoewel ge in een Fysica richting altijd wel met wiskunde zult bezig zijn.

Proim

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik wil Fysica gaan studeren, maar op de KUL is dat puur wiskunde het eerste jaar.

No-fucking-way.
Ik weet nog niet waar :/

- 1 jaar KULAK en dan 2 jaar KUL
- 3 jaar VUB
- Delft

Met aansluitend 2 jaar VUB voor Master
Dat is mijn ideale plan, alleen moet het mij nog lukken.

Voordeel bij VUB is dat ze samenwerken aan LHC experiment :love:
KULAK is zo enorm handig aangezien ik nu ook al in Kortrijk naar school ga.
Delft staat voor zover ik weet wel hoog aangeschreven maarja...
Nuja, ik nog tijd om alles op het gemak eens te bekijken en raad te vragen ^^

MorGo7h

Legacy Member
Meeh, vandaag waren ook frustraties ze. 6u labo's gehad en die FUKIN KUT PC'S wouden gewoon ni meewerken. En dan zitten kutten met VMware enal aaargh zucht.
Mijn laptop is besteld, hopelijk is em ier snel dak nimeer op die kut pc's moet zitten kloten en zo tijd verspillen.

Oli4V

Legacy Member
MorGo7h zei:
Idd, gekocht toen ik 15j was ofzo. Woot een gaming keyboard, lololol :D
Kwil gewoon een saitek ofzo nu. Liefst met backlight wel.

cheapo logitech media ramplankjes FTW

12 euri ofzo, en da typt veels te lekker :)

MorGo7h

Legacy Member
Oli4V zei:
kwil ook ne laptop, voor mee te smijten en te frisbee-en

Ja idd, nooit meer eenzaam kakken! Kzal tan een conversatie voeren met u alsk nog is nen dikke stront leg!

MorGo7h

Legacy Member
Kwil mijn electronics voor mij vliegtuig :( Dan kank terug wa bouwen en vliegen :D

Frey

Legacy Member
Zo ziet het er idd wel uit ^^


Morgen gaank ook voor nieuwe elektronica zien, mogelijk nieuw pc'ke halen bij alternate :)

MorGo7h

Legacy Member
Devastate zei:
Ah, zo'n isemo-vliegerken :p

Das uit depron ja. Kost 3-6euro voor een plaat waar ge ne helen vlieger uithaalt :p Mijn platen heb ik voor niks van gehad van ne kerel dat zo'n klein winkelke eeft in m'n dorp daarvan :p Da gaat wel goe stunten normaal :p
Kzij benieuwd als em wa recht ga vliegen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan