Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Eigelijk schandalig hoe deze site de persoonlijke speeltuin van Gunk wordt.

Devastate

Legacy Member
I agree. Heb er al aan gedacht om m'n moderatorship op te zeggen juist voor die reden.

SXe

Legacy Member
Idd... onozele junk gvd, dat ze is op hun eigen forum blijven zitten ipv het hier wat te komen vervuilen.

Anoniem04

Legacy Member
Devastate zei:
I agree. Heb er al aan gedacht om m'n moderatorship op te zeggen juist voor die reden.

Mooi om te zien dat er toch nog een mod is die niet gewoon voorover buigt :unsure:

Held!

Frey

Legacy Member
Proficiat e Tom ^^

Nieuwe pc is wel vet, daarstraks de onderdelen gehaald.
Intel i7-860 + Asus P7P55D
Tgeen eerst gaat geupgrade worden is de Geforce GTX260, en daarna es voor een SSD schijfke kijken..

Eindelijk terug menne G25 kunnen aansluiten ^^, zal deugd doen


Gister men eerste Panamera gespot, toch maar ff vaag als ge da ziet passeren (reed toen in 944 Turbo van de zus :drool:)

128MB

Legacy Member
tnx frenz :) al ben ik uwe naam vergeten :unsure:

en fack man 944 :cry: kgaan zaterdag kijken voor eene :p

[EZ]

Legacy Member
happy bday 128 ;)

Kmoe dringend is ne PS3 kopen en trug wa beginne game, vorige week nieuwe Midnight Club gespeeld op PS3, vet spel, ge kunt beginne me nen 240SX, oude Scirocco, of Golf I :D
Soundtrack is wel wa minder dan vorige imo, der zitte zelfs meerdere Crookersliekes in :/

Schummi88

Legacy Member
Nog ne gelukkige Tom ;)! Ik heb hier ook al een Panamera zien rijden. Ik vind het echt geen mooie auto eigenlijk :p.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Schummi88 zei:
Nog ne gelukkige Tom ;)! Ik heb hier ook al een Panamera zien rijden. Ik vind het echt geen mooie auto eigenlijk :p.

Idd mooi vind ik hem eigenlijk ook niet echt, geef mij maar een Quattroporte. :love:

MorGo7h

Legacy Member
Gelukkige verjaardag eh tom!

Scifo zei:
Ik denk als ik morgevroeg naart werk rijdt, al begin te oefenen aan mijne "heel and toe" techniek.
YouTube - Heel Toe Driving Technique

Ik moet toch elke kans benutten hé als ik int weekend pas mijn G25 heb :D

Ik kan geen heel toe in mijn auto. Pedaen staan te ver uit elkaar en de gas zit dieper dan mijn rem.

Mr Syphon

Legacy Member
Scifo zei:
Ik denk als ik morgevroeg naart werk rijdt, al begin te oefenen aan mijne "heel and toe" techniek.
YouTube - Heel Toe Driving Technique

Ik moet toch elke kans benutten hé als ik int weekend pas mijn G25 heb :D

succes ermee, bij mij lukt da amper met de G25
alle tis moeilijk om uw rem goed te doseren + gas geven en koppeling dan nog fantsoenlijk getimed te lossen :p
en dat dan doen als ge aan 200 op nen bocht afkomt en ge 4 vitessen naar beneden moet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan